Ruuan arvonlisävero pitäisi nostaa 30 prosenttiin, ruoka on arvokasta, ja silti porukka Suomessa vaan läskiintyy joka päivä
Kommentit (22)
Palstan talous- ja terveystietäjä ratkoo taas 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Palstan talous- ja terveystietäjä ratkoo taas 😂🤣 ehhehehe 😂🤣 e😂🤣 e eheehhee olen läski eheheheheeee 😂🤣 e😂🤣 e😂🤣 e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan talous- ja terveystietäjä ratkoo taas 😂🤣 ehhehehe 😂🤣 e😂🤣 e eheehhee olen läski eheheheheeee 😂🤣 e😂🤣 e😂🤣 e
Hei nostetaan kaikkea verotusta 30% vielä parempi😂😂🤣
Luuletko, että omat toimeentulotukesi riittävät sen jälkeen energiajuomiin ja kolmioleipiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei nostetaan kaikkea verotusta 30% vielä parempi😂😂🤣
Lasketaan kaikkea verotusta, mutta ruuan arvonlisävero 80% Se olisi hyvä. Ei olisi enää läskejä, kaikki liikku yms tavara
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että omat toimeentulotukesi riittävät sen jälkeen energiajuomiin ja kolmioleipiin.
Eihän ne riitä itse kullekaan, mutta kyllä ilman enegry drinkkiä ja kolmioleipää ihminen pärjää aivan täysin hyvin. Vai haluatko sinä laittaa rahasi jonkun lusmuilijan energiajuomiin ja lolmioihin?
=)
Taas heikkolahjainen tietää mitä pitää tehdä ja mitä ei.
syöhän jo aamupuurosi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka läski nyt tätäkin alapeukutti? Syökää vähemmän. Suomessa ei ole kukaan kuolllut nälkään lähellekään edes tällä tai edellisellä vuosisadalla. Viime vuosisadallakin pakkosyötettiin niitä jotka eivät halua syödä.
Miksi resursseja halutaan tunkea otuksien suuhunkin ilman heidän haluaan?
Et taida ymmärtää sitä tosiasiaa että hyvälaatuinen lihottamaton ruoka on jo nyt liian kallista.
Suomalaiset lihovat huonolaatuisella jauhelihalla, makkaralla, margariinilla, arkijuustoilla, leivällä ja pastalla. Sitä joutuu myös syömään isompia määriä jotta nälkä pysyy poissa > liikaa kaloreja
Kasvikset, hedelmät, marjat, sienet, laadukas liha, kala, täysrasvaiset juustot, voi, oliiviöljy, pähkinät, juureen tehty täysjyväleipä jne olisi erittäin terveellistä mutta niitä syödään yhä vähemmän kun ei ole varaa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
En juo energiajuomia enkä syö kolmioleipiä mutta saan muitakin tukia toimeentulotuen lisäksi ja osa-aikatyön palkan eli riittäisi helposti t:eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka läski nyt tätäkin alapeukutti? Syökää vähemmän. Suomessa ei ole kukaan kuolllut nälkään lähellekään edes tällä tai edellisellä vuosisadalla. Viime vuosisadallakin pakkosyötettiin niitä jotka eivät halua syödä.
Et taida ymmärtää sitä tosiasiaa että hyvälaatuinen lihottamaton ruoka on jo nyt liian kallista.
Suomalaiset lihovat huonolaatuisella jauhelihalla, makkaralla, margariinilla, arkijuustoilla, leivällä ja pastalla. Sitä joutuu myös syömään isompia määriä jotta nälkä pysyy poissa > liikaa kaloreja
Kasvikset, hedelmät, marjat, sienet, laadukas liha, kala, täysrasvaiset juustot, voi, oliiviöljy, pähkinät, juureen tehty täysjyväleipä jne olisi erittäin terveellistä mutta niitä syödään yhä vähemmän kun ei ole var
Suomalaiset ja kaikki muutkin otukset lihovat siitä yksinkertaisesta syystä että syövät enemmän kuin kuluttavat. Olen todistanut tämän itsekin niin monta kertaa tämä on aivan selvää pässinlihaa jokaisella jolla on jonkinlaiset aivot.
Oletko nähny yhtään läskiä keskitysleirillä???? He ovat luurankoja, eivät läskejä.
Miten se muiden lihominen vaikuttaa sun elämään? Miksi se asia vaivaa sun päätä? Ei se paljonko kukin painaa ainakaan mun elämään vaikuta millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten se muiden lihominen vaikuttaa sun elämään? Miksi se asia vaivaa sun päätä? Ei se paljonko kukin painaa ainakaan mun elämään vaikuta millään tavalla.
:DDDDDD saatanan ke hari, sori, olen oikeasti pahoillani.
Mutta joo.... tiedätkö mitä politiikka on? Tiedätkö mitä tarkoittaa yhteiskunta? Kuuluuko sinun mielestäsi yhtään mikään asia kenellekään? Kuuluuko kenellekään jos joku rais kauski dut tais imurhaisi sinut? Kuuluuko kenellekään? Sehän on sinun yksityisasia? Eikö niin? Jep?
Perustarve kuten ruoka, alv pitää olla 0%.
Kulutus pitää olla rajusti verotettua.
Vierailija kirjoitti:
Liikunnan puute, ei ruoan määrä
Täyttä paskapuhetta. Jos syöt miljoona kakkua mutta juokset miljoona kilometriä, et sinä laihdu. Olet kuluttanut vain miljoona kakkua.
Liikunta ei tee mitään. Kaiken A ja O on syödä yksinkertaisesti vähemmän.
Jätä yksi annos pois?
Ei lihavuus johdu ruuan hinnasta.
Terveysvero voisi ohjata syömistä terveellisempään suuntaan. Sokerille ja ruuan turhille käsittelylle vero.
Vierailija kirjoitti:
Perustarve kuten ruoka, alv pitää olla 0%.
Kulutus pitää olla rajusti verotettua.
Ruoka on kuluttamista siinä itsessään. Kaikkia sokeriveroja yms on kokeiltu, mutta ne ovat hankalisa. Ruuan arvonlisäveroa korotettava. SIlloin porukka miettii että otanko nyt tuota herkkua vai jotain parempaa ruokaa, ja otanko kumpaakaan kuinka paljon? Pärjäisinkö jos otan gramman vähemmän tuota karkkia? Läski rikas sitten ostaa kaiken kuitenkin vaikka ruuan alv olisi 80%