Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puhelintyö pelkkää kyttäämistä?

Vierailija
08.11.2024 |

Viimeiset 3 työpaikkaa on ollut puhelimitse tapahtumaa asiakaspalvelutyötä. Kaikissa näissä on puhelumäärät joihin pitää päästä, puheluita kuunnellaan ja kerran kuussa on esihenkilön kanssa kahden keskinen juttelu hetki puheluista joita on kuunneltu. Koen tämän epämiellyttäväksi. Joskus ollut toimistotyössä ja sain tehdä työni rauhassa ilman jatkuvaa kyttäystä. Olenkin alkanut miettimään paluuta töihin jossa ei tarvitse olla suurennuslasin alla puhelintyössä. Kysyn, että onko nykyään myös toimistotyöt kyttäämistä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös, terveydenhuollossa. Kuuntele siinä huutoa ja haukkumista samalla kun pomo kuuntelee puhelua ja sun pitää firman puolesta vaan pahoitella pahoittelemasta päästyäsi, vaikka hyvin tiedät, ettei mikään tosiaan toimi.

Vierailija
2/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vihreälogoinen terveystoimija on ainakin varsinainen hikipaja puhelimitse tapahtuvan asiakaspalvelun saralla. Pakotetaan soittamaan asiakkaille, joista jo näet että heitä on tavoiteltu useaan otteeseen ja tulet saamaan huudot jos asiakas vastaa. Joudut ehdottelemaan täysin järjettömiä vastaanottoja, esim 80v rouva jolla lähimpään toimipisteeseen yli 100km matkaaPuhelumäärät joita vaaditaan epäinhimillisiä. Provisiot joita muutellaan miten huvittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs vihreälogoinen terveystoimija on ainakin varsinainen hikipaja puhelimitse tapahtuvan asiakaspalvelun saralla. Pakotetaan soittamaan asiakkaille, joista jo näet että heitä on tavoiteltu useaan otteeseen ja tulet saamaan huudot jos asiakas vastaa. Joudut ehdottelemaan täysin järjettömiä vastaanottoja, esim 80v rouva jolla lähimpään toimipisteeseen yli 100km matkaaPuhelumäärät joita vaaditaan epäinhimillisiä. Provisiot joita muutellaan miten huvittaa. 

Ei se punainen ole tuon kummempi. Sallittu puheluaika lyhenee nopeammin kuin kynttilä molemmista päistä. 

Vierailija
4/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli myös, terveydenhuollossa. Kuuntele siinä huutoa ja haukkumista samalla kun pomo kuuntelee puhelua ja sun pitää firman puolesta vaan pahoitella pahoittelemasta päästyäsi, vaikka hyvin tiedät, ettei mikään tosiaan toimi.

Juuri tämä! Nuorempana jaksoin puhelintyötä, mutta nyt iän tultua ei enää jaksa eikä kiinnosta asiakkaiden ongelmat. Ihmiset muuttunut myös hirviöiksi, joten ei ihme jos ei kiinnosta. Ei mitään käytöstapoja. Naama punaisena huudetaan jostain aivan mitättömästä asiasta. Käytöstavat tulee olla vaikka kuinka harmittaisi ja harvoin tavallinen rivityöntekijä voi asioihin vaikuttaa, joten voi mennä huutamaan johtajille! Harmistus ei ole oikeus huonoihin käytöstapoihin. 

Jos en jotain muuta työtä löydä kuin aspaa, niin lähden ulkomaille. Alkaa tämä suomen konkurssi jo ärsyttämään.

Vierailija
5/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa vaihtaa työpaikkaa jos työ ei ole mielekästä.

Vierailija
6/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään aspan työ on tehty niin kiireiseksi että en ihmettele ettei kukaan viihdy aspan töissä, mihin tahansa soittaa niin saa 30 min. odottaa, kun resurssit vedetty minimiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo puheluita kyllä muistetaan kuunnella. Mulle viimeksi pomo sanoi että kuullostin alakuloiselta? Oikeesti. Oma terveys renkkaa, setä kuollut ja vielä pitäisi tekopirteältä kuullostaa. Joo, viikonloppu kun tulee, niin hakemuksia lähtee vetämään muihin töihin. Ja ne muut työt on jotain muuta kuin kiittämätöntä aspaa! Nyt riitti! 

Vierailija
8/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelintyö on melko kuluttavaa olla ystävällinen, kuuntelutaitoinen, osata useita kieliä, osata neuvoa/auttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo puheluita kyllä muistetaan kuunnella. Mulle viimeksi pomo sanoi että kuullostin alakuloiselta? Oikeesti. Oma terveys renkkaa, setä kuollut ja vielä pitäisi tekopirteältä kuullostaa. Joo, viikonloppu kun tulee, niin hakemuksia lähtee vetämään muihin töihin. Ja ne muut työt on jotain muuta kuin kiittämätöntä aspaa! Nyt riitti! 

Eikö tuo ole jo henkilökohtaisuuksiin menemistä, kun arvostellaan jo äänen sävyt ? 

Vierailija
10/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo puheluita kyllä muistetaan kuunnella. Mulle viimeksi pomo sanoi että kuullostin alakuloiselta? Oikeesti. Oma terveys renkkaa, setä kuollut ja vielä pitäisi tekopirteältä kuullostaa. Joo, viikonloppu kun tulee, niin hakemuksia lähtee vetämään muihin töihin. Ja ne muut työt on jotain muuta kuin kiittämätöntä aspaa! Nyt riitti! 

Eikö tuo ole jo henkilökohtaisuuksiin menemistä, kun arvostellaan jo äänen sävyt ? 

En itse antaisi palautetta noin. Vaikka sillä yritettäisiin hahmottaa asiakkaan palautetta. Pitää aina miettiä miten palautteen antaa, etenkin esihenkilön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös huonoja johtajia jotka ei osaa antaa palautetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi