Naisena en ymmärrä miksi Yle irtisanoo ja pitää säästää, Ylen työntekijät ovat olleet isopalkkaisia hyviä veronmaksajia! Olenko ainoa?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ylen toimitusjohtajan palkka 326000 vuosi. Täytyy olla kyllä lahjakas ja tarpeellinen ihminen.
Toimitusjohtaja Ylä-Anttila on koulutukseltaan pelkkä ylioppilas.
Minä naisena en ymmärrä näitä palstatrollien typerääkin typerämpiä aloituksia.
Jo pelkästään kok puheenjohtaja Wallinheimo ja persu varapuheenjohtaja pitää varmasti huolen että ei tule vasemmistolaista näkökulmaa mihinkään ylestä. Muutenkin hallintoneuvosto kuhisee persuja joille vapaa tiedonvälitys on luonnollisesti pahin mahdollinen asia kun orban Suomea rakennetaan
Vierailija kirjoitti:
Tässä yritetään nyt saada naiset näyttämään tyhmiltä.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että ne niiden hyvä palkka maksetaan verorahoilla..
Ja siellä on todella varaa vähentää ja säästää.
Millä lailla he ovat veronmaksajia, kun näiden kovapalkkaisten palkat nimenomaan maksetaan veronmaksajien pussista??
Samanlaisia veronmaksajiahan ne on kuin muutkin!
Vierailija kirjoitti:
Ei mittään järkeä ja moni vielä ollut Yle:llä ilman järkevää työtehtävää että työllistyminen lähes mahdotonta, tulee vain työttömiä!
Miehenä tiedän, ettei sinulla ole mitään muuta tietoa ylen työntekijöistä ja heidän työtehtävistään., kuin se, minkä ruudusta näet ja radiosta kuulet. Kunhan öyhötät samaa kuin muutkin perstollokat.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä luulen tämän "naisena" aloituksia tekevän olevan, nuori, hoikka vaalea poika, joka puhuu kovalla äänellä ja osoittelee sormellaan.
Työttömyys on ikävä juttu, mutta asteelle en suosittele yrityksen perustamista. Jos yksi työntekijä maksaa yhteiskunnalle sivukuluineen vaikka 6000 euroa (fiktiiviset luvut) ja hän maksaa siitä yhteiskunnalle vaikka tonnin veroja niin miten tämä saadaan yhteiskunnalle kannattavaksi?
Persumiehet ei ymmärrä mitään. Istuvat vain kotona työttöminä mekko päällä naista esittäen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mittään järkeä ja moni vielä ollut Yle:llä ilman järkevää työtehtävää että työllistyminen lähes mahdotonta, tulee vain työttömiä!
Turha tehdä työttömiä näin aknakin naisena ajattelen
Oletko joku edellisen hallituksen ministeri?
Mitä yhteiskunta saa kun maksaa ensin 5000 ja saa 1000 takaisin verona. Lisääntyikö raha.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ihan faktaa väitteesi tueksi, vai heitteletkö vain ideologista kännissä ja läpällä vitsiä, että kaverit saa naureskella.
Ihmetyttää tämä kotimaisen työn aliarvostaminen ja pilkkaaminen. Kaupallisten kanavien 10 minuuttia mainoksia 5 minuuttia ulkomailta ostettua morsiamen vaihtoa, tai ylellisten lukaalien sisustusta tropiikissako sitten on se, mistä haluatte maksaa miljardööreille? Mihin näiltä puolueilta unohtui Koti, Uskonto ja Isänmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä luulen tämän "naisena" aloituksia tekevän olevan, nuori, hoikka vaalea poika, joka puhuu kovalla äänellä ja osoittelee sormellaan.
Naisena olen tullut samaan tulokseen tämän aloittajan, naisena -aloituksia lukiessani. Tyyli on yksyhteen.
Yeltä kerrottu että hallinnosta ei pysty säästämään enään yhtään!
Vierailija kirjoitti:
Yeltä kerrottu että hallinnosta ei pysty säästämään enään yhtään!
Päälliköitä minimimäärä
Suomen hallitus iloitsee varmaan kun taas saatiin lisää työttömiä. Purra ja Orpo ottaa tän kunniaksi lasillisen whiskyä ja poltaa sikaarin.
Ylen toimitusjohtajan palkka 326000 vuosi. Täytyy olla kyllä lahjakas ja tarpeellinen ihminen.