Olen ihastunut työpaikassani olevaan mieheen!
Mitä teen?? 99 pros. varmuudella mies on sinkku. On niin ihana olo, oikein odotan seuraavaa työpäivää jotta näen hänet. Mitään meidän välillä ei ole tapahtunut, ja toisaalta järjellä ajattelen, että parempi kuin ei tapahdukaan. Mutta katsellaan.. :)
Kommentit (10)
Itselläni sama tilanne johti vuoden verran kestäneeseen suhteeseen. Seksi oli mieletöntä, mutta syyllisyys raskasta!
Kannattaa harkita mitä tekee...
Toisaalta, eipä ole koskaan töihin menoa yhtä innolla odottanut...;)
Työkavereihin ei pidä sekaantuman!
olen itsekin siis sinkku, erosin pitkän aikaa sitten ja minulla yksi lapsi. en välttämättä ole kyllä valmis vakavaan suhteeseen, on kaunoja vielä ex-mieheen, mutta olisi kiva käydä syömässä tms tän miehen kanssa.
ja kumpikaan ei ole vakkarina töissä tässä työpaikassa. itselläni työsuhde vain kevääseen, ja tällä miehelläkin tässä paikassa vain tämän kevään (hänellä vakipaikka kai muualla jos oikein olen ymmärtänyt)..
:))
mitä hän on mieltä minusta.... jos palstailet täällä ihastukseni niin näytä mulle töissä että olet kiinnostunut, jos siis olet.. :)
sori, mä pimahdan kohta mut tää on niin hauskaa, ja ihanaa, en ole tuntenut näin pitkään aikaan :)
itse en ole sinkku :/ Flirttaillaan kuitenkin. Tai enemmänkin hän flirttailee. Minä yritän olla hiukan pidättyväisempi, vaikka vaikeaa se on.
Olen varattu ja ihastunut varattuun työkaveriin. Pikku flirttiä on ilmassa ja täsä eräänä päivänä flirtti lipsahti lumoutuneen tuijottamisen puolelle... Huh huh mikä hetki, mutta kyllä nolottikin jälkeenpäin. Nyt yritän pitää pään kylmänä ja toivottavasti vastapuoli tekee saman. Se auttaa jo aika paljon, kun päättää vakaasti ettei homma etene pitemmälle. Tunteista saa silti nauttia. :)
Itse olin 3v samassa tilanteessa. Olin juuri aloittanut seurustelusuhteen mieheni kanssa, kun työpaikalle tuli tämä uusi mies. Hän oli oikein supermukava ja ystävällinen, eikä mikään törppö flirtti.
Asiat oman miehen kanssa etenivät avoliittoon ja yhteisen asunnon ostamiseen. Samalla alkoivat ongelmat. Mies kohteli huonosti, oli pihi, ei halunnut lapsia... Siinä rinnalla tämä työpaikan mies alkoi näyttäytyä uudessa valossa.
Laitoimme paljon tekstiviestejä, mutta ei mitään seksiviestejä, vaan kaveripohjalta. Mutta jos oma suhde on metsässä, silloin näistä kaveriviesteistä tulee henkireikä ja päivän kohokohta. Minulle ainakin. Lopulta otin itseäni niskasta kiinni, keskustelimme tämän työpaikan kaverin kanssa asiat selviksi ja jätin mieheni - ilman ensimmäisiäkään treffejä uuden ihastukseni kanssa. Tunsin sisimmässäni, että tässä on se oikea.
Nyt exä on enää muisto vain. Elämäni on paljon parempaa, voin nyt olla oma itseni kotona. Ja meillä on vauvakin :)
Joten ei se työpaikan mies aina ole se mörkö, joskus se voi kyllä olla se ihan oma mies siellä kotona se pahan alku ja juuri.
Sinulla ei nyt kyllä näy olevan nykyistä miestä, mikä lie vain hyvä asia. Mutta tutkaile nyt tilannetta!
Meillä ainakin työpaikkaromanssista kehkeytyi ihka oikea ihana perhe, enkä ole katunut kertaakaan :)
Olen itsekin varattu, mutta eroamassa. Meillä ollut useita kiihkeitä hetkiä ja pari kertaa olemme edenneet ihan seksiin astikin.
Mies on upea, mutta taidan sopia pienestä tauosta hänen kanssaan, jotta voisin päästä lopullisesti eroon nykyisestä suhteestani. Saa samalla miettiä haluaako minut vai avopuolisonsa.
Mulla on aivan sama tilanne ja täytyy sanoa et mielummin olisin ilman sitä/tätä tunnetta, mielenterveys järkkyy ja salailu on kaikista kamalinta nyt kun ollaan tapailtu ja viestitelty/soiteltu joka päivä, tiedän et itse tunne ihastumiseen on aivan ihana, mutta morkkis on kamala.