Syysi, miksi et ole luovuttanut sukusoluja?
Niistä on valtava pula. Siispä kerro syysi, miksi et ole luovuttanut?
Kommentit (86)
Et tee mitään näillä tuntemattomien höpötyksillä .
Ei ole Jumalan suunnitelma tällainen.
Koska en tietäisi millaiseen perheeseen hän päätyisi. Ties vaikka kokisi kaikenlaista pahuutta. Haluan itse kasvattaa omat jälkeläiseni
Huonot geenit, huono elämä. En toivosi eteenkään omalle lapselle tällaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta ulkomailla, josta sain rahaa kymppitonnin
Älä valehtele
Voi kuule. Ulkomailla tekee rahaa asioista joita suomessa on mahdollista tehdä vain ilmaiseksi
Lapsettomuus ei ole mikään sairaus, joten ihan turhaa syyllistämistä ja volinaa. Hyväksy se, ettei elämässä voi saada kaikkea!
En ole edes koskaan käynyt gynellä.
Se on vaivalloinen prosessi. Jos siitä saisi hyvän korvauksen, niin harkitsisin. Ennen haittasi se, että lapsi voi saada yhteystiedot myöhemmin halutessaan, mutta enää ei niinkään. Monille varmasti kynnyskysymys sekin.
Hyi helvetti. Tuo on aivan sairasta ja ällöttävää touhua.
Kärsin itsekin lapsettomuudesta, joten tuskin olisi otettu. Kolme lasta kuitenkin sittemmin onneksi saatu.
Säästän omaan käyttöön. Niitä ei saa lisää.
Tälle maapallolle ei tarvita yhtäkään ihmistä lisää. Olen iloinen, jos joku ei hanki lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus ei ole mikään sairaus, joten ihan turhaa syyllistämistä ja volinaa. Hyväksy se, ettei elämässä voi saada kaikkea!
Epäkypsä minäminämammeli alapeukuttaa 😆😆
Luojan kiitos, etten nuorena moisesta tiennyt. T. Vanhempana pahoihin mielenterveys ongelmiin joutunut.
Jos ei lapsia tule ilman lääketieteen sekaantumista, niin ehkä näin on tarkoitettu.
Kokisin kuitenkin olevan jotenkin vastuussa lapsesta, miettisin todennäköisesti usein onko minun sukusolustani syntynyt ihminen ja mitä hänelle kuuluu.
Puhumattakaan jos hän joskus haluaisi ottaa yhteyttä, tulisi hankala tilanne kaikkien kannalta.
Ei kuka vain saa luovuttaa. Ei saa olla suvussa mitään perinnöllisiä sairauksia.