Laihdutin ja nyt ylipainoiset ystäväni hylkivät minua
Eivät näemmä kestä sitä että olen nyt joukosta se ainoa hyvännäköinen
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla oikeasti mitään ystäviä ole koskaan ollutkaan ja nytkin mussutat suklaata hikisessä yksiössäsi. Ylipainoinen olet ollut aina. Rumaan luonteeseesi ei painonpudotus auttaisi.
Noin katkeralla ihmisellä ei varmastikaan ole ystäviä. Yritähän muuttaa tapojasi ystävällisempään suuntaan.
Yhyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla oikeasti mitään ystäviä ole koskaan ollutkaan ja nytkin mussutat suklaata hikisessä yksiössäsi. Ylipainoinen olet ollut aina. Rumaan luonteeseesi ei painonpudotus auttaisi.
Noin katkeralla ihmisellä ei varmastikaan ole ystäviä. Yritähän muuttaa tapojasi ystävällisempään suuntaan.
En ole katkera vaan ap:n trollaaminen näkyy kilometrien päähän.
Joka tapauksessa turhan rumasti vastattu. Ylilyönti sinulta.
Voi lässyn lässyn. Ei näille jatkuville paskatrolleille tarvitse ystävällinen olla. Itsepä trollaavat jatkuvasti täällä ja on täysin oikein, että saavat paskaa niskaansa. Mennyt koko palsta täysin pilalle noiden trollaajien vuoksi.
Trolli tai ei niin mielessäni on kyllä käynyt että ylipainoisten kaveri on vaikea olla koska heitä tuntuu ärsyttävän olemukseni ja ehkä se etteivät voi jakaa jotain sellaista harmitusta syömisistä kanssani, en osaa tätä paremmin selittää. Oikeastaan perustan tämän ajatuksen aika pieneen otantaan. Minulle ei ole väliä toisen painolla mutta toisilla voi olla minun painollani, sen verran kommentteja siitä on tullut elämän varrella.
Joka tapauksessa turhan rumasti vastattu. Ylilyönti sinulta.