Kunnianloukkauksesta kyse.
Täyttyykö merkit jos henkilö on omalla Facebook seinällään väittänyt minun olevan rikollinen. Tekevän veropetoksia. Ja että olisin syyllistynyt väkivalta rikoksiin?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kunnia? Väkivaltarikoksia?
Oletko nyt katuvainen? Jo aika on?
Niin olin kuulemma tuomittu väkivalta rikollinen ja tehtailin veropetoksia. Sinänsä hauskaa että en ole saanut parkkisakkoa isompaa tuomiota ikinä.
Jos asia on sinusta hauska, niin turha siitä on korvauksia olla vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olin kuulemma tuomittu väkivalta rikollinen ja tehtailin veropetoksia. Sinänsä hauskaa että en ole saanut parkkisakkoa isompaa tuomiota ikinä.
Mistä päättelit että asia olisi hauska?
Molemmat syytteet on todella pahoja huomioiden harrastukseni ja työni.
Ei todellakaan naurattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että asia olisi hauska?
Molemmat syytteet on todella pahoja huomioiden harrastukseni ja työni.
Ei todellakaan naurattanut.
Ihan itse kirjoitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin täyttää jos on julkinen seinä. Ota kuva äkkiä ja sitten haastat oikeuteen.
Otin kuvakaappaukset ja tein jo rikosilmoituksen. Miettinyt vaan meneekö homma eteenpäin kun ilmoitus ollut jo 3 kk sisällä ja mitään ei kuulu.
Ei ole myöskään siis tullut kirjettä kotiin, että tutkinta keskeytetään, joten lienee prosessissa? Poliisin resurssit on tiukassa, joten näissä kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin täyttää jos on julkinen seinä. Ota kuva äkkiä ja sitten haastat oikeuteen.
Otin kuvakaappaukset ja tein jo rikosilmoituksen. Miettinyt vaan meneekö homma eteenpäin kun ilmoitus ollut jo 3 kk sisällä ja mitään ei kuulu.
Ei ole myöskään siis tullut kirjettä kotiin, että tutkinta keskeytetään, joten lienee prosessissa? Poliisin resurssit on tiukassa, joten näissä kestää.
Ei ole tullut mitään muuta kuin sähköposti että r-ilmo vastaanotettu joskus 1.5kk sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet lopettanut väkivaltarikokset ja veropetoksien tehtailemisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut mitään muuta kuin sähköposti että r-ilmo vastaanotettu joskus 1.5kk sitten.
Kenet ilmoitit raiskanneesi? Ja käytitkö väkivaltaa tekosessasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet lopettanut väkivaltarikokset ja veropetoksien tehtailemisen?
Olipa hauska vitsi. En ole ikinä saanut edes päivä sakkoa.
Jos on sun nimi mainittu niin aika selvä juttu. Jos taas ei nimeä ole vaan yleisesti jostain niin ei mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on sun nimi mainittu niin aika selvä juttu. Jos taas ei nimeä ole vaan yleisesti jostain niin ei mene läpi.
Nimi ja vielä varmuudeksi oli liittänyt siihen linkin mun Facebook profiiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No ei kai sitten ole epäselvää kehen viitataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No ei kai sitten ole epäselvää kehen viitataan
Joo ei jäänyt mitään epäselväksi. Samalla kun linkitti mut niin tämä syytöshän tuli myös mun julkiselle seinälle
Vierailija kirjoitti:
Miksi kitiset täällä?
En mä kitise kysyn mielipiteitä?
Miksi sä kirjoittelet idioottimaisia kommentteja täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kitiset täällä?
En mä kitise kysyn mielipiteitä?
Miksi sä kirjoittelet idioottimaisia kommentteja täällä?
Mitä sönkötät joulupukki?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö hänen kertomat asiat paikkansa?
Ei. Ei mitään todellisuus pohjaa. Ei ole tuomioita mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kuvakaappaus talteen ja rikosilmoitus tulille
Laitettu. Laitoin 3000€ korvausvaateen. Kuulostaako järkevältä
Kuulostaa. Jos väittäisi sinun ottavan ahteriin niin sitten voi pyytää 10000€.
No varmaan, ainakin jos se vastapää pn Suomen kermaa, kuten lääkäri yms.
Minullakin täyttyi, kun kerroin totuuden eli, että lääkärini on sysipaska ja että hänen pitäisi vaihtaa ammattia. Sitten tuli kirje poliisilta ja syyttäjä laitokselta yms??