Rahaa tilillä vain 10.62€, tuet tulee ensi kuussa, jääkaapissa maissi, banaani pakkasessa nugetteja, miten pärjätä?
Rahaa tilillä vain 10.62€, tuet tulee ensi kuussa, jääkaapissa maissi, banaani pakkasessa nugetteja, miten pärjätä?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ensinnäkin ostat tuollaista ruokaa? Kilo perunoita + kilo soijarouhetta maksaa 2 euroa
Maissit sain ruokajonosta, banaanit on halpoja ja terveellisiä ja kana nugetit on halvinta kanaa mitä kaupasta saa
Ap
Nämä aloitukset alkaa olemaan jo niin kuluneita.
Pyydä eläinlääkäriltä lopetuspiikki niin helpottaa
Saat 100 € jos saan rassata sun Annelia. Tv homojorkki.
Vierailija kirjoitti:
Osta köyttä ja vedä itsesi kiikkuun. Teet palveluksen ihmiskunnalle.
Ihan sairaita kommentteja, teepä itse, teet kaikille palveluksen jos tuollaista hirviötä ei enää ole. Kukaan tuskin jää kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Heti tuottamaan sisältöä! ONlyfans, alan sivut netissä jne. Tavismiesten kuvia taikka alkkareita ei osta kukaan, naisella kuin naisella on sentään markkinat olemassa.
kyllä noissa miehellekkin on kysyntää, kunhan niissä kuvissa on näytillä persereikä. Pippelikuvia ei haluta.
Katso peliin ja saat vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ensinnäkin ostat tuollaista ruokaa? Kilo perunoita + kilo soijarouhetta maksaa 2 euroa
Aina tyrkytetään tuota vi tun soijarouhepaskaa. Menkää nyt jo hel vettiin sen kuran kanssa.
No siinä se syy onkin miksi meinaat jäädä ilman ruokaa. Halvempaa ja ravitsevampaa ruokaa olisi tarjolla, mutta ei kelpaa. Huonot taidot arjenhallinnassa, taloudessa ja rahankäytössä. Siksi sinä olet köyhä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tyrkytetään tuota vi tun soijarouhepaskaa. Menkää nyt jo hel vettiin sen kuran kanssa.
No siinä se syy onkin miksi meinaat jäädä ilman ruokaa. Halvempaa ja ravitsevampaa ruokaa olisi tarjolla, mutta ei kelpaa. Huonot taidot arjenhallinnassa, taloudessa ja rahankäytössä. Siksi sinä olet köyhä
En mä ole ap. Mä olen töissä käyvä itse ruokani maksava ihminen jota vituttaa tuon paskan tyrkyttäminen joka ketjussa. Soijarouhe on pahaa ja sillä selvä. En ole köyhä enkä tule koskaan ostamaan soijarouhepaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia loispaskoja näyttää riittävän
Tuo on se Konalan idiootti, joka tarvitsee rahaa bussilippuun tyttöystävän luo ja salille. Asuu liian isossa kämpässä, eikä edullinen ruoka kelpaa.
Joo tapakoon itsensä munkin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia loispaskoja näyttää riittävän
Tuo on se Konalan idiootti, joka tarvitsee rahaa bussilippuun tyttöystävän luo ja salille. Asuu liian isossa kämpässä, eikä edullinen ruoka kelpaa.
Joo tapakoon itsensä munkin puolesta.
No ei kai tuollaisella luuserilla mitään tyttöystävää ole.
Perusta OnlyFans, sillä näyttää tienaavan ihan kivasti. Pari nakukuvaa sinne, niin pervot kyllä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maissit sain ruokajonosta, banaanit on halpoja ja terveellisiä ja kana nugetit on halvinta kanaa mitä kaupasta saa
Ap
Mutta halvempaakin olisi tarjolla. Banaanit voisi helposti korvata vaikka porkkanoilla, joiden kilohinta on alle euron. Nugetitkin maksaa sellaiset 6 euroa kilolta ja yllätys yllätys, ei niissä paljoa kanaa ole
Älä jaksa enää .. Ymmärrän että tuottaa nautintoa kun et muuten saa hilattua tattiasi pystyyn etkä mälliäsi lentämään mutta alkaa olemaan jo liian kulunutta ja saamasi vastaukset sen mukaisia ..
Siis oikeesti, lopeta tuo ruikutus ja lue niitä vanhoja ketjuja! Älä häiritse meitä täällä!