Miltä teistä tuntuisi jos mies kehuisi työpaikan naista viehättäväksi?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla. Ihmettelisin, että mistä on tullut tuollainen tarve asia minulle kertoa. Onhan siellä tosi kauniita naisia vaikka kuinka. Ihan varmasti miehenkin mielestä, oudompaa olisi jos ei sitä olisi huomannut. Mutta kertomiseen siis kyllä tarttuisin.
En ihmettelisi, mutta olisin utelias. Puhutaan useinkin ihmisistä. Ei ole vielä tullut vastaan sellaista viehättävää ihmistä, jolla ei olisi ihan inhimilliset piirteet.
Eli ihmettelisin, jos kyseessä olisi aivan taivaallisen ihana ihminen, jonka jalat eivät suunnilleen kosketa maata.
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla. Ihmettelisin, että mistä on tullut tuollainen tarve asia minulle kertoa. Onhan siellä tosi kauniita naisia vaikka kuinka. Ihan varmasti miehenkin mielestä, oudompaa olisi jos ei sitä olisi huomannut. Mutta kertomiseen siis kyllä tarttuisin.
Minun exäni mainitsi yhden ainoan kerran, että heille on tullut töihin uusi nainen, joka on mielestään viehettävä. Asuvat nykyään yhdessä.
Jos mies sanoisi jotain työpaikan naista tavallisen näköiseksi ja myöhemmin näkisin jonkun puolimissin, niin en voisi luottaa miehen puheisiin.
En tosin muista koskaan kyselleeni työpaikkansa naisten ikiä tai ulkonäköjä. Yleensä työpaikoissa, jotka eivät ole mallitoimistoon on monenmoista tallaajaa laidasta laitaan.
pahalta. vielä pahemmalta tuntuu kun siihe lisätään et sä oot niin oksettava läski mut se työpaikan mirkku on niin kaunis ja kiva kattella. Lissu käy jumpassa ja salilla sillä on niin upee vartalo kyllä se on niin hyvä että Mirkust tuli pomo sen kanssa on niin kiva olla kato se osaa kaiken. on niin miellyttävä ja kova harrastaa harmi ettet sä oo niiku Lissu ja Mirkku. sä oot vaan kotona läskeines lasten kanssa sun Kanss ei kiinnosta kyllä mitään tehdä oksettava akka
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset haluatte erota tuollaisen takia? Maailma on pullollaan viehttäviä ihmisiä.
Koska tuollainen kommentti on tarkoitettu vain loukkauksena. Ei sellainen mies ole minkään arvoinen, jos puhuu naiselleen noin.
Mun exän työpaikalla oli kuulemma sairaanhoitajanainen, joka oli häneen ihastunut, aina kikatti hänen jutuille ja hakeutui lähelle.. en tiedä kuka se oli, mutta olen stalkannut ne kaikki Suomesta ja epäilen yhtä tiettyä
Vierailija kirjoitti:
Mun exän työpaikalla oli kuulemma sairaanhoitajanainen, joka oli häneen ihastunut, aina kikatti hänen jutuille ja hakeutui lähelle.. en tiedä kuka se oli, mutta olen stalkannut ne kaikki Suomesta ja epäilen yhtä tiettyä
Somesta*
Toivottavasti tämä näinen on 150 kg BBW-kurvikaunotar joka liihottaa lymfajaloillaan toimiston poikki ja kääntää miesten katseet.
Varmaan riippuisi siitä, missä sävyssä hän puhuisi. Asianhan voi todeta jokseenkin neutraalisti tai sitten kuola valuen, tai jotain siltä väliltä. Vaikea kuvitella, että puolisoni puhuisi jostakusta naisesta sillai kuolaten, joten sitä tilannetta en osaa kuvitella omalle kohdalleni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset haluatte erota tuollaisen takia? Maailma on pullollaan viehttäviä ihmisiä.
Jos nyt oikein ankarasti mietit ihan molemmilla omistamillasi aivosoluilla niin saatat keksiä vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt oikein ankarasti mietit ihan molemmilla omistamillasi aivosoluilla niin saatat keksiä vastauksen.
En minäkään haluaisi erota jos kehuisit BRadd PITtiä.
Joo. Olisi kurjaa, jos olisi sellainen mies joka vain puhuu rumasti työpaikkaansa naisista. Tai ylipäätään ihmisistä.