Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Liki tuloton Archie Cruz sai tuloja 2 euroa mutta asuu Etu-Töölössä isossa asunnossa -"Isä osti"

Vierailija
07.11.2024 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000010649370.html

Sitten asunto myyntiin ja vielä isompi haussa Kalasatamasta.

Eikö ole hienoa, kun jokainen työtön on oman onnensa seppä?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kaikki Suomen kelan rahoilla elävät pitää mielestäni pistää ahkeriin töihin elantonsa eteen. Archiella on käynyt hyvä tuuri elämässään, tehnyt oikeita valintoja.

Eli syntynyt rikkaaseen perheeseen? Aivan. Oikea valinta.

Vierailija
42/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto tuki pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Archie on rokkikukko ja rokkikukot pärjää🤘

Kahdella eurolla?

Vierailija
44/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö mistä tunnistaa umpip*skan wannabe- muusikon/solistin/bändin?

V: Sen musiikkia ei löydy mistään "piraattisivustoilta". Cruzin tuotantoa ei missään niillä.

Ei juuri kukaan piratisoi musiikkia enää, eikä suosio tarkota että musiikki ois hyvää.

Vierailija
45/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sinua hiertää?

Minulle faija osti talon kun täytin 20 vuotta,eikä siinä mitään väärää ole jos lapsistaan huolta pitää. Elämä kun on valintoja. Se että sinun vanhempasi on valinnut toisin on heidän valintansa. Ilmeisesti et ole heille kovin tärkeä.

Liian moni valitettavasti tekee niitä lapsia vaikka heillä ei ole varaa lapsistaan huolta pitää vaan maksattavat niin lastensa kuin omankin elämisensä toisten, eli veronmaksajien rahoilla. Heitä minä halveksin todella syvästi.

Vierailija
46/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arti, mene töihin!

vauva-eläkeläinen

Vierailija
47/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sinua hiertää?

Minulle faija osti talon kun täytin 20 vuotta,eikä siinä mitään väärää ole jos lapsistaan huolta pitää. Elämä kun on valintoja. Se että sinun vanhempasi on valinnut toisin on heidän valintansa. Ilmeisesti et ole heille kovin tärkeä.

Liian moni valitettavasti tekee niitä lapsia vaikka heillä ei ole varaa lapsistaan huolta pitää vaan maksattavat niin lastensa kuin omankin elämisensä toisten, eli veronmaksajien rahoilla. Heitä minä halveksin todella syvästi.

Pääsääntöisesti alle 40 000€ vuosituloilla tehdyt lapset ovat vahinkolapsia, ainakin yhteiskunnan kannalta katsottuna. Turhia kulueriä.

Vierailija
48/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sinua hiertää?

Kuten Archie 😂. Riittääkö kahden euron vuositulot lapsen elättämiseen?

49/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten tyyppien takia asumistukeen on tulossa se varallisuusrajoitus.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
50/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI varmaan mitään vaatimatonta elämää muutenkaan elä. Riittäkkö isä papan rahat tuon elättämiseen. Kaupan päälle tulee Kultamekko-Iida ja kultamekko-vauva. Miljoonakin on loppupeleissä pieni raha, jos joka päivä eletään, kun viimeitsä päivää. Hyvin äkkiä tili tyhjä. 

Vierailija
51/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunto tuki pois!

Asumistuki pitäisi poistaa kokonaan jokaiselta. Se vääristää kilpailua ja on myös epätasa-arvoistava systeemi jossa osa väestöstä asuu huomattavasti edullisemmin kuin muut. Vuokrien hintoihin asumistuki ei vaikuta käytännössä lainkaan, mutta aiheuttaa yhteiskunnalle tarpeettomasti täysin turhia kuluja.

Vierailija
52/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Tällaisten tyyppien takia asumistukeen on tulossa se varallisuusrajoitus.

En kyllä ymmärrä miks Archielle ei pitäs maksaa sitä jos sitä maksetaan vankilasss 7 kertaa olleelle mustalaisellekin

53/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sentään ei toimi kuin peruskokkare eli valehtele kirkkain silmin että saanut 18-vuotiaana omalla kovalla työllä vanhan ison porvariasunnon keskustasta.

Näille kun on ominaista häivyttää kokonaan se fakta että ovat saaneet satojen tonnien tai miljoonien alkusysäyksen elämään kun taas valtaosa makselee asuntolainaa pois vielä viisikymppisenä jostain vaatimattomasta töllistä.

Itse en saa akateemisena pätkätyöläisenä edes sitä asuntolainaa. Olen 57v, ollut aina vuokralla vasten tahtoani ja olen sitä siihen asti kunnes kuolen.

Paras mitä olen saanut on vuoden määräaikaisuuksia ketjutettuna ihan hyvällä palkalla, mutta se ei pankille kelpaa.

Kannattaa hankkia osaamista, josta työnantajat ovat valmiita maksamaan. Jos toteuttaa vain omia unelmiaan, käy kuten sinulle.

🇺🇦🇮🇱

54/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä tienannut omaisuuden kovalla yrittämisellä, niin poika voi sitten larpata tulotonta rokkitähteä. Isänä kyllä hieman harmittaisi. 

Itsepähän ovat lapsensa kasvattaneet. Sitä saa mitä tilaa. 😀

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
55/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sinua hiertää?

Pääsääntöisesti alle 40 000€ vuosituloilla tehdyt lapset ovat vahinkolapsia, ainakin yhteiskunnan kannalta katsottuna. Turhia kulueriä.

Nyt en ihan saa kiinni ajattelusta, mutta aina en saa. Mun isovanhempien vanhemmat oli köyhiä maanviljelijöitä ja ne teki 8 veronmaksajaa tähän maahan niin miten se oli Suomen kannalta huono juttu

Vierailija
56/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sinua hiertää?

Kuten Archie 😂. Riittääkö kahden euron vuositulot lapsen elättämiseen?

Ei riitä ei. Itse tienaan vain 4200€/kk ja sillä pärjään suht koht hyvin, mutta ei sillä mitään perhettä perusteta. Onni sinänsä, ettei ole asuntolainaa,kiitos vanhempieni. Turhaan sinä kadehdit työtätekeviä ihmisiä, vaikka sinulla onkin sysipaskat vanhemmat.

57/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sentään ei toimi kuin peruskokkare eli valehtele kirkkain silmin että saanut 18-vuotiaana omalla kovalla työllä vanhan ison porvariasunnon keskustasta.

Näille kun on ominaista häivyttää kokonaan se fakta että ovat saaneet satojen tonnien tai miljoonien alkusysäyksen elämään kun taas valtaosa makselee asuntolainaa pois vielä viisikymppisenä jostain vaatimattomasta töllistä.

Eikö Archien isä saa antaa sen ite tienaamia rahoja kenelle se haluaa, kateusdemari?

Eikö vastikkeeton raha passivoikaan, kermaperse?

Kyllä näköjään passivoi ainakin jos Artusta voi päätellä. Mutta varmasti ihan fiksuja ja yritteliäitäkin työttömiä löytyy, en sano että kaikki passivoituu.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
58/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sinua hiertää?

Yyhhoot niitä pentutehtailevat saadakseen lypsettyä valtiolta rahaa. 

Vierailija
59/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Archien isä saa antaa sen ite tienaamia rahoja kenelle se haluaa, kateusdemari?

Eikö vastikkeeton raha passivoikaan, kermaperse?

Kyllä näköjään passivoi ainakin jos Artusta voi päätellä. Mutta varmasti ihan fiksuja ja yritteliäitäkin työttömiä löytyy, en sano että kaikki passivoituu.

Harva suomen työtön on kuitenkaa kolmikymppisenä levyttäny useaan kertaan isolle levy-yhtiölle ja käyny amerikan kiertueella

60/76 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen tuo Archie!

Kaihileikkaukseen jonossa? Toivottavasti pääset pian.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi