Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on niin kateellinen,että tarkistaa naapurin tms verotiedot???!!

Vierailija
07.11.2024 |

Hämmästyin kun kuulin ,että tätä toisten verotietojen tarkastusta varten on oikein erikseen kehitetty palvelu.Voi käydä verotoimistossa paikan päällä tai soittaa ja kysyä tietyn henkilön verotiedot.

Eikä tarvitse edes olla hyvää ,perusteltua syytä tähän uteluun. Syytä ei kysellä laisinkaan !!!??

Kylläpä tällaiseen löytyy virkahenkilöillä aikaa, annas olla jos tarvitsisi jotain oikeaa apua veroasioidensa selvittelyyn niin hyvä, että ketään saa vastaamaan.

Kenen  helvata tarvitsee tietää kenenkään toisen henkilön verotietoja.Mitä hän sillä tiedolla tekee?

Kyllä täytyy olla kateus utelun syynä,, mikään muukaan se ei voi olla.

Minua ei kyllä kiinnosta toisten talousasiat tippaakaan, eikä edes se maksavatko he oiken veronsa.

Huolehtikoon jokainen ihan vain omista asioistaan ja veroistaan.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajat. Kyllä lähipiirissä on henkilö joka hyvinkin voi käydä tonkimassa vaikka koko "kylän" verotiedot. On nuuskija, jolla ei olisi varaa olla nuuskija.

Vierailija
2/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainoa tieto mitä pitäisi jakaa on se kuinka paljon kukin maksaa veroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella inhottavaa tirkistelyä ja kateuden ruokkimista tämä mahdollisuus urkkia toisten tulot. 

Onko missään muussa maassa tällaista? 

Miten tällaiseen on edes päädytty. 

Vierailija
4/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muussa maassa kuin soviet-suomessa ei tirkistellä naapureiden tietoja 

Saisivat jo vihdoin lopettaa tämän 

Vierailija
5/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla olisi edes pokkaa mennä kyselemään, jotenkin niin vieras ajatus omaan arvomaailmaan. 

Vierailija
6/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on Suomessa tabu, koetaan tuloista keskustelun olevan huonotapaista ja sitten tirkistellään. 

Vierailija
7/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella inhottavaa tirkistelyä ja kateuden ruokkimista tämä mahdollisuus urkkia toisten tulot. 

Onko missään muussa maassa tällaista? 

Miten tällaiseen on edes päädytty. 

Norjassa oli ainakin parikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
8/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ilmiö on täysin sairas. Kaikki muukin kyttääminen on sairasta.

Vierailija
9/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ystävä (?) ja koulukaveri kadehti vammaisen isäni tuloja, vaikka oi itse ökyrikkaan kepuviljelijän tytär. Hän kuulutti katsoneensa verokalenterista isän tiedot. Itse olisin ottanut mielelläni hänen terveen isänsä. Oli muutenkin katkera ja kateellinen kaikille. Ystävyys loppui siihen.

Vierailija
10/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulainen tsekkaa joka vuosi tuloni, kun haluaa tietää, oonko viimein jäänyt työttömäksi. 

(Tekis mieli kuristaa se)

Vierailija
11/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Naapurilla miljoonatulot

Vierailija
12/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli ja on.  Terv. edellinen.

Vierailija
13/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä, sikakateelline !

Ei naapurin vaan tuttujen.

Vierailija
14/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kukaan noin kateellinen ole.

Vierailija
15/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole kateutta, vaan uteliaisuutta. Ilman uteliaisuutta ihmiskunta kyyhöttäisi vieläkin puiden oksilla ja pelkäisi laskeutua alas keräämään sieniä ruuaksi, ettei sapelihammastiikeri syö suihinsa.

Mutta itse jo tähän ikään, olen ihan väsynyt kohkaamaan noista verotiedoista. Näitä iltapäivälehtiä ne ruokkii seuraavat kaksi viikkoa.

Vierailija
16/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän uteliaisuus ja kateus ole ollenkaan sama asia.

Vierailija
17/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ole kateutta, vaan uteliaisuutta. Ilman uteliaisuutta ihmiskunta kyyhöttäisi vieläkin puiden oksilla ja pelkäisi laskeutua alas keräämään sieniä ruuaksi, ettei sapelihammastiikeri syö suihinsa.

Mutta itse jo tähän ikään, olen ihan väsynyt kohkaamaan noista verotiedoista. Näitä iltapäivälehtiä ne ruokkii seuraavat kaksi viikkoa.

Ei kukaan osta sähköautoa sen takia, että olisi kateellinen vaan uteliaisuuden takia.

Vierailija
18/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kummallinen näinä aikoina kun ollaan niin tarkkoja ja gdpr määrittää ihmisten tietoja. Ja sitten on tuollainen palvelu mikä paljastaa ihmisten rahatiedot ja voi olla paljon tienaaville vaarallinenkin. Varmasti saavat paljon huijausviestejä ja kerjuukirjeitä.

Vierailija
19/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin lasta alettiin kiusaamaan koulussa kun hänen isänsä tulot löytyi paskalehden verokoneesta.

Vierailija
20/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni. Jos olet pitempään työtön niin kyllä siinä ihmiset alkaa katsomaan kieroon jopa sanomaan päin naamaa. Kerrostalosta voi poimia nimitaulusta nimen kuka vaan ja tarkastaa paljonko joku tienaa. Mulle entinen naapuri sanoi päin naamaa että tietää etten ole töissä vihamielinen ilme kasvoilla. Olen joutunut myös olemaan poissa sukuloinnissa eli sukulaisten keskeisistä tapahtumista kun suvussa on korkeasti koulutettu hyvä palkkaisissa töissä. On johtajia/pomoja etc. Kysyvät aina virnuillen vihamielisesti ''no mitä sinä nyt teet''.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän