Kuka on niin kateellinen,että tarkistaa naapurin tms verotiedot???!!
Hämmästyin kun kuulin ,että tätä toisten verotietojen tarkastusta varten on oikein erikseen kehitetty palvelu.Voi käydä verotoimistossa paikan päällä tai soittaa ja kysyä tietyn henkilön verotiedot.
Eikä tarvitse edes olla hyvää ,perusteltua syytä tähän uteluun. Syytä ei kysellä laisinkaan !!!??
Kylläpä tällaiseen löytyy virkahenkilöillä aikaa, annas olla jos tarvitsisi jotain oikeaa apua veroasioidensa selvittelyyn niin hyvä, että ketään saa vastaamaan.
Kenen helvata tarvitsee tietää kenenkään toisen henkilön verotietoja.Mitä hän sillä tiedolla tekee?
Kyllä täytyy olla kateus utelun syynä,, mikään muukaan se ei voi olla.
Minua ei kyllä kiinnosta toisten talousasiat tippaakaan, eikä edes se maksavatko he oiken veronsa.
Huolehtikoon jokainen ihan vain omista asioistaan ja veroistaan.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Mun anoppi on ihan sairaan utelias ja syynää aina kaikkien tulot. Varmaan nyt on vetämässä takkia päälle ja kenkiä jalkaan ja lähtee reippaalle aamukävelylle verotoimistoon eväiden kera.
Ai vielä eväiden kanssa? 😅😅
Kateus pitää ansaita, säälin saa ilmaiseksi 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni. Jos olet pitempään työtön niin kyllä siinä ihmiset alkaa katsomaan kieroon jopa sanomaan päin naamaa. Kerrostalosta voi poimia nimitaulusta nimen kuka vaan ja tarkastaa paljonko joku tienaa. Mulle entinen naapuri sanoi päin naamaa että tietää etten ole töissä vihamielinen ilme kasvoilla. Olen joutunut myös olemaan poissa sukuloinnissa eli sukulaisten keskeisistä tapahtumista kun suvussa on korkeasti koulutettu hyvä palkkaisissa töissä. On johtajia/pomoja etc. Kysyvät aina virnuillen vihamielisesti ''no mitä sinä nyt teet''.
Suomalainen on oksettava naapurinkyttääjä, onneksi kaikesta jää jälki vaikka urpot luulevat ettei näin ole.
Missään muualla ei kukaan ole naapureita kytännytkään. 🤭
Se mitä olen Usassa, Saksassa ja Briteissä asunut, niin suomalainen kyttäys on todella kevyttä. Jopa huolenpitoa noihin muihin peruskyttääjiin verrattuna.
Verotiedot ovat julkisia, niitä saa katsella kuka vaan. Turhaan mitään jälkiä edes etsittäisiin.
Ja Saksan salaushysteria esti Googlen Street View-kuvauksetkin.