Missä sellaisessa maassa arvelet käyneesi, jossa muuta palstalaiset eivät ole ?
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Mosambik. Aika moni täällä mainitsee paikkoja, kysyttiin maita.
Huomasin kanssa, että moni laittaa paikkoja eri maissa. Haittaako tuo lopulta hirveästi, keskustelu vaan rönsyilee ja voi olla ihan viihdyttävääkin. Hauskempi tällainen ketju on kuitenkin kuin ne ainaiset trolliketjut. (En ole käynyt Mosambikissa)
Moskovan punaisella torilla ja Korki park. Gorgi. Ei siellä mitään ole. Kiinalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Japanissa ja Etelä-Koreassa. Japanissa asuin 2 vuotta. M28
Missä päin Japania? :) Aikanaan Japan railpassilla tuli muutama kaupunki käytyä, hieno maa! E-Koreasta vain Seoul. Kumpaankin menisin uudestaan, hyvää ruokaa ja ystävällisiä ihmisiä, paljon historiallista nähtävää.
Floridassa Clearwater beach. Valkoista hiekkaa. Näkyy YouTube.
Viipurissa Viipurin linnan museossa. ( Siel on prostituoituja) mut ruotsin rakentama läänin hallinto rakennus. Ja suomalaisten katolisten kirkossa ja luterilaisessa , joita miehittää venäläiset. Ei pidä antaa rahaa heille.
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Klitoriksessa
Makedoniassa. Nythän se ei enää ole Makedonia.
Ei ole maa, mutta olen käynyt Caprin saarella Italiassa.
Vierailija kirjoitti:
Karvaviidakossa oli niin tiheää että en varmuudella tietä missä olin.en ainakaa ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Ampo-maa
Bi-afra
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Israelissa ja Dominikaanisessa Tasavallassa. Olisko ne harvinaiset, tuin kautta niihin taitaa päästä nykyäänkin.
Israelissa on tullut käytyä. Itkumuurillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvaviidakossa oli niin tiheää että en varmuudella tietä missä olin.en ainakaa ruotsissa.
MUNAHAUKALLA YÖKYLÄSSÄ
HERTSIKASSA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italia.
Rooma (Vatikaani myös), Venetsia, Sisilia, Napoli...varmaan kaikki käyneet. Napolin edustalla Isola di Ischia, onko joku muu siellä käynyt?
Venetsia on aikoinaan tullut katsottua tarkkaan.
Jeesuksen syntymä paikassa betlehemissä ja Golanilla. Uimassa Haifassa. Uimassa kuolleella merellä suolajärvi. Tunisiassa retkellä Saharassa siellä myös suolajärvi niitä Sodoman. Turkissa Efeson seurakunnan museossa.
Argentina Uruguay Qatar