Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää! Sanoin puistossa eräälle äidille VAHINGOSSA olevani tk-lääkäri. :(

Vierailija
14.04.2011 |

Juttelimme kaikenlaista ja tämä äiti kysyi, mitä teen työkseni. Jotenkin yllätyin kysymyksestä, ja suustani lipsahti "olen terveyskeskuslääkäri".

En tajua mistä tuo tuli! Enkä tietenkään voinut korjata virhettä enää, se vasta olisi ollut noloa. :(

Kommentit (1235)

Vierailija
201/1235 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 19:41"]Minulla on kuukauden ikäinen vauva ja ihmiset tulevat aika paljon juttelemaan kun käydään kaupassa yms. Olin joku hetki sitten jutellut yhden naisen kanssa vauvan pitsimyssystä että onko se itse tehty vai kaupasta ostettu ja taas tälläkin kertaa oli se sama myssy päässä kun erään toisen ihmisen kanssa jutellessa juttelu kääntyi vauvaan ja sen ikään ja yhtäkkiä nainen kysyi että "niin onko tuo ihan sinun itse tekemä vaiko..?"  Johon sitten heti vaan sanoin että ei, ei, vaan ostettu, jonka jälkeen keskustelukumppanini ilme meni aika oudoksi ja keskustelu vähän lopahti siihen. Tajusin vasta hetki tilanteen mentyä, että niin, se taisi kysyä ihan siitä vauvasta eikä myssystä..

[/quote]

Tuossa mokasi kyllä kysyjä. Kukaa kysyy, onko vauva itse tehty?

Vierailija
202/1235 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paha tapa alkaa kännissä baarissa sanoon et mä oon TERVEYDENHOITAJA ja siihen perään kaikki omat elämäni mokat :) No joo tykkään ammatistani mut eipä siinä ammatissa mitään erityistä kehuttavaa ole. Pahin on varmaan ku aloin selittää et kuinka monta pillua olen elämäni aikana nähnyt ku olin töissä ehkäisyneuvolassa.... voi luoja.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1235 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up,nää on ihan ratkiriemukkaita!!!

Vierailija
204/1235 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin erään pojan kanssa aikoinaan ja olin ekaa kertaa hänen vanhemmillaan käymässä, siinä päädyttiin sitten puhumaan vanhemmistani yms. Tarkoitukseni oli sanoa: "äidillä on Se välilevyn pullistuma pahentunut, ei Se Oikeen voi enää istuttaa" äitini on siis puutarhuri. No siinä hermostuneena sanoin sitten heille: " äidillä on se välilihan puolustus niin paha ettei Se voi enää kyykkiä"...... Itse tajusin asian vasta keskustelun jälkeen kun poikaystäväni mainitsi asiasta...

Vierailija
205/1235 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 00:25"]Seurustelin erään pojan kanssa aikoinaan ja olin ekaa kertaa hänen vanhemmillaan käymässä, siinä päädyttiin sitten puhumaan vanhemmistani yms. Tarkoitukseni oli sanoa: "äidillä on Se välilevyn pullistuma pahentunut, ei Se Oikeen voi enää istuttaa" äitini on siis puutarhuri. No siinä hermostuneena sanoin sitten heille: " äidillä on se välilihan puolustus niin paha ettei Se voi enää kyykkiä"...... Itse tajusin asian vasta keskustelun jälkeen kun poikaystäväni mainitsi asiasta...
[/quote] *välilihan pullistuma

Vierailija
206/1235 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni meni kaupassa kassan päähän pakkaamaan ostoksia sitä mukaa kun ne hihnalta tuli ja minä jäin odottamaan maksun hetkeä. Kassatäti oli ihan JUMALATTOMAN hidas ja asetteli varovaisesti joka ikisen tavaran hihnalle, mua rupes eka ärsyttää mutta katsoin miestäni joka yritti naama punaisena olla nauramatta ja niin se nauru tarttui muhunkin.ei pystytty enää pidättää ja niin me sitten naurettiin molemmat vedet silmissä,ei vaan pystynyt lopettamaan ja hävetti! Meidän taakse oli muodostunut aikamoinen jono kassatädin ääääärettömän hitauden takia ja hetken päästä loppu jonokin nauroi hillittömästi! Kaikki muut paitsi kassatäti

Vierailija
207/1235 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:34"]Mieheni meni kaupassa kassan päähän pakkaamaan ostoksia sitä mukaa kun ne hihnalta tuli ja minä jäin odottamaan maksun hetkeä. Kassatäti oli ihan JUMALATTOMAN hidas ja asetteli varovaisesti joka ikisen tavaran hihnalle, mua rupes eka ärsyttää mutta katsoin miestäni joka yritti naama punaisena olla nauramatta ja niin se nauru tarttui muhunkin.ei pystytty enää pidättää ja niin me sitten naurettiin molemmat vedet silmissä,ei vaan pystynyt lopettamaan ja hävetti! Meidän taakse oli muodostunut aikamoinen jono kassatädin ääääärettömän hitauden takia ja hetken päästä loppu jonokin nauroi hillittömästi! Kaikki muut paitsi kassatäti
[/quote] siis kaikki muut paitsi kassatäti joka taisi muutenkin olla "vähän hidas"...

Vierailija
208/1235 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
209/1235 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tekemässä terassiremonttia exän kanssa ja lähdimme ostoksille Bauhaussiin. Poikaystäväni jutteli myyjän kanssa ja totesi hakevansa tarvittavat Muuvit ja Rutterit sillä välin, kun myyjä kerää laudat valmiiksi.

Vierailija
210/1235 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama aivopieru baarissa kun mies iski, tosin sanoin että oon siivooja. Kaveri joka oli mukana nauro jälkikäteen että wtf..

Vierailija
211/1235 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni löi kerran tyhjää melko pahassa paikassa :D olin hakemassa uutta henkilökorttia, ja koska minulla ei ollut vanhaa enää tallella (vanhoja henkkareita siis), jouduin poliisin tunnistukseen. Ideana siis tarkistaa että olin tosiaan minä itse. Tiukkiksen oloinen poliisisetä kyseli henkilötietojani väestörekisteristä, ja jännitin niin paljon että menin ihan solmuun. Sekoilin mm. Osoitteessani (olimme lisäksi muuttaneet uuteen asuntoon, enkä heti muistanut uutta) ja entisissä kotipaikoissani. Poliisi katseli vähän vihaisesti kun takeltelin ja mietin pitkään, mutta onneksi uskoi lopulta henkilöllisyyteni, ja sain luvan henkilökortin hankintaan :D huh!

Vierailija
212/1235 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
213/1235 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saattamassa mieheni siskoa (hyvä ystäväni) lentokentällä kun hän oli lähdössä opiskelemaan ulkomaille ja siinä sitten jonkun hänen opiskelukaverin vanhemmat tuli esittelemään itsensä. Taisivat kysellä ollaanko siskokset kun on sama sukunimi ja minä sitten hyvin takellellen korjasin, että "eiku.. Öö.. Olen hänelle siskon mies" Naurettiin, ystävä korjasi ja halusin vajota syvimpään maanrakoon.. :D sen jälkeen olen moisissa tilanteissa ollut extra tarkka, että esittelen itseni oikein - veljen vaimona :D
.
Toinen mikä vähän hävetti oli kun tätini tuli yksi ilta ex tempore kahville ja antoi samalla synttärilahjarahaa kun ei pari viikkoa takaperin ollut päässyt toisen lapsemme syntymäpäiville. Tohkeissani sitten kerroin, että ihan tarpeeseen tulee kun pitäisi vaatetta esikoiselle ostaa kun alkaa taas kaikki jäämään pieneksi. Hetken päästä tajusin, että kuopustahan me juhlittiin silloin pari viikkoa sitten! Oli pakko tunnustaa ja kyllähän se kuopuskin niitä vaatteita tarvitsi :)

Vierailija
214/1235 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja, ja mulle sattuu töissä usein kaikenlaisia sanamokia.

Kerran ihmisbiologiaa opettaessani, tokaisin oppilaille: "Käydään nyt nopsaan vielä läpi tää hermosto ja aivot, niin voidaan sitten harrastaa seksiä koko ensi viikko." Tarkoitin siis, että opiskelemme seksijuttuja koko seuraavan viikon...

Aivan tässä äskettäin yritin sanoa tulivuorenpurkaus, kun vahingossa sanoinkin pulivuorenturkaus. Oppilaita huvitti kovasti se pulivuori, josta tulee turkaus. :D

Näitä on sattunut niin paljon, että oppilaat pitää mua jo ihan hulluna. 

Vierailija
215/1235 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2011 klo 15:25"]

Kerran tutulla gynellä, jossa olen käynyt jo vuosia ja joka on hoitanut kaikki kolme raskauttani, hävetti aika paljon. Olin jossain rutiinitarkastuksessa ja juteltiin siinä ja gyne sitten kysäisi että onkos ne teidän lapset tässä? Vastasin että eivät ole, odottavat isänsä kanssa autossa tuolla ulkona. Lääkäri vaan ihan rennosti korjasi, että hän tarkoitti onkos ne lapset sitten tehty. Hävetti hirveästi.
[/quote]

Mulle käy väsyyneenä saman luokan sekoiluja. Erityisesti anopin kanssa onnistun ymmärtämään säännöllisesti väärin kysymyksiä. Minkähänlaisena taukkina se minua pitää :D
Tässä esimerkki.
Anoppi: onko lähtenyt hampaita?
Minä: No ei minulla ole ja perään jotain noloa selitystä, että lapsena minulla kyllä vaihtui hampaat hitaasti.
Anoppi: tarkoitin lasta.
Minä: ööh joo...

Siis miten voi sekoilla noin!? :D Kyllä hävetti taas kerran!

Vierailija
216/1235 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2011 klo 23:52"]

hauskoja, on saanut taas nauraa, on tullut vuosia lisää niin ettei nuo raukat pääse musta ikinä eroon :D

Olin kerran silloisen poikaystäväni kanssa hänen sukulaismiehensä kyydissä ja etsimme muistaakseni jotakin linja-auto- tai juna-asemaa. Hän pysäytti auton kysyäkseen ajo-ohjeita, avasi ikkunan ja huusi auton vierestä kulkevalle: Anteeksi herra, eikun rouva, ehkä!!Yritin siinä sitten vajota penkkien väliin :D

Ala-asteikäisenä olin kaverini luona ja olimme pelanneet matikkapeliä, jonka nimi oli Yhtä kuin.
Kaverin perheen kotipuhelin soi, hän meni vastaamaan ja sanoi: " Yhtä kuin! Eikun Marja!" Puhelimessa oli muistaakseni psykiatri-isän työkaveri. Kyllä sille on naurettu!

Itse möläytin kerran koulun tanssitunnilla, kun olimme tanssimassa rokkia. Siinä kun tanssijoiden jalat ovat vähän sellai, että toinen jalka on keskellä ja toinen liikkuu sivulla, niin sanoin tanssipartnerilleni että nosta nyt vähän sitä keskimmäistäkin jalkaa!!

[/quote]Ei jumalauta : D huhhuh,naurattaa..

Vierailija
217/1235 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
218/1235 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain opiskeluaikoina sossusta toimeentukituloa. En saanut sitä varmaan kertaakaan sanottua oikein ekalla yrittämällä vaikka kuinka tsemppasin, että nyt se menee. 

Vierailija
219/1235 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin huippu ketju :)

Vierailija
220/1235 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto! Tää on mun suosikkiketju av:lla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi