Hallmarkin jouluelokuvat näkyy jo alkaneen
Taas saa töllätä 2vpäivässä, jos menee kuten viime vuonna. Noihin jää omituisesti koukkuun. Niissä kaikissa on yleensä sama juonikin, äiditön nainen muuttaa pikkukaupunkiin. Miksihän niiltä on aina äiti kuollut.
Friiltä näkyy tulevan nyt. Tässäkin luultavasti sama juoni, en tiedä. 😂
Kommentit (47)
Viime vuonna näitä tuli 2 päivässä Friiltä ja myös vitoselta ainakin yksi. Vai mikä lie olikin kanava. Täytyy tutkia onko taas sama homma.
Minä "löysin" ne pari vuotta sitten ja jäin ihan koukkuun, siirappisia aikuisten satuja mutta niin harmittomia ja hyvän mielen elokuvia. Ja niin ihanan hattaraisen kimmeltävän jouluisia <3 <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei näy Frii 😭
Voi raukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä "löysin" ne pari vuotta sitten ja jäin ihan koukkuun, siirappisia aikuisten satuja mutta niin harmittomia ja hyvän mielen elokuvia. Ja niin ihanan hattaraisen kimmeltävän jouluisia <3 <3 <3
Samoin.
Eniten nautin niistä koristeista niissä. Ja aina on niin idylliset pikkukaupungit koristeltu myös viimeisen päälle. Kyllä siinä joulumieli tulee, vaikka onkin amerikan siirappia. Ei tuu ainakaan pahaa mieltä mistään, kuin sokerista unta katselis. 🤩
Ja todella jännittävä ja yllättävä juoni :D
Mutta töiden jälkeen aivotonta ja rentouttavaa hyvänmielen katsottavaa.
Samat sanat! Nautin myös siitä että niissä ei tapella, ei huudeta, ei kiroilla, puhutaan nätisti muille ihmisille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
Eniten nautin niistä koristeista niissä. Ja aina on niin idylliset pikkukaupungit koristeltu myös viimeisen päälle. Kyllä siinä joulumieli tulee, vaikka onkin amerikan siirappia. Ei tuu ainakaan pahaa mieltä mistään, kuin sokerista unta katselis. 🤩
Kyllä! Viime joulun alla piti ostaa oikein purkki aitoa kaakaota että sai itsekin tehtyä kunnon kermavaahtoherkkukaakaon (vaahtokarkeilla), alkoi niin tehdä mieli kun lähes joka elokuvassa menivät "kuumalle suklaalle".
Tämän jälkeen alkaa heti toinen. Eli samoin kuin viime vuonnakin. Ihanaaa. Oispa konvehteja nyt.
Pahimmat ovat ne joissa on komeat ja kauniit tyypit hymyilemässä hyvin tennäisesti. Oikein korostetaan teennäisyys.
Mäkin jäin näihin koukkuun pari joulua sitten, vaikka ovatkin ihan höpöä.
Mua on aina ihmetyttänyt miksi ihmiset kattoo näitä? Näistähän puuttuu täysin kaikki jännite pääparin väliltä. Dialogi on tylsää.
Mikä juttu noissa on? Onko se se pikkukaupunki meininki, joulufiilis ja yletön positiivisuus vai mikä?
Minä ostin tänään kaakaota ja rakastan jouluelokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat! Nautin myös siitä että niissä ei tapella, ei huudeta, ei kiroilla, puhutaan nätisti muille ihmisille..
Niinpä. Ja tempo on sopivan rauhallinen aivoille. Ei ole semmosta kiireistä sähellystä kuin nykyään kaikki viihde tuppaa olemaan, josta tulee vain kuirmitusta aisteille. Näitä katsoessa jotenkin lepää.
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina ihmetyttänyt miksi ihmiset kattoo näitä? Näistähän puuttuu täysin kaikki jännite pääparin väliltä. Dialogi on tylsää.
Mikä juttu noissa on? Onko se se pikkukaupunki meininki, joulufiilis ja yletön positiivisuus vai mikä?
Se on varmaan juuri se yletön positiivisuus ja hörhöys. Tämmöistä kirjaa ei jaksaisi lukea tai oikeaa leffaa katsoa, mutta telkusta katsottuna aivolepona ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
Kyllä! Viime joulun alla piti ostaa oikein purkki aitoa kaakaota että sai itsekin tehtyä kunnon kermavaahtoherkkukaakaon (vaahtokarkeilla), alkoi niin tehdä mieli kun lähes joka elokuvassa menivät "kuumalle suklaalle".
😂 Täytyypä ostaa itsellekin.
Konvehditkin maistuu paremmilta kun on Hallmark-elokuva ruudussa. Jotain suklaista olisi hyvä olla, niin rentoutus on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat ovat ne joissa on komeat ja kauniit tyypit hymyilemässä hyvin tennäisesti. Oikein korostetaan teennäisyys.
Mietin, mahtaako yksikään noista miehistä olla tosielämässään hetero.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia just. Nämä rentouttaa. Kaikki menee aina samalla kaavalla ja rauhallisesti, kimaltavissa lumisissa puitteissa. Se on rauhottavaa.
Taalla USA:ssa Hallmark-kanava nayttaa noita vuorokaudet lapeensa. Juonihan on noissa aina sama: simpsakka elamassa pettynyt city-sinkku muuttaa maalle, kohtaa halkoja hakkaavan salskean paikallisen, sitten vahan ihastutaan, seuraa vaarinkasityksia ja draamaa ja sitten on joulu ja kaikki paattyy onnellisesti. Syksylla Hallmark nayttaa vastaavia elokuvia jotka sijoittuvat maalle pittoreskiin ruska-aikaan ja paattyvat tietty kiitospaivaan. Ja sitten on lopputalven Valentine's Day -leffat.
Nyt alkaa: A Merry Scottish Christmass
Ehditte mukaan.
Meillä ei näy Frii 😭