Oletko iloinen, kun Trump voitti?
Kommentit (282)
Olen todella pettynyt vaalin tulokseen. Rumputin olisi joutanut jo eläkkeelle, on se sellainen horisko jo, vaikka vain Bidenia haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi iloinen! MAGA! MAGA! Vasemmistolaisia, feministejä, muslimeja, mustia ja naisia ärsyttää. Nautin.
Aivoton lammas hokee älyvapaita fraasejaan. "Mestari", "maga", "woke" ja muuta mielipuolista jokellusta. Ihan kuin joku vauva, joka ei kykene muodostamaan edes yhtä kokonaista lausetta.
Vierailija kirjoitti:
Rumppi voitti!
Lällälllääääääää!
Joo, Me, myself & I -ukkeli.
En. Juntti, rikollinen ja öykkäri. Eikö republikaaneilla todellakaan parempaa ehdokasta ollut?
No, tuliko siitä USA:sta MAGA vuosien 2017-2021 aikana, jolloin Trump oli pressana? Taisi olla paljon tyhjiä lupauksia.
Suomi ja Eurooppa on nyt omillaan. Trump ei auta missään, jos se ei hyödytä jotenkin myös Amerikkaa. Kun hän lupasi lopettaa tuet Ukrainalle niin kusessa ollaan. Kohta on Putin meidänkin ovellamme. Oletteko pojjaat valmiita rintamalle ja töihin?
"Vladimir, Vladimir, Vladimir, don't do it! Vladimir, please, don't do it!" Näin D. Trump hoki joitakin päiviä sitten kehuessaan, että jos hän olisi ollut presidenttinä silloin, kun Ukrainan täysimittainen sota alkoi, hän olisi sanonut näin Putinille.
Dorkat valitsivat tuomitun kriminaalin johtamaan maata.
Henkisesti 6-vuotias, oranssi koiranoksennus, pitäis syrjäyttää jo ennen virkaanastujaisia.
Lapsellinen oranssi äkäpussi joka kiukuttelee heti jos asiat eivät mene hänen mielensä mukaan.
Tolkun ihminen ei voi olla iloinen kun arvaamaton narsku pääsee suurmaan vallankahvaan.
Donald Trumpin vanhin sisko Maryanne Trump Barry (1937-2023) veljestään: "All he wants to do is appeal to his base. He has no principles. None. His goddamned tweeting and lying... oh my god. I'm talking too freely, but you know. The change of stories. The lack of preparation. The lying. Holy shit. [...] It's the phoniness of it all. It's the phoniness and this cruelty. Donald is cruel."
Että näin!
Pidän nyt entistä todennäköisempänä, että liittovaltio hajoaa seuraavan neljän vuoden aikana. Kuolinisku USA:lle.
Trump on sellainen minä minä -ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen iloinen.
N44
Antaisitko Trumpin kouraista haaroväliäsi? Ei kun ainiin, hänhän sanoi ettei tarvi lupaa! Voi vain kouraista ketä naista tahtoo.
Yli puolet USA:n kansasta näyttää yhä edelleen olevan täysin vietävissä. Aika surkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Yli puolet USA:n kansasta näyttää yhä edelleen olevan täysin vietävissä. Aika surkeaa.
Trumpetti tarjoaa vähän hampurilaisia mäkkärin luukusta niin juntit lähtevät tyytyväisenä äänestämään.
En ole. Olen surullinen ja vihainen amerikkalaisten naisten, tyttöjen ja seksuaalivähemmistöjen puolesta. Yllättynyt en silti ole, onhan se tiedossa että Yhdysvallat on taantumuksellinen maa. Kaupungeissa asuu fiksua ja koulutettua porukkaa, mutta suuri osa kansasta on syrjäseudulla asuvia kristittyjä konservatiiveja. Eikös jonkun tutkimuksen mukaan noin puolen amerikan väestön lukutaito ole korkeintaan kuudesluokkalaisen tasolla, ja parikymmentä prosenttia ei osaa lukea ollenkaan. Tähän yhdistettynä konservativismi, misogynia ja rasismi, niin mitä voi odottaa? Tärkeintä että presidentti on mies, olkoonkin vaikka useista rikoksista tuomittu horisija jolle koko muu maailma nauraa.
Missään muussa maassa Trump ei olisi päässyt edes ehdolle, eikö tämä kerro jo jotain.