Oletko iloinen, kun Trump voitti?
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelit äänesti Trumpin voittoon. Ei se Trump naisia niille syrjäytyneille luusereille tuo. Toisin kuin jotkut luulee, Trump aiheuttaa vastakkaisten arvojen voimistumisen, ei tosiaankaan niin, että nyt kaikki mukautuisivat Trumpin ja sekokannattajiensa arvoihin.
Päivällä sanottiin uutisissa, että naiset petti Harrisin. Äänestivätkin Trumpia. Kaipa siitä jotain analyysia vielä tulee tulevina päivinä.
Millä perusteella naiset pettivät? Mikseivät ne miehet pettäneet jotka eivät äänestäneet Harrisia vaan Trumpia?
Trump kasvatti ääniosuutta valkoisten naisten keskuudessa.
Siinä suomalaisille naisille miettimisen paikka, miksi näin kävi. Yksi Trumpin kärkiteemoista oli rajat kiinni ja loppu laittomalle muuhun maattamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on jännä- mies, vai mitä?
Niinhän tuo taitaa olla.
Ilmankos miehet häntä niin mielellään äänestivät. Taas nähtiin että miehet ne jänniksistä tykkää.
Pitää olla rikollinen rääväsuu, että rationaalisille miekkosille kelpaa kansanpalvelijaksi 😘.
En ole. Minulla on runsaasti naispuolisia ystäviä Yhdysvalloissa sekä sieltä kotoisin olevia mutta täällä Euroopassa nyt asuvia. Ensimmäinen ystäväni on jo joutunut vaaratilanteeseen naisten oikeuksien törkeän rajoittamisen vuoksi. On kamalaa katsoa vierestä kuinka siellä taannutaan henkisesti 200 vuotta taaksepäin. Naisena en voi mitenkään kannattaa tuollaista pelleilyä. Uskonnollinen nationalismi on myös uhka ihan kaikille - sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Minulla on runsaasti naispuolisia ystäviä Yhdysvalloissa sekä sieltä kotoisin olevia mutta täällä Euroopassa nyt asuvia. Ensimmäinen ystäväni on jo joutunut vaaratilanteeseen naisten oikeuksien törkeän rajoittamisen vuoksi. On kamalaa katsoa vierestä kuinka siellä taannutaan henkisesti 200 vuotta taaksepäin. Naisena en voi mitenkään kannattaa tuollaista pelleilyä. Uskonnollinen nationalismi on myös uhka ihan kaikille - sukupuolesta riippumatta.
Liity mukaan naisten omaan vastarintaliikkeeseen! Panoksesi on tervetullut. On aika toimia.
Vierailija kirjoitti:
Kjylla olen. Hjyvin iloinen.
- Vladim
/////
Putin ei suostunut onnittelemaan Trumpia.
Trumpin voitto on idän hirmuhallitsijalle paha asia.
Doug lohduttanee parhaillaan Kamala-vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyikö tämä vaaratilanne lapsen oikeuksien suojelemiseen?
Ketään tuolla ei kiinnosta mitkään lasten oikeudet, yksikään täysaborttikieltoa ajava ei siellä tule adoptoimaan yhtäkään ei-toivottua lasta. Pelkkää paskanjauhantaa ja tekopyhyyttä. Ja samahan se täälläkin on. Puhetta ja kontrollinhalua riittää mutta mitään tekoja ei.
Ihan ok, porkkanan viimeinen 4v ponnistus ennen monttubileitä.
Erikoista on se, että palstaurpot hokee vain, että miltä naisista nyt tuntuu, vaikka Trumppia vastusti 90 prosenttia suomalaisista.
Äärioikeistolle kaikki on joko vasemmistoa, tai naisia. Outoja hyypiöitä kaikki persut.
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen 🥰
Woketus pois. Se on erittäin taantumuksellista.
Onneksi Trump huorissa käymisineen ja naisten hiljaiseksi maksamisineen onkin niin edistyksellinen
Vierailija kirjoitti:
Biden vanhainkotiin ja Harris mielisairaalaan🤣🤣
Ja Trump-rikollinen vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Trumppia. Hän on paras. Olen konservatiivinen kristitty ja olen aina pitänyt Trumpista.
Se vain, että miten kristillisyys liittyy tuohon rikolliseen, naisten ahdistelijaan?
No, tällaisessa pienessä Venäjän naapurimaassa asuvana ei paljon naurata. Mitäs Venäjä keksii Ukrainan jälkeen, varsinkin jos Yhdysvallat jättää NATOn?
Vierailija kirjoitti:
ilmastovouhotus lopetettava jne.
Ilmastonmuutos kiihtyy kiihtymistään tahdoit sinä sitä tai et. Eli kaikesta päätellen tahdot. Et piittaa planeetan tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen olen Trumpin voitosta
N60
Perustelisitko.
Vai onko sulla perusteluja? Vai menetkö vain with the flow?
Kuulostat pelottavalta.
Ai alkaa pelottamaan kun pitää perustella mielipiteitään?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama, mutta eikai palstalla nyt jankata montaa päivää Trumpista. Mitä ihmeellistä tässä nyt on?
USA:n vaalit olivat niin paljon esillä viime kuukausina, että nyt olisi jo kiva kuulla muita uutisia.
Miksi olisin, ei kosketa meikeläisen elämää. Minulla on paljon parempia ilon aiheita ihan tässä lähelläkin.
Ilmankos miehet häntä niin mielellään äänestivät. Taas nähtiin että miehet ne jänniksistä tykkää.