Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työpaikalla on vaikea tulla toimeen nuoren, kauniin naisen kanssa?

Vierailija
06.11.2024 |

Ja puhun nyt alakoulusta, jossa olen itse töissä. Opiskelen opettajaksi ja teen tällä hetkellä töitä myös. Ärsyttää että vaikka olen kuinka aito, positiivinen ja mukava itseni, ihmiset mulkoilevat ja supattavat selän takana. Elämänvalinnoilleni naureskellaan koska elän terveellisesti enkä vedä piparia naamaan kahvihuoneessa joka välissä. Siis todella ärsyttävää. Olen huomannut että miehet eivät uskalla jutella kanssani, naiset taas vaihtavat seuraa nopeasti tai vähättelevät. Olen nuorin työpaikalla. Olen 23-vuotias. Onneksi rehtori on mukava ja muutama avustaja myös. Muutoin, koen syrjintää enkä kunnolla tiedä mistä se johtuu. Olen pohtinut tätä miehenikin kanssa. Olen mennyt itseeni ja miettinyt olenko jotenkin tiedostava tai muutoin ylimielinen, haen hyväksyntää tai vaikutan siltä? Ehkä tietoisesti jotenkin yritän mielyttää entistä enemmän kun huomaan ettei minusta pidetä. Jokatapauksessa, en ole ongelman alku tai juuri. Kyllä se sieltä aikuisten työkavereiden puolelta on lähtenyt. Ennakkoluulot, ja vähättely.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, ne ilkeimmät ovat hieman vanhempia ja negatiivisia naisoletettuja? Kun itse astuin työelämään koulutusta vastaaviin tehtäviin 24-v, niin vaikka olin kuinka mukava ja ihmisläheinen ahkera itseni, tuo tietty noin vaihdevuosi-iässä oleva naisporukka kohteli kuin roskaa. Se oli ihan kamalaa. Onneksi oli myös mukavia kollegoita, 30-40v lähinnä he ja sekä miehiä että naisia. Heidän mukaan ilmiö oli heillekin tuttu ja johtui vain kateudesta. Ja nyt kun jälkikäteen ajattelee, se varmaankin oli juuri niin. Noiden kokemusten myötä haluan olla itse nuoremmille kollegoille juuri päinvastainen eli kannustava, reilu ja mukava kollega.

Vierailija
22/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene aikaakaan kun huomaat tarvetta käydä terapiassa, lyhyt tai pitkäkestoisessa. Työpaikalla ulos-savustaminen on tabu, eli uusi normaali, johon kukaan ei halua puuttua. Kuuluin itse muutama vuosi sitten koulun henkilökuntaan, niin kuppikuntia oli aivan järkyttävästi. Aikuiset olivat kuin hiekkalaatikolla tyyliin, tuohon pöytään en mene, koska siellä on B. Toisaalla, toiset pakenivat paikalta koska K on tulossa kahville. Kenen mentaalipuoli kestää tällaista ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanalauman nokkimisjärjestyksessä sinä olet alimpana.

Tervetuloa vaan työelämään, kyllä sinäkin opit paikkasi. Tai sinut nokitaan vaikka hengettömäksi jos et opi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän