Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työpaikalla on vaikea tulla toimeen nuoren, kauniin naisen kanssa?

Vierailija
06.11.2024 |

Ja puhun nyt alakoulusta, jossa olen itse töissä. Opiskelen opettajaksi ja teen tällä hetkellä töitä myös. Ärsyttää että vaikka olen kuinka aito, positiivinen ja mukava itseni, ihmiset mulkoilevat ja supattavat selän takana. Elämänvalinnoilleni naureskellaan koska elän terveellisesti enkä vedä piparia naamaan kahvihuoneessa joka välissä. Siis todella ärsyttävää. Olen huomannut että miehet eivät uskalla jutella kanssani, naiset taas vaihtavat seuraa nopeasti tai vähättelevät. Olen nuorin työpaikalla. Olen 23-vuotias. Onneksi rehtori on mukava ja muutama avustaja myös. Muutoin, koen syrjintää enkä kunnolla tiedä mistä se johtuu. Olen pohtinut tätä miehenikin kanssa. Olen mennyt itseeni ja miettinyt olenko jotenkin tiedostava tai muutoin ylimielinen, haen hyväksyntää tai vaikutan siltä? Ehkä tietoisesti jotenkin yritän mielyttää entistä enemmän kun huomaan ettei minusta pidetä. Jokatapauksessa, en ole ongelman alku tai juuri. Kyllä se sieltä aikuisten työkavereiden puolelta on lähtenyt. Ennakkoluulot, ja vähättely.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelet opettajaksi etkä ole näköjään koskaan kuullut kappalejaosta. Ei tota sun näperrystä jaksa kukaan lukea.

Vierailija
2/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelet opettajaksi etkä ole näköjään koskaan kuullut kappalejaosta. Ei tota sun näperrystä jaksa kukaan lukea.

Sori. Innostuin kirjottelemaan varmaan niin unohtui. 🤓

Vierailija
4/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23-vuotias opiskelija ja sä jaksat.. sitäpaitsi ei ihminen ole pelkkä ammattinsa perikuva. Lääkärit juo ja tälleen..

Vierailija
5/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kouluissa työilmapiiri on huono ja se saattaa heijastua intoa täynnä oleviin nuoriin jotka eivät vielä ole masentuneet työn alle pullaa mutustamaan. Ehkä muistutat heitä siitä miten intoa täynnä hekin olivat ennen kuin kouluarki lävähti vasten kasvoja? Kannattaa käyttää opiskeluaika todella hyödyksi myös töiden ja työharjoitteluiden kanssa, kaikissa kouluissa tuota ongelmaa kun ei ole.

Vierailija
6/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tehdä töitä kesätyttöjen kans aina.

T.setämies

Vierailija
7/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kielipppikaan, mm. lauseenrakenne ole tuttua. Tunnen monta peruskoulunopettajaa,ja he ovat kyllä kielioppinatseja, että ap on trolli, ja tämä.ketju on provoketju.

Vierailija
8/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.setämies

Opettajat on lomalla kesällä. 

Vierailija
9/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse ainakin pelkään kauniita ihmisiä, koska tunnen itseni aivan epäonnistuneeksi rumilukseksi heidän seurassaan. Mieluummin siis välttelen.

Vierailija
10/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän nyt kuuluu vastata että ne vanhat korput ovat kateellisia nuoruudestasi ja kauneudestasi ja kihisevät kiukusta, koska sinulla on reksiin hyvät välit. 

" Kyllä se sieltä aikuisten työkavereiden puolelta on lähtenyt. Ennakkoluulot, ja vähättely." Totesit,  mutta olethan sinäkin ollut aikuinen jo vuosia...

Vierailija
11/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä oppilaitoksessa, ei peruskoulu. Itse olen jo kokenutta kaartia, mutta olen kyllä huomannut että jotkut suhtautuvat vähän "jännästi" tiimin nuoreen ja nättiin naiseen. En ole ainakaan huomannut että kenenkään toisen selän takana olisi samalla tavalla supateltu. Ehkä se nuoruus ja nätteys aiheuttaa kateutta, en tiedä. 

Vierailija
12/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia mursuja ketuttaa. Lihava nainen on kateellinen uhriutuja, jonka mielestä hänen ällöttävä ulkonäkö ei ole hänen vikansa, ja on kateellinen kaltaisillesi. 

Vierailija
13/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on työelämässä Suomessa. Keski-ikäiset tantat kiusaavat nuoria ja kauniita. Pistä kampoihin.

Vierailija
14/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus nuori ja töissä alalla, jossa enemmän miehiä kuin naisia.  Miehet välttelivät ja naiset eivät sanoneet mitään.

Sitten opiskelin hoitoalaa. Kotihoidossa olin alle 25-vuotias opiskelija. Tajusin ettei vanhukset luottaneet että olisin jaksanut auttaa nostamisessa. Lisäksi olin sille alalle liian nuori ja hoikka. Vanhukset toivovat auttajaksi lihavia, yhtä vanhoja naisia, jotta heidän päivä ei mene pilalle. Minua haukuttiin mm rumaksi.

Kaikkien kanssa ei tarvitse olla samaa mieltä tai ystäviä. Työ on työtä ja vapaa-aika erikseen.

Vierailija
15/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda koulua. Joissain on huononilmapiiri, joissain parempi.

Vierailija
16/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.setämies

Opettajat on lomalla kesällä. 

Setämiehillä on aina kesä kun opiskelijatypyjä mukana menossa.

Vierailija
17/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo sinun ylimielinen asenteesi, ei nuoruutesi tai kauneutesi

Vierailija
18/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei uskalla jutella sulle koska pelkäävät häirintää tai sitä että kohtelet heitä kuin ilmaa ja naisille olet uhka koska olet nuorempi ja nätimpi.

Vierailija
19/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar56v ei ole kade.

Vierailija
20/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on, että vanhemmat naiset kokevat usein nuoremman ja kauniimman naisen alitajuisesti kilpailijaksi.

Koska nuori nainen, esim saa paremman kontaktin esi mies rehtoriin.

Vanhemmat naiset myös ovat erityisen kateellisia siitä, jos nuori nainen, ottaa vanhemman miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi