Miksi usan presidentiin tekemiset kiinnostaa suomalaiiisia niin paljon.
Ihan sama kuka siellä on pressana niin ei ole koskaan minun elämääni vaikuttanut mitenkään. Sama se kuka on suomen presidenttinä niin ei ole vaikuttanut omaan elämääni mitenkään.
Kommentit (70)
Miksi USA:n aborttilainsäädännön kiemurat kiinnostaa suomalaisia niin paljon?
Emme odotan peruskoulupudokkaalta ymmärrystä näin isoihin asioihin.
Eihän täällä riehu muut kuin persutrollit.
USA on vaikuttanut elämääsi paljon, ap.
Se kuka Amerikkaa johtaa, vaikuttaa ihan suoraan meidänkin asioihin, koska Suomea ja Eurooppaakin johdetaan oikeasti jenkeistä eikä muualta.
Kaikki meidän ja muiden maiden poliitikot ovat pelkkiä narunukkeja, jotka tekevät mitä kulloinkin jenkeistä käsketään.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne lait tulee seuraavaksi meille ja muihin maihin.
Vierailija kirjoitti:
Sen voin kyllä uskoa. Elämäm koululaiselle työttömälle yhteiskunnan tuilla elävälle varmasti tilanne on juuri tuo.
Olen ihan kuule ollut töissä ja maksanut veroja. En näe että suomessa ihmisten elämä muuttuu mitenkään sama se kuka usaa johtaa.
Vierailija kirjoitti:
1. Tuntee sympatiaa amerikkalaisia naisia kohtaan
2. Ihmettelee miten 70-luvulla saavutetut oikeudet voidaan jopa viedä pois maassa,jota pidetty sivistysvaltiona.
(Hyväksyvätkö muuten abortin vastustajat kuolemantuomion?)
Vierailija kirjoitti:
Sen voin kyllä uskoa. Elämäm koululaiselle työttömälle yhteiskunnan tuilla elävälle varmasti tilanne on juuri tuo.
Itse en elä yhteiskunnan tuilla ja olen samaa mieltä kuin ap. Trump eroaa muista siinä että koska hän on arvaamaton tuuliviiri joka sanoo yhtä ja tekee toista niin tulee varmasti hupaisat seuraavat neljä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne lait tulee seuraavaksi meille ja muihin maihin.
Vedäs nyt kätösees, vassarikeulija. 🤣
Olen opiskellut ja töissä ollut. Nyt raksafirmoja menee konkkkaan ja raksatöitä ei saa mutta ei se ole usan presidentin syy.
Miksi sua kiinnostaa se miksi muita suomalaisia kiinnostaa joku asia esim. tämä asia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua kiinnostaa se miksi muita suomalaisia kiinnostaa joku asia esim. tämä asia?
Kun eihän sekään mikä muita kiinnostaa vaikuta sun elämään millään tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan kuule ollut töissä ja maksanut veroja. En näe että suomessa ihmisten elämä muuttuu mitenkään sama se kuka usaa johtaa.
Leikitäänpä ajatusleikkinä, että Trumppi sanoisi vaikka putinille että tekee mitä tekee. Ne ei enää välitä.
Tai jopa liittoutuisi putinin kanssa.
Voisi sinunkin elämään vaikuttaa.
Tai tulee kauppasota.
No miksi putleri kiinnostaa niin paljon.
Yhtälailla voisit kysyä mitä Ukrainan ja Venäjä asiat meitä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikitäänpä ajatusleikkinä, että Trumppi sanoisi vaikka putinille että tekee mitä tekee. Ne ei enää välitä.
Tai jopa liittoutuisi putinin kanssa.
Voisi sinunkin elämään vaikuttaa.
Tai tulee kauppasota.
Trump sanoi, että jos joku NATO-maa ei maksa täyttä maksua, hän aikoo suorastaan kehoittaa Putinia hyökkäämään.
Sellainen ihqu diktaattori. Se on ok, että pyytää maksamaan osuutensa, mutta retoriikka on perseestä.