Miksi usan presidentiin tekemiset kiinnostaa suomalaiiisia niin paljon.
Ihan sama kuka siellä on pressana niin ei ole koskaan minun elämääni vaikuttanut mitenkään. Sama se kuka on suomen presidenttinä niin ei ole vaikuttanut omaan elämääni mitenkään.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi USA:n aborttilainsäädännön kiemurat kiinnostaa suomalaisia niin paljon?
1. Tuntee sympatiaa amerikkalaisia naisia kohtaan
2. Ihmettelee miten 70-luvulla saavutetut oikeudet voidaan jopa viedä pois maassa,jota pidetty sivistysvaltiona.
(Hyväksyvätkö muuten abortin vastustajat kuolemantuomion?)
Lisään: En tunne sympatiaa niille tyhmille eukoille,jotka äänestäneet aborttioikeutta vastaan, jos heille itselleen jotain käy. (kukaanhan sitä ei ole pakottanut tekemään).
Ja,miehet jotka aborttioikeutta vastustavat ovat niin creepyjä. Yyyh. Kuin Fred hands maids talista.
Vierailija kirjoitti:
nii'in meillä olis ihan EUssa pari katolista maata jossa se ei oo niin vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä tehnyt aborttia. Olen 2 kertaa käyttänyt ns. Katumuspilleriä,joka pitää ottaa siis 72 h sisällä yhdynnästä.
Noitten pahimpien hihhuleiden mielestä jenkeissä sekin on murhaamista.
Varmaan osan mielestä on e-pilleritkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne lait tulee seuraavaksi meille ja muihin maihin.
Sivusta mutta jos ihan totta puhutaan, ylivoimaisesti suurimmassa osassa maailman maista ja vielä suuremmassa osassa maailman väestöstä naisten oikeudet omaan kehoon tai mihinkään muuhunkaan ovat nyt ja ovat aina olleet olemattomat. Silti monessa Euroopan maassa on pystytty parempaa.
Mediaa kiinnostaa jutut, ei välttämättä suomalaisia.
USAn presidentti on koko maailman presidentti. Se on kylmä fakta.
Trump on vaarallinen maailmanrauhalle. Lisäksi iskee sellaiset tullit päälle, että Suomen työttömyysaste on ensi vuonna jo yli 40%.
USA on maailman ainoa supervalta. Jos siellä alkaa diktatuuri niin Suomi ja koko maailma on enemmän kuin kusessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voin kyllä uskoa. Elämäm koululaiselle työttömälle yhteiskunnan tuilla elävälle varmasti tilanne on juuri tuo.
Olen ihan kuule ollut töissä ja maksanut veroja. En näe että suomessa ihmisten elämä muuttuu mitenkään sama se kuka usaa johtaa.
Leikitäänpä ajatusleikkinä, että Trumppi sanoisi vaikka putinille että tekee mitä tekee. Ne ei enää välitä.
Tai jopa liittoutuisi putinin kanssa.
Voisi sinunkin elämään vaikuttaa.
Tai tulee kauppasota.
Trump sanoi, että jos joku NATO-maa ei maksa täyttä maksua, hän aikoo suorastaan kehoittaa Putinia hyökkäämään.
Sellainen ihqu diktaattori. Se on ok, että pyytää maksamaan osuutensa, mutta retoriikka on persee
Ai niin sanoikin. Tuon olin jo unohtanut. Se puhuu niin paljon kaikkea shaissea. Tuon se tosiaan sanoi.
Sille annetaan ihan kamalasti anteeksi sen sanomisia . En ymmärrä.
Suomella ei ole rahaa miljardeja lisää omaan puolustukseen. Sitä trump meinaa että niille pitää maksaa jos usan piitää puolustaa suomea ja muita. Mutta suomella ei ole rahaa ja velkaa ei tosiaan kannata ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voin kyllä uskoa. Elämäm koululaiselle työttömälle yhteiskunnan tuilla elävälle varmasti tilanne on juuri tuo.
Olen ihan kuule ollut töissä ja maksanut veroja. En näe että suomessa ihmisten elämä muuttuu mitenkään sama se kuka usaa johtaa.
Leikitäänpä ajatusleikkinä, että Trumppi sanoisi vaikka putinille että tekee mitä tekee. Ne ei enää välitä.
Tai jopa liittoutuisi putinin kanssa.
Voisi sinunkin elämään vaikuttaa.
Tai tulee kauppasota.
Trump sanoi, että jos joku NATO-maa ei maksa täyttä maksua, hän aikoo suorastaan kehoittaa Putinia hyökkäämään.
Sellainen ihqu diktaattori. Se on ok, että pyyt
Trump ei pidä itseään vastuullisena puheistaan ja taitavana narsistina onnistuu vakuuttamaan myös muut siitä että hän saa puhua mitä ihan sylki suuhun tuo.
Vierailija kirjoitti:
Ei sota lopu trumpin takia. Ei Putin lopeta sotaa noin vaan vaikka trumppi sanois mitä.
Putin ei edes vaivautunut onnittelemaan oranssia lepakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä tehnyt aborttia. Olen 2 kertaa käyttänyt ns. Katumuspilleriä,joka pitää ottaa siis 72 h sisällä yhdynnästä.
Noitten pahimpien hihhuleiden mielestä jenkeissä sekin on murhaamista.
Varmaan osan mielestä on e-pilleritkin.
Kortsutkin murhaa miljoonia lapsia. Käteenvetokin lopetettava.
Abortit ja muut nyt on amerikkalaisten oma asia. Mutta kuten Nato-hakemuksen aikana huomattiin niin jopa Turkin ja Unkarin presidentit pystyy vaikeuttamaan suomalaisten asioita paljon. Miten sitten USA:n presidentti? Hänhän voi vaikka myydä meidät Venäjälle.
Minua ei muuten ei kiinnosta sen enempää kuin muutkaan valtiot mutta Yhdysvalloilla on aika iso merkitys maailmanlaajuisesti sekä taloudessa että turvallisuudessa. Tämä näkyy sitten melkeinpä maassa kuin maassa niin hyvässä kuin pahassakin. Esimerkiksi toisessa maailmansodassa Yhdysvallat auttoi merkittävästi Eurooppaa nat seja vastaan ja 2008 la ma, josta Suomi ei vieläkään taida olla kunnolla toipunut, lähti Yhdysvaltojen lepsusta pankkitoiminnasta. Siksi se ei ole vain valtio muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aikovat mennä sinne hankkimaan aborttia, vaikka lähempääkin saisi
Vierailija kirjoitti:
USAn presidentti on koko maailman presidentti. Se on kylmä fakta.
Trump on vaarallinen maailmanrauhalle. Lisäksi iskee sellaiset tullit päälle, että Suomen työttömyysaste on ensi vuonna jo yli 40%.
Vienti USAhan ei ole noin iso. Jotain pelejä sinne viedään ja se siitä
USAn osuus koko Suomen viennistä oli viime vuonna 8%. Ihmettelen jos USAntulli aiheuttaa suomessa 40% työttömyyden
Voisitte vihdoin lopettaa sen valehtelun. Mene vaikka tekemään mieluummin joku performanssi
Vierailija kirjoitti:
Suomella ei ole rahaa miljardeja lisää omaan puolustukseen. Sitä trump meinaa että niille pitää maksaa jos usan piitää puolustaa suomea ja muita. Mutta suomella ei ole rahaa ja velkaa ei tosiaan kannata ottaa.
Suomi maksaa oman jäsenmaksunsa täysimääräisesti, toisin kuin paljon vauraampi Saksa, joka pihtailee jäsenmaksujensa kanssa. Suomi on myös Euroopan varustelluin valtio.
No, onneksi sinä et päätä kuka missäkin maassa on presidentti ja ihmettelen, mitä oikein hyödyt tuosta valehtelustasi. Saatko jostain palkkaa valheiden levittelystä?
Jos Trump lopettaa tukemasta Ukrainaa, kuten on uhannut, Venäjä voittaa siellä ja oppii, että sen kannattaa hyökätä naapurimaihin. Pitäisi kiinnostaa myös ap:ta.
Ei sota lopu trumpin takia. Ei Putin lopeta sotaa noin vaan vaikka trumppi sanois mitä.