Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista?

Vierailija
06.11.2024 |

Mikä siinä on?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulevat että vanhempi nainen antaa pillua helpommin kun 20 v nainen.

Vanhemmalla naisella on vee, ei pii!

Vieläpä, se on perinnöllistä millainen rako sattuu olemaan naisella, meijän suvussa on sitä ahdasta.

Vierailija
62/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voi mielikuvitella tähän vaikka mitä syitä ja selityksiä mutta voin miehenä todeta että syitä on lähinnä vain yksi. Pienelle osalle on sitten eräs toinen syy. Ja se pääsyy on että vanhemmalta saa helpommin. Sitten on pieni joukko miehiä joihin aidosti vetoaa vanhemman naisen itseluottamus ja kokemus/taidot mutta sanoisin että suurimmalle osalle kyllä suoraansanottuna kelpaa vanha nainen vain koska siltä nyt sattuu saamaan.

No ei todellakaan ikä kerro sitä saako helposti vai ei. Nyt vähän todellisuudentajua peliin.

Ikä ei tietenkään kerro, saako joltain tietyltä naiselta helposti vai ei. Mutta jos ajatellaan, millä todennäköisyydellä irtoaa edes joltain naiselta isosta ryhmästä parikymppisiä tai joltain ryhmästä nelikymppisiä, niin kyllä minä väitän että jälkimmäisessä tapauksessa on useimmilla esim kolmekymppisillä miehillä selvästi paremmat mahkut käydä flaksi.

Joidenkin miesten realiteetit kun on ne, että KUKAAN omanikäinen ei anna. Ei sillä silloin ole väliä, kuinka moni vanhempi nainen EI anna, kunhan löytyy se yksi joka on imarreltu nuoren miehen huomiosta ja antaa.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vanhemmat naiset eivät ole mikään yksittäinen vellova massa, vaan jokainen ihminen on yksilö. Ei ikä tee kenestäkään automaattisesti rumaa ja oksettavaa tapausta. Varsinkin nykyään, jotkut vanhemmat naiset voittavat nuoremmat myös ulkonäössä. 

Vierailija
64/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vanhempien naisten seurassa on vaan aina ollut niin älyttömän rento fiilis. Toiseen tehdään vaikutus keskusteluilla ja teoilla, ei niillä asioilla millä nuoret naiset saadaan villeiksi. Nuorten naisten kanssa on aina vähän sellainen fiilis että pitäisi vetää 24/7 jotain sirkuksen yksipyöräistä tai standup-esitystä ja jos näin ei tee, niin kyllästyvät hetkessä ja lähtevät etsimään seuraa joka niin tekee.

Vierailija
65/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voi mielikuvitella tähän vaikka mitä syitä ja selityksiä mutta voin miehenä todeta että syitä on lähinnä vain yksi. Pienelle osalle on sitten eräs toinen syy. Ja se pääsyy on että vanhemmalta saa helpommin. Sitten on pieni joukko miehiä joihin aidosti vetoaa vanhemman naisen itseluottamus ja kokemus/taidot mutta sanoisin että suurimmalle osalle kyllä suoraansanottuna kelpaa vanha nainen vain koska siltä nyt sattuu saamaan.

No ei todellakaan ikä kerro sitä saako helposti vai ei. Nyt vähän todellisuudentajua peliin.

Ikä ei tietenkään kerro, saako joltain tietyltä naiselta helposti vai ei. Mutta jos ajatellaan, millä todennäköisyydellä irtoaa edes joltain naiselta isosta ryhmästä parikymppisiä tai joltain ryhmästä nelikymppisiä, niin kyllä minä väitän että jälkimmäisessä tapauksessa o

Mä olen 45-vuotias enkä todellakaan huolisi 30-vuotiasta edes pelkkään seksiin. Liian nuori mun makuun. Jopa 10 vuotta nuorempi tuntuu liian nuorelta mulle. Enkä todellakaan suostu tuosta noin vain seksiin yhtään kenenkään kanssa. 

N45

Vierailija
66/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies petti minua tällaisten reilusti vanhempien (oltiin kolmekymppisiä, naiset viisikymppisiä) naisten kanssa. Oli siis ihan pidempiaikaisia seksisuhteita. Varmaan suostuivat kaikenlaisiin pervoiluihin vain siitä hyvästä, että saivat nuorempaa miestä. Oli ilmeisesti kaikkia pissa- ja gakkaleikkejä, anaalipanoja, mies pukeutui naisten pitsihepeneisiin jne. Eli kaikkea sellaista, mihin mies jo tiesi, että en missään nimessä suostuisi. Sanomattakin selvää, että jätin hänet heti, kun nämä paljastuivat.

Vierailija
67/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni sanoi minulle, että 12 v nuorempi miesystäväni treffailee minua vaan siksi kun minulta saa helposti ja paljon. Minusta se oli jotenkin hassusti sanottu. Että seksuaalinen yhteensopivuus on jotenkin "vaan". Jos joku valitsee kumppanin, koska on yhteiset harrastukset ja tykätään samasta musiikista, niin ei kukaan sano väheksyen että valitsit tuon "vaan" koska tykkäätte samoista jutuista. Miksi se on sitten muka huono syy, kun se yhdistävä asia on seksi, ja se että kumpikin jaksaa ja haluaa harrastaa sitä useammin kuin ihmiset noin keskimäärin?

Ja jotenkin se ajatus, että ei tykkää toisesta oikeasti vaan on sen kanssa vaan seksin takia. Mitä jos seksuaalisuus on minulle isompi osa identiteettiä kuin leffamaku tai joku lempiväri? Entä, jos minulle se että minusta tykätään koska minä pyydän viisi kertaa päivässä lisää on juuri minusta itsestäni pitämistä?

Minä en ymmärrä seksuaalisen yhteensopivuuden trivialisointia parisuhteissa. Erityisesti, mitä kauempana ihminen on sieltä keskiverrosta sitä olennaisempaa on löytää joku joka pystyy ja haluaa niihin omiin tarpeisiin vastata. Ei tällaiset ihmiset valitse jotain puoliaseksuaalia vain siksi, että sen kanssa on kiva käydä taidenäyttelyssä ja tuijotella kynttilänvalossa syvälle silmiin.

Vierailija
68/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45-vuotias enkä todellakaan huolisi 30-vuotiasta edes pelkkään seksiin. Liian nuori mun makuun. Jopa 10 vuotta nuorempi tuntuu liian nuorelta mulle. Enkä todellakaan suostu tuosta noin vain seksiin yhtään kenenkään kanssa. 

N45

Niin, eihän tässä siitä ollutkaan kyse annatko juuri sinä nuoremmille. Vaan siitä antaako joku. Ja riittävän moni antaa.

Vierailija
69/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jotenkin tullut päinvastainen kuva. Siis sellanen kuva et miehet nimenomaan lähestyy nuoria siinä mielessä et aattelee niiden olevan helppoja ja aattelee ettei vanhemmat naiset lähde kaikenmaailman hömpötyksiin. Toisaalta eipä kovin monia vaan tunnu yksinkertaisesti edes kiinnostavan vanhat naiset eli en osaa vastata kysymykseesi. Voisiko olla et joitakin kiinnostaa nimenomaan tietynlainen itsevarmuus ja se et vanhemmat tietää mitä haluaa.

N27

Vierailija
70/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys tulisi asettaa muotoon, miksi ihmiset ovat erilaisia. Vastaus on biologinen. Populaation siis koko lajin tasolla erilaisten geenimuotojen määräsuhteet ovat vakiot ja pysyvät myös seuraavassa polvessa vakiona, ellei synny UUSIA mutaatioita, mutta YKSILÖN geenimuodot ovat hyvinkin erilaisia, koska vanhempien kokonaisgeenistöstä periytyy melko satunnaisesti vain puolet. 

Siten populaation tasolla kiinnostuneisuus vastapuolen iästä on optimi, mutta yksilön kohdalla saattaa olla kiinnostunut hyvin vanhasta tai hyvin nuoresta.  Kynis.mi

Vierailija
71/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha.

Vierailija
72/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoilla on pehmeät ja aromikkaat aukot.

Vierailija
73/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40+ ikäinen ja olen katsellut erästä miestä joka on mua 7-9 vuotta nuorempi. Tiedän hänet pitkältä ajalta, mutta en enää muista minä vuonna on syntynyt. Mies on mun makuun, mutta en mä aio tehdä mitään aloitetta. En muutenkaan uskalla tehdä aloitteita miesten suhteen saati tässä tapauksessa. Mies tuskin on musta kiinnostunut millään tavalla. Enkä mä hae mitään pelkkää seksiseuraa vaan ihan parisuhdetta.

Ei auta kuin kärvistellä yksin.

Vierailija
74/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysykää Tommi Liimataiselta. Upean Katrin kanssa ovat olleet vuosia yhdessä.

Olen 65-vuotias mies. Mistähän löytäisi 97-vuotiaan naisen? Silloin olisi sama ikäero kuin Katri-Helenalla ja Tommilla. Aira Samulin olisi ollut ikäeron puolesta sopiva. Harmi kun ehti kuolla.

Vierailija
75/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 40+ ikäinen ja olen katsellut erästä miestä joka on mua 7-9 vuotta nuorempi. Tiedän hänet pitkältä ajalta, mutta en enää muista minä vuonna on syntynyt. Mies on mun makuun, mutta en mä aio tehdä mitään aloitetta. En muutenkaan uskalla tehdä aloitteita miesten suhteen saati tässä tapauksessa. Mies tuskin on musta kiinnostunut millään tavalla. Enkä mä hae mitään pelkkää seksiseuraa vaan ihan parisuhdetta.

Ei auta kuin kärvistellä yksin.

Miksi et uskalla lähestyä miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme