Miksi jotkut miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset ymmärtävät, että kyse on vain seksistä. Nuorempien naisten kanssa ääneen lausumattomana oletuksena usein on, että seksistä seuraa jotakin suurempaa. Nuorempien naisten kanssa mies saattaakin joutua etenemään epärehellisesti. Nuorten naisten kanssa kaikki on yleensä vaikeampaa, he ovat täynnä neurooseja, eivät osaa paljon mitään ja suhde koostuu äkkiä kaikesta muusta sälästä kuin seksistä. Vanhemmat naiset käyvät heti kiinni limppuun, eivätkä jää filosofoimaan suuremmilla sfääreillä.
Enpä ole ikinä ajatellut että seksistä seurais jotain suurempaa, toisaalta ei ole kokemusta irtosuhteista. Jotenkin näen seksin niin erillisenä muusta.
Erikoista sillä minä taas näen sen isona ja tärkeänä osana parisuhdetta. Ehkäpä siksi olen edelleen neitsyt.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulevat että vanhempi nainen antaa pillua helpommin kun 20 v nainen.
Taas tämä kieroutunut seksikäsitys että nainen "antaa"...
No nämä ovat näitä alemman tason tyyppejä. Joku lähiöbaarin Sepi siellä pian huorittelee, kunhan keskustelu tässä etenee.
Ei fiksu ja sivistynyt mies ajattele noin. Seksi on aina kahden kauppa, ellei jonkinlaisesta hyväksikäytöstä ole kyse.
Nainen siis ei anna mitään vaan miehen kuuluu ottaa.
Hyvässä seksissä kumpikin antaa ja ottaa. Seksi on yhteinen nautinto.
N45
Ehdottomasti näin. Se, että kumppanikin nauttii, lisää myös omaa nautintoani.
en ymmärrä ollenkaan miksi mies haluaa vanhempaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku yksittäinen n voi olla kokonaisuutena niin upea, että ikäluku ikäänkuin kokonaan unohtuu. Näin minulle totesi 16 vuotta nuorempi miesystäväni, joka ei tavatessamme tiennyt lainkaan ikääni, näki vain pärstäni/kuuli ääneni. (^^):-$
Hänellä historiassaan aiemmin vain muutaman vuoden nuorempia naisgalleriassaan, ei lainkaan minun ikäisiäni 'vanhoja kantturoita' eli 40+. Se, että olen hyvin hoikka ja lapseton - näkyy toki myös tiettynä tyttömäisyytenä kropassani, mikä miellyttää häntä suuresti.
Sapioseksuaaleilla yleisesti ikä on täysin sekundäärinen seikka.
Ookko se E nainen?😅
Vierailija kirjoitti:
Palstamammoilla on näköjään alkanut taas kyselykausi.
Ja aina samoilla dementia-aloituksilla.
Joku kirjoitti Katri Helenasta. Katri Helenahan on huimat 33 vuotta miestään vanhempi miettikää. 15 vuotta jo yhdessä. Tuo Tommi Liimatainen on olemukseltaan 10-15 vuotta irseään vanhemman oloinen "lutunen karhupappa" minun silmääni kylläkin. Heluna taas 10-15 vuotta itseään nuoremman oloinen mummukka. Jotenka ei mitenkään naurettavaa vaikutelmaa minulle näistä kahdesta yhdessä tullut telkkarissa.😀
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti Katri Helenasta. Katri Helenahan on huimat 33 vuotta miestään vanhempi miettikää. 15 vuotta jo yhdessä. Tuo Tommi Liimatainen on olemukseltaan 10-15 vuotta irseään vanhemman oloinen "lutunen karhupappa" minun silmääni kylläkin. Heluna taas 10-15 vuotta itseään nuoremman oloinen mummukka. Jotenka ei mitenkään naurettavaa vaikutelmaa minulle näistä kahdesta yhdessä tullut telkkarissa.😀
Mä en voisi olla noin paljo nuoremman miehen kanssa sitten vanhempana. Kun 10 vuottakin nuorempi mies tuntuu liian nuorelta.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset ymmärtävät, että kyse on vain seksistä. Nuorempien naisten kanssa ääneen lausumattomana oletuksena usein on, että seksistä seuraa jotakin suurempaa. Nuorempien naisten kanssa mies saattaakin joutua etenemään epärehellisesti. Nuorten naisten kanssa kaikki on yleensä vaikeampaa, he ovat täynnä neurooseja, eivät osaa paljon mitään ja suhde koostuu äkkiä kaikesta muusta sälästä kuin seksistä. Vanhemmat naiset käyvät heti kiinni limppuun, eivätkä jää filosofoimaan suuremmilla sfääreillä.
Tämä on minusta tavallaan aika surullista. Se, että joku pitää plussana sitä, että seksikumppanin luottamus itseensä ja elämään on jo lyöty niin p*skaksi, ettei se enää vahingossakaan kuvittele kelpaavansa oikeaan suhteeseen. Toki on niitäkin naisia, jotka eivät edes halua mitään vakavaa. Mutta aika monelle tuo "ymmärtävät että kyse on vain seksistä" meinaa jotain ihan muuta.
Varsin luonnollinen ja usein hyvin todenmukainen käsitys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinsessasyndrooma karissut, sängyssä suostuvat kaikkeen, eivät vaadi sitoutumista.
"Sängyssä suostuvat kaikkeen" ???? :o Ihan kuin kahden välinen rakastelu olisi jotain ottamista ja suostumista. Ja mikä kumma on prinsessasyndrooma? :o Oletpa sinä hukassa sun elämässä. Millaisissa piireissä oikein liikut? Teini olet varmaankin.
Ja millainen on sitoutumista vaativa ihminen? Terapiaa vailla. En ole itse ainakaan vaatinut yhtään mitään ikinä, en nuorena enkä nyt vanhempana. Ilmankos onkin pitkäaikainen kumppani pysynyt kelkassa kaikki nämä vuodet.
Jospa kuules ikä on vain numeroita ja tosimies näkee aidon ja rakastettavan naisen sieltä pintaa syvemmältä? Pinnalliset kusipäät asia erikseen, sellaisia me iäkkäämmät ei edes haluta, mihinkään asiaan.
Ja kokeile sinäkin eri juttuja seksissä, eli kunhan löydät luotettavan kump
No ei tätä nyt ihan näin vakavasti olisi tarvinnut ottaa.
Miksi jotku tytöt ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä?
Naiset voi mielikuvitella tähän vaikka mitä syitä ja selityksiä mutta voin miehenä todeta että syitä on lähinnä vain yksi. Pienelle osalle on sitten eräs toinen syy. Ja se pääsyy on että vanhemmalta saa helpommin. Sitten on pieni joukko miehiä joihin aidosti vetoaa vanhemman naisen itseluottamus ja kokemus/taidot mutta sanoisin että suurimmalle osalle kyllä suoraansanottuna kelpaa vanha nainen vain koska siltä nyt sattuu saamaan.
No niinhän sitä minäkin oon langennut vanhempaan naiseen. Nyt jäi matkaan tuollainen 45 vuotias. On ne aika hankalia kouluttaa enää tuossa iässä, mutta joskus joutuu näissä asioissa näkemään vähän vaivaa.
M55
Vierailija kirjoitti:
Naiset voi mielikuvitella tähän vaikka mitä syitä ja selityksiä mutta voin miehenä todeta että syitä on lähinnä vain yksi. Pienelle osalle on sitten eräs toinen syy. Ja se pääsyy on että vanhemmalta saa helpommin. Sitten on pieni joukko miehiä joihin aidosti vetoaa vanhemman naisen itseluottamus ja kokemus/taidot mutta sanoisin että suurimmalle osalle kyllä suoraansanottuna kelpaa vanha nainen vain koska siltä nyt sattuu saamaan.
Näinhän se on, mutta sen ääneen sanominen on naisvihaa. Ihan asiallista kommenttiasi kohta lytätään raivokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ikä kerro sitä saako helposti vai ei. Nyt vähän todellisuudentajua peliin.
Vierailija kirjoitti:
No niinhän sitä minäkin oon langennut vanhempaan naiseen. Nyt jäi matkaan tuollainen 45 vuotias. On ne aika hankalia kouluttaa enää tuossa iässä, mutta joskus joutuu näissä asioissa näkemään vähän vaivaa.
M55
Idiootti. Tässä tarkoitetaan sitä, että miehellä on itseään vanhempi nainen.
Eiköhän ne syyt ole aika pitkälle samat, kuin miksi jotkut naiset pitää itseään selvästi vanhemmista miehistä. Ensimmäinen on se helppous, oman ikäistä miestä tavoitellessa joutuu yleensä kohtaamaan kilpailua, vanhempaa tavoitellessa oma nuoruus on etu ja kilpailua ei juuri ole.
Toiseksi on ne hyödyt mitä vanhemmilla ihmisillä yleensä on enemmän kuin nuoremmilla. Taloudellinen hyöty siis. Jotkut myös kokevat vanhemman ihmisen henkisesti turvallisemmaksi, oma turvallisuudentunne ei ole kehittynyt normaalisti ja on rakentanut kuvitelman että vanhempi olisi turvallisempi kuin nuorempi.
Sitten on toki se, että rakastuu vaan tyyppiin eikä ikään.
En näe tässä koko asiassa hirveästi eroa naisissa tai miehissä.
Rakkaus on rakkautta oli ikä mikä tahansa.
Katri-Helena oli upea Tommin syntymän aikoihin.