Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista?

Vierailija
06.11.2024 |

Mikä siinä on?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulevat että vanhempi nainen antaa pillua helpommin kun 20 v nainen.

Taas tämä kieroutunut seksikäsitys että nainen "antaa"...

Mikä siinä on kieroutunutta? Monet naiset jopa ottavat rahaa siitä. Onhan se päivänselvää, että nainen on pullonkaula heteroseksin harrastamisen suhteen.  

Vierailija
22/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät raskautta, kun eivät halua käyttää kumia. 

Eikö naisen pidä olla lähes eläkeiässä, ettei olisi raskauden pelkoa ilman ehkäisyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin siksi etteivät ole enää niin pieniä, kuin nuorena

Vierailija
24/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien naisten kanssa on paljon mukavempi olla. Keskustelu luistaa. Vanhemmat naiset on noin yleisesti paljon mukavempia. Aika harva nainen on mukava/ystävällinen nykyään vaan kylmä ja epämiellyttävä. Kaikki nuo seksijutut on toissijainen juttu vaikka kyllä sekin aspekti on parempaa. Seksi nuoren naisen kanssa on kiusallista. Vanhempi nainen heittäytyy mukaan ja siinä voi nuorempikin mies rakastella kunnolla. Molemmat nauttii ja tekee asioita. Nuoret naiset haisee myös liian ''lapselliselta'' tai ei miltään. Vanhempi nainen tuoksuu ja maistuu joten tietää ''okei nyt tässä ollaan ladyn/rouvan kanssa tekemisissä''. Kypsä hedelmä.

Vierailija
25/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ettii kokkia ja elättäjää samoin kuin nuori nainen vanhemmasta ukosta rahallista etua.

Vierailija
26/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luule,suorastaan tyrkyttävät.

Voit aina kieltäytyä. Nuoret pelkäävät huorran mainetta, vaikka alapäässä kutkuu ja kutisee, ja kännissä sitten tehdään ihan mitä vaan, mutta vanhemmat naiset ovat jo päässeet sen "mitähän ne minusta oikein ajattelee" -vaiheen läpi. Itsevarmuus on hyvä asia.

Vierailija
27/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva on kiinnostunut nimenomaan vanhemmista naisista, mutta moni mies voisi panna myös niitä vanhempiakin naisia. Vähän niin kuin karkkipussin pahimmat karkit - kyllä niitäkin syö, jos ei muuta ole. 

Vierailija
28/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies(kin) haluaa suunnilleen ikäistään seuraa. Ja moni mies(kin) on vanha. Vaikka tosiasiahan on, että vanhoja naisia on enemmän kuin vanhoja miehiä. Johtuu siitä, että moni mies kuolee nuorena.

Vierailija
29/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa vetää kekkosella huoletta. Alle 40 vuotiasta ei uskalla edes kortsulla panna ettei pala pohjaan.

M35

Mä olen 45v enkä kyllä antaisi panna paljaalla. Ei siitä vielä mitään varmuutta ole, että en tulisi raskaaksi.

N45

Vierailija
30/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää Tommi Liimataiselta. Upean Katrin kanssa ovat olleet vuosia yhdessä.

Vierailija
31/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luule,suorastaan tyrkyttävät.

Ei tyrkytä kaikki. Mä ainakin olen erittäin tarkka kenen kanssa suostu seksiin enkä tuosta noin vain mene petiin. En todellakaan tyrkytä itseäni.

N45

Vierailija
32/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia sinua kiinnostaa?

Vierailija
33/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiinnostunut vanhemmista naisista 13-20 vuotiaana sen jälkeen olen ollut taas nuoremmista.

Vierailija
34/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saa vetää kekkosella huoletta"? Kai sentään mietit sp-tautien vaaraa??? Toivottavasti kukaan ei "anna vetää kekkosella huoletta".

Vierailija
35/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä ovat näitä alemman tason tyyppejä. Joku lähiöbaarin Sepi siellä pian huorittelee, kunhan keskustelu tässä etenee.

Ei fiksu ja sivistynyt mies ajattele noin. Seksi on aina kahden kauppa, ellei jonkinlaisesta hyväksikäytöstä ole kyse.

Nainen siis ei anna mitään vaan miehen kuuluu ottaa.

Vierailija
36/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku yksittäinen n voi olla kokonaisuutena niin upea, että ikäluku ikäänkuin kokonaan unohtuu. Näin minulle totesi 16 vuotta nuorempi miesystäväni, joka ei tavatessamme tiennyt lainkaan ikääni, näki vain pärstäni/kuuli ääneni. (^^):-$

Hänellä historiassaan aiemmin vain muutaman vuoden nuorempia naisgalleriassaan, ei lainkaan minun ikäisiäni 'vanhoja kantturoita' eli 40+. Se, että olen hyvin hoikka ja lapseton  - näkyy toki myös tiettynä tyttömäisyytenä kropassani, mikä miellyttää häntä suuresti.

Sapioseksuaaleilla yleisesti ikä on täysin sekundäärinen seikka.

Vierailija
37/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies(kin) haluaa suunnilleen ikäistään seuraa. Ja moni mies(kin) on vanha. Vaikka tosiasiahan on, että vanhoja naisia on enemmän kuin vanhoja miehiä. Johtuu siitä, että moni mies kuolee nuorena.

Moni ehkä mutta valtaosa hetero miehistä haluaa 15-18 vuotiaan.

Vierailija
38/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä ovat näitä alemman tason tyyppejä. Joku lähiöbaarin Sepi siellä pian huorittelee, kunhan keskustelu tässä etenee.

Ei fiksu ja sivistynyt mies ajattele noin. Seksi on aina kahden kauppa, ellei jonkinlaisesta hyväksikäytöstä ole kyse.

Nainen siis ei anna mitään vaan miehen kuuluu ottaa.

Hyvässä seksissä kumpikin antaa ja ottaa. Seksi on yhteinen nautinto.

N45

Vierailija
39/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista?

Jos vaikka heille ikä ei ole mikään hallitseva kriteeri, vaan muut ominaisuudet ovat tärkeämpiä.  Aloituksesta voisi arvelle, että AP:lle ikä menee kaiken edelle.

Niitä kriteereitä on rypyt ja juonteet sekä elämänkokemus.

Vierailija
40/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin harvoilla on grannyfetissi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä