Tulet kotiiin ja sähköt on poikki. Miten toimit?
Itse en varmaan pääsisi edes kotiin asti vaan kompastuisin pilkkopimeässä portaikossa matkalla 9 kerrokseen.
Kommentit (712)
Kaikki ap:n mainitsemat jutut ovat huuhaata
Alan räppäämään siitä kuinka elämä on rankkaa ja tuet pienet
Tässä juuri todella hyvä esimerkki siitä kaikesta mihin tässä ketjussa oikein viitataan.
Yhdistän sähkön jesarilla ja taas toimii.
Soitan lastensuojelun sossulle, että maksa lasku.
Mulle on käynyt noin. Eka luulin että koski koko taloyhtiötä sähkökatkos,sitten panikoin kun tajusin että vain mun asunnosta sähköt poikki,sitten soittoa sähköyhtiöön ja sieltä tuli etten ole muistanut maksaa rästilaskua,itkin panikoin,hysterisoin kun jouduin maksamaan vuokrarahoista ylimääräisen sähkölaskun plus kytkentäpalvelun (mikä on keksitty palvelu ihmisten kiusaamiseksi) tuli sähköt päälle muutamassa minuutissa. Pakasteet ei onneksi ehtineet sulaa kovin paljon.
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
En muuten varmastikaan mene huomenna töihin!
Nautin muutaman neuvoa-antavan rommishotin.
Katson puhelimeen tulleesta tekstiviestistä milloin on arvioitu korjausaika. Jos on tunnin sisään, niin käyn kaupassa. Jos on pidempään niin hipsin sisälle, pistän akkuvalot päälle, laitan puita hellaan ja keitän kahvit. Jos on kylmä keli niin laitan varaavan takan tulille.
Sitten kaadan lasillisen viiniä, istahdan sovalle ja luen kirjan.
Kävin koulut, menin töihin..olen itseni herra.
Mä ainaskin soitan mun iskälle, iskä tietää sähköstä kaiken ku on sähköinspehtoori ja maksaa sit vaikka mun sähkölaskun.
Jensku, 19
Minuutti on lyhyt aika kun oikein osataan vedättää.
No nyt on omituinen juttu