Tulet kotiiin ja sähköt on poikki. Miten toimit?
Itse en varmaan pääsisi edes kotiin asti vaan kompastuisin pilkkopimeässä portaikossa matkalla 9 kerrokseen.
Kommentit (712)
Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .
Vierailija kirjoitti: Ei tämä ole maailmanloppu.
Jonkun maailman voi olla
Tuntuu, että olemme eri planeetalta.
^ juoppo yritti olla hauska epäonnistui pahasti
Näinkö just unta vai sanoitko sä tuon ääneen?
Meillä kerran oli, ihmettelin jonkin aikaa, soitin naapurille , sanoi että oli jo pari tuntia ollu sähköt poikki, loppujen lopuksi oli 11h. Kahvia oli pannun pohjalla , join kylmänä voileivän kanssa. Vietin illan netissä kun ei voinut tv kattoa.
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
En avaa jääkaappia tai pakastinta ja oletan, että taskulamppu on siellä, missä sitä pidän. Laitan kynttilät päälle, paristolliset ja tavalliset.
MacBook Prot ja PostIt-laput. Meillä on kaikilla Elon Musk -tarroilla varustetut MacBook Prot jengi on niistä takuulla kateellisia!
No ei ole ikinä ollut kerrostalossa sähköt poikki. Se on omakotitalojen ongelma.
Ei tuollaisia kannata huomioida.
Jos huomaan vasta kotona, että sähköt ovat poikki, niin ilmeisesti ulkona on valoisaa tai sähkökatko ei koske piha- ja katuvaloja. Joten valoa tulee sisälle ikkunoista. Koska rappukäytävässäkin on ikkunat, pääsen kotiin sisälle sytyttämättä valoa rappukäytävään. Kotona odotan jonkin aikaa sähköjen palautumista, koska lyhyitä sähkökatkoja tapahtuu silloin tällöin. Jos sähköt eivät palaudu pian, alan selvittää, koskeeko katko vain omaa asuntoani vai koko taloa.
Luepa Raamatusta Ilmestyskirjan 13.luku.
Tuo on kuule niin nollavalitusta kuin vain voi olla.
Myyn bitcoinit vielä nyt kun kännykän akussa on vielä virtaa.