Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei kestä TV tai musiikin ääniä rivitalossa. Mikä avuksi?

Vierailija
06.11.2024 |

Kuuntelen päiväsaikaan vaan korkeintaan 2 tuntia, normaalin puheen voimakkuudella. En voi enää käyttää kuulokkeita koska ne pahentavat tinnitusta. 

Naapuri on myös joskus kuunnellut musiikkia ilman kuulokkeita, eikä ole varmasti huudattanut sitä mutta se kuului selkeästi mun asunnon puolelle. Ei häirinnyt, mutta kaikki mitä minä teen häiritsee heitä ja alkaa kostoksi kolistelu, huonekalujen paiskominen seinään. Heidän koiransa haukkuminen kuulostaa myös kuin se tapahtuisi mun asunnon puolella eli huono äänieristys vaikka kyseessä vuonna 2021 rakennettu rivitalo.

Aikaisemmin kun kuuntelin musiikin ja tv ohjelmat kuulokkeilla, ongelmana oli silloin pesukoneen ääni tai askel äänet portaissa tai yöllinen suihkussa käynti. Ilmeisesti mitään ei saisi kuulua. 

Kommentit (197)

Vierailija
181/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu perhe, joilla on 3 energistä poikaa. Ääni oli valtava.

Otettiin keittiönkaapit pois vastakkaiselta seinältä, tehtiin kunnon äänieristysseinä ja kaapit takas.

Kesällä, kun lapset oli ulkona ja vanhemmat kiljui ikkunasta, piti pitää itse parvekkeen ovea kiinni. Rempan jälkeen ei enää muut tulleet läpi.

Naapurit tosi kivoja ja lapset ovat lapsia. Helppo ratkaisu

Vierailija
182/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö nämä kostoryskääjät, etteivät saavuta mitään muuta kuin entistä suurempaa meteliä ryskäämisellä. 

Itse kuuntelen musiikkia nykyään kovalla, koska joudun poistumaan ryskäämisen takia siitä huoneesta missä stereot on ja laittamaan musiikin niin kovalle, että kuuluu seuraavaan huoneeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kannattaa opettaa kestämään. Luukuta vaan menemään. Elämän ääniä 😁

Vierailija
184/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa kimpassa naapureiden kanssa kasa kuulosuojaimia joululahjaksi.

Vierailija
185/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihmiseltä joka ei huomaa omassa tekemisissään mitää vikaa. Joko kuuntelet liian kovaa tai asut pahvitalossa. 

Hmmm! 

Joko tai, tai sitten ei. Eli miksi skippasit todennäköisimmin vaihtoehdon, eli tyhjästä häiriintyä naapuri? Jotkut ei siedä muiden taholta pienintäkään ääntä tai jotain muuta häiriötä, naapurit ei saisi kuulua eikä näkyä.

Vierailija
186/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nauhoitin naapurin rakenteisiin kohdistuvaa hakkaamista ja muuta meteliä ja toimitin eteenpäin jonka jälkeen hänen vuokrasopimus irtisanottiin.

Vierailija
187/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naapuri läski ja ruma vanhapiika?

Vierailija
188/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nauhoitin naapurin rakenteisiin kohdistuvaa hakkaamista ja muuta meteliä ja toimitin eteenpäin jonka jälkeen hänen vuokrasopimus irtisanottiin.

Meillä on sillain paskamoinen tilanne, että häirikkönaapurilla ei ole muita lähinaapureita. Ei voi isännöitsijän mukaan hätää, kun häiritsee vaan meitä. Järkevää sinänsä tämäkin, mutta ei sekään ole oikein, että yksi saa jonkun toisen kotirauhaa häiritä mielin määrin. Ei auta videot tai mitkään. 

Vierailija
189/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sillain paskamoinen tilanne, että häirikkönaapurilla ei ole muita lähinaapureita. Ei voi isännöitsijän mukaan hätää, kun häiritsee vaan meitä. Järkevää sinänsä tämäkin, mutta ei sekään ole oikein, että yksi saa jonkun toisen kotirauhaa häiritä mielin määrin. Ei auta videot tai mitkään. 

Rivitalo?

Vierailija
190/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi luulla että jatkuva tarkoituksellinen häirintä joka todistettua rikkoisi kotirauhaa ja olisi laitonta. 

Vierailija
191/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan itse tipauttaa naapurin postilaatikosta paketillisen huonekalujen alle laitettavia huopatassuja joululahjaksi. Kun jostain syystä koko huushollin kalusto pitää siirtää yöllä huoneesta toiseen ja sitten takaisin. Jos ne tassut kalujen alla edes vähän hiljentäisivät mekkalaa.. 

Vierailija
192/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän voi tehdä teistä valituksen ja sitten te saatte häädön.

Vierailija
193/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi me saisimme häädön? Emme me ketään ole häirinneet. Miten naapuri onnistuisi meidät yksin häätämään, kun emme mekään häntä. 

Vierailija
194/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi luulla että jatkuva tarkoituksellinen häirintä joka todistettua rikkoisi kotirauhaa ja olisi laitonta. 

Onhan se. Mutta kuka jaksaa oikeuteen näiden asioiden kanssa mennä, jos kyseessä on pelkkä vuokra-asunto. Valitettavasti kiusaajilla on vahva etuoikeus tässä maassa kaikkialla. 

Helpompi on vain muuttaa. Vaikka se on katkeraa, täytyy ajatella, että kiusaaja on sairas persoona ja kärsii kyllä elämässään vähintäänkin yksinäisyydestä. 

Vierailija
195/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi me saisimme häädön? Emme me ketään ole häirinneet. Miten naapuri onnistuisi meidät yksin häätämään, kun emme mekään häntä. 

Sen takia isännöitsijä ei otakaan yhden ihmisen valituksia todesta. Kyllä ne lääkkeiden käyttäjät osaa tehdä naapureista valituksia. Aika paljon tulisi aiheettomia häätöjä. Voisit häätää kerrostalossa kaikki naapurit kun jaksaisit vain tehdä valituksia.

Vierailija
196/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirauhan häirinnästä kannattaa ottaa yhteys poliisin, jos isännöinnin kautta ei toimi. Poliisi tulee kyllä paikalle, jos naapuri hakkaa yöllä vaikka seinää. 

Lääkkeiden käyttäjät löytyvät useimmiten niistä häiriköitsijöistä. 

Vierailija
197/197 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kunnan asunnossa ja muissakin yrityksissä missä ei takuuvuokraa tai yhden kuun takuuvuokra minkä maksaa sossu on näitä sosiaalitapauksia joiden melkein kaikki tuet menevät vuokraan niin he ovat aina vaan kotona ja kynnys naapurin terrorisointiin on olematon varsinkin kun tietävät että ei voi häätää jos vain yhden ihmisen valituksia joten käyttävät tätä hyväksi ja riehuvat öisin ja päivisin joten joutuu itse muuttamaan pois ja usein kesken vuokrasopimuksen joten joutuu maksamaan sakkomaksuja ja päällekkäisiä vuokria. Kannattaa varoa mihin menee asumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi