Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** Elokuun eloisten ma-ti **

19.02.2007 |

Hei kaikille, aloitin tämän pinon, kun en löytänyt tälle viikolle aloitusta. En ole pahemmin kirjoitellut viime aikoina, töissä on ollut sellaista hässäkkää, että oksat pois! Ajattelen jo ihan innossani ensi kesää, kesälomaa ja äitiyslomaa, on ihan mukava hypätä hetkeksi pois tästä oravanpyörästä. (.) Huomenna tulee täyteen 13. rv ja vointi on ihan hyvä, mitä nyt flunssa pukkaa päälle. Masu kasvaa kohisten, enää ei mene kuin kahdet normaalit housut jalkaan. Illalla turvotus on ihan valtavaa. Viikko sitten olimme np-ultrassa, kaikki ok. Kaveri liikkui koko ajan ja piti meille oikein kunnon shown. Saatiin kotiin monta mukavaa kuvaa, yhdessä vaavi katsoo meihin päin ja ihan kuin vilkuttaisi, kaikki viisi sormea hienosti pystyssä! Hyvää alkavaa viikkoa ja mukavia lomasäitä niille, jotka nauttivat talvilomasta!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskassa on lumimyrsky ja lupaavat hurjaa 20 cm lunta. No kyllä

se pöllytteleekin tuolla pihalla mukavasti, mutta naurattaa aina

kun koko maa menee kaaokseen, jos tulee muutama sentti lunta.

Saas nähdä pääsenkö töistä kotiin julkisilla ollenkaan! Eiköhän tuo

onneksi normaaliin tapaan sula muutaman päivän sisällä pois. Tanskan

talvi ei mitenkään valkoinen ole.

Mullakin on nyt maha tupsahtanut esille jotenkin. Tai sitten se on

sitä että syön hevosen joka päivä. Tuntuu, että makean himo on

hirmuinen ja vedän sitä suklaata mukavasti joka päivä. Huomenna

on ensimmäinen neuvola, joten katotaan tuleeko sanomista. Mies

parin viikon työmatkalla Jenkkilästä, joten hän luistaa mukavasti

neuvolasta. Muuten sen olisin kyllä sinne raahannut mukaan.

Onkos teillä kuinka pysyneet iho ja hiukset kunnossa? Mulla naama

on tosi huonossa kunnossa, mutta hiusten lähtöä ei ole ihmeemmin

tapahtunut.

Huomenna alkaa 17. viikko - niin se aika vaan kuluu. Ei tunnu mitään

liikkeitä, tai en tiedä tunnistaisikonkaan niitä. Ilmoittanut olen työn-

antajalle asiasta ja lähden jo kesäkuun alusta kesä/vauvalomalle.

Rekrytointi sijaiselle on päällä. Ette sattuis tuntemaan ketään

skandinaavin taitoista markkinointi-ihmistä, joka haluais tulla Tanskaan

asumaan??

Mirris ja Alien 16+6 (laskinkohan nyt tuon taaskaan oikein...)

22/23 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Västikselle: Mulla neuvolalääkäri sillon eka kerralla katto ultralla ja kuunteli dopplerilla viikolla 10+ ja se sanoi että syke on 157-160...itse olen kotona nyt laskenut tuon dopplerin kans niin aika lailla saman sain..

Tietääkö joku tuon Ruskovillan unipussista tai kestovaipoista tai muutenki niitten tuotteista?? Näyttää hyvältä mutta ku ei ole kokemusta enkä tiedä ketään joka ois niitä käyttänyt että onko ne millasia? Entäs se silkkimyssy? Sen mää aattelin tilailla ainaski :) tai oiskohan niillä tehtaanmyymälää ku ei tuo Artjärvi ole niin kaukana Lahdesta..vai oisko joku mitä te voisitte suosittaa...

Kylläpä harmitti ku tilasin tuon Ruskovillan esitteen ku nyt on kaikkia mahdollista myös noille keskosille..oli kauheeta ku pikkuselle joutu laittaa 50cm vaatteet ja neki oli liian isoja ku mistään en löytäny sillon noita 40cm..60cm vaatteet oli sopivia tuossa puolen vuoden iässä, esikoiselle 70cm vaatteet jäi pieneksi jo 4kk iässä :)

Täytyy taas juosta..viedä esikko soittotunnille (tällasta tää on ku nuo lapset kasvaa niin isoiksi ja alkavat harrastamaan..ees taas viemistä ja hakemista)

Illan jatkoja!

Nani76 ja Vilperi 14+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo... täälläkin jo katse suuntautuu tulolla olevaan rakenne ultraan.on vasta maaliskuun loppupuolella. mietin et pitäskö sitä aikastaa kun sillon ollaan jo viikol 21 menossa.ja yleensä se on viikoilla 18-20.

ekoja hytkytyksiä olenkin jo yllättäen tuntenut. tuli oikein pikkusarja yhtäkkiä kun makoilin soffalla tos sunnutaina ruuan jälkeen. kyl hymy levis naamalle et ainiin tältä se tuntui ja samal epäuskonen olo et joko ne voi alkaa tuntumaan. alkaa tuntua mukavalta tää odotus kun masu jo pyörirtyy, liikkeitä alkaa tulemaan pikkuhiljaa ja pahoinvointi vähentynyt huomattavasti. vaate valikoima on kyl tosi suppe, siis housupuoli . omistan kyl mammahaalarit ja yhet suorat housut edellisiltä odotuskerroilta. ei ne nyt niin aataminaikuisia ole kun sikoinen syntyi 2002. odotusaikoina oon suosinu ihan tavallisia paitoja ja toppeja. joustava matskua ja yks isompi koko kun norm. ja pdemmät mallit on hyviä. saavat kyl mennä masua yöten on se vaan niin hieno pallo.

nyt lähen keittään spaghettia ja syömään suolakurkkua. mun himot on kyl feta ,jääpalat ja jäiset pakasteukakaalit. voi luoja kaiikea sitä tekee mieli syödäkin. namn.

voikaa hyvin ka kasvatellaan masuja kohti aurinkoa.

äippä ja masuasukas 15+2