Parasta Trumpin voitossa on se, että YLE:ä ketuttaa
Viimeiset 4 vuotta se povasi Trumpille vankilaa , erilaisia tuomioita ja häviötä pressavaaleissa. Nytpä sai nenilleen
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Olen vilpittömästi tyytyväinen että vihervasemmisto potee Trumpista selittämätöntä eksistentiaalista ahdistusta.
Tähän tiivistyy paljon tyhmyyttä.
Aha. Kerro, onko ollut järkevää toteuttaa sitä vihervasemmistolaista kaasuostopolitiikkaa viimeiset 10 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut kannattaa Venäjän valintaa, ja sitä, että Ukraina häviää sodan, ihan vain että vassareita harmittaisi.
Siinäpä persun ajatusmaailma pähkinänkuoressa.
Joo, sama huvitti minuakin. Trump voi myydä Ukrainan ja Suomen Putinille, ja palstapersua vaan naurattaa kuvitteellisen vassarin paha mieli.
Tätä myymistä puuhaa altiiivisesti liittokansleri Scholz, joka halusaa antaa Venäjälle sen vaatiman etupiirin.
Ei Ukrainalla ole mitään hätää niin kauan, kuin Viro, Liettua ja Suomi tukevat maata voittamaan sodan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Olen vilpittömästi tyytyväinen että vihervasemmisto potee Trumpista selittämätöntä eksistentiaalista ahdistusta.
Aha. Kerro, onko ollut järkevää toteuttaa sitä vihervasemmistolaista kaasuostopolitiikkaa viimeiset 10 vuotta?
Viittasin siihen, että tunnet jotain outoa mielihyvää kuvitteellisen vassarimonsterin "eksistentiaalisesta ahdistuksesta". Samassa uppoavassa veneessä ollaan kaikki ja vaikea tajuta miksi kannattaa silloin luoda tuollaista turhaa kahtiajakoa. Mitä sinä niissä vassareissa noin pelkäät?
Huomasittekos muuten, että tod. näk. myös senaatti ja kongressi tulevat saamaan republikaanisen enemmistön.
Vierailija kirjoitti:
MAGA, Orban, Persut VOITTAA!!!! WOKE KUOLEE POIS.
Merkkaako sulle mikään muu kuin identiteettipolitiikka jotain?
Katsotaan, onko Trumpilla munaa toteuttaa uhkauksiaan.
Trump kertoi aikeistaan pommittaa Moskovaa ja Pekingiä
Republikaanipuolueen presidenttiehdokas Donald Trump antaa lahjoittajilleen suuria lupauksia.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/908736a6-729b-4b47-96bd-86a5f87a0bd0
Vierailija kirjoitti:
Persut kannattaa Venäjän valintaa, ja sitä, että Ukraina häviää sodan, ihan vain että vassareita harmittaisi.
Siinäpä persun ajatusmaailma pähkinänkuoressa.
Ja same levy jatkaa pyörimistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi he eivät tuleviinkaan hallituksiin kipua.
Maailma on jo tuhoutumassa sellaista vauhtia, ettei sitä enää voi pysäyttää, joten on täysin yhdentekevää kuka on minkäkin maan puppettina.
Maksatko mulle satasen jos menetän viiskymppiä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt ylen toimittajat kertovat tv:ssä, että Trumppia äänestäneet olivat liian tyhmiä tajutakseen Harrisin monimutkaisia vaaliviestejä.
"Viestimme ei mennyt läpi."
Tämä on kuultu joskus ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uutta että persuilla kaikki toiminta perustuu vihaamiseen. Ihan sama kuka voittaa mitä missäkin tapahtuu kunhan saa laitella itkunauruhymiöitä ja toistella ikivanhoja fraaseja ja lällätellä vihervassareille joita moniakaan ei ole. Kyllä se teidän nauru vielä loppuu. Tämä kaikki on väliaikaista lopulta päädytte samaan pätsiin näiden esikuvienne kanssa.
Osalla noin, mutta hs julkaisi vasta tutkimuksen jonka mukaan suurin osa myös persuista kannatti Harrisia pressaksi eli ei se ainakaan näiden vaalien osalta pidä paikkansa.
Niin, jotkut ovat valmiita vaikka hyppäämään kaivoon, jos se vain ärsyttää tiettyjä ihmisiä. Onko sen mukaan sitten järkevää toimia ja hypätä sinne, sitä voi jokainen miettiä itse.
Vierailija kirjoitti:
MAGA!!
Tosiaan. Morons Are Great Again!!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Meille tästä "voitosta" saattaa olla vain haittaa. Isoa haittaa.
Tulleja ja irtisanomisia luvassa. Ukrainan tappio. Naton heikkeneminen.
Miten tästä voi iloita?
Minä taas uskon, että parempi näin päin. Eikä ole haittaa meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille tästä "voitosta" saattaa olla vain haittaa. Isoa haittaa.
Tulleja ja irtisanomisia luvassa. Ukrainan tappio. Naton heikkeneminen.
Miten tästä voi iloita?
Rýśśät ja persaukset voi iloita
Minä iloitsen, enkä kumpaakaan ryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ylen toimittajat kertovat tv:ssä, että Trumppia äänestäneet olivat liian tyhmiä tajutakseen Harrisin monimutkaisia vaaliviestejä.
"Viestimme ei mennyt läpi."
Tämä on kuultu joskus ennenkin.
Taisi olla Mestarin surkean presidentinvaalituloksen selvittyä ;DDDD
-winner-
Homokulkue Trumpin kunniaksi torille.
Ja näin toimii demokratia ;DDDDD
Viesti poistuu reaaliajassa ;DDDD
-winner-
Tätä myymistä puuhaa altiiivisesti liittokansleri Scholz, joka halusaa antaa Venäjälle sen vaatiman etupiirin.