Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oho verenpaine 206/113, syke 82

Vierailija
10.10.2025 |

oho verenpaine 206/113, syke 82. tosin tuli juotua 2 päivää viinaa ja kaljaa. no nyt lopetan

mies 54 v

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki aiheuttaa dementiaa

Vierailija
2/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kävelemään terkkarille samantien. Tai vaikka päivystykseen. Ne mittaa siinä luukulla. Jos on noin koholla vielä, ottavat samantien sisälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kävelemään terkkarille samantien. Tai vaikka päivystykseen. Ne mittaa siinä luukulla. Jos on noin koholla vielä, ottavat samantien sisälle.

mitäpä ne voi siellä tehdä? tuskin ne mitään voi tehdä kuin määrätä ehkä ne verenohennuslääkkeet. ensi viikolla onkin verikoe, jos muistan mennä.

ap

Vierailija
4/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitäpä ne voi siellä tehdä? tuskin ne mitään voi tehdä kuin määrätä ehkä ne verenohennuslääkkeet. ensi viikolla onkin verikoe, jos muistan mennä.

ap

Sitä mä en tiedä mitä siellä tekevät. Puolisollani oli myös reilusti koholla ja jäi sinne useaksi päiväksi.

Vierailija
5/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sitä mä en tiedä mitä siellä tekevät. Puolisollani oli myös reilusti koholla ja jäi sinne useaksi päiväksi.

mitä se sairaalassa makaaminen auttaa? en mä sinne mee nukkumaan ja makaamaan

ap

Vierailija
6/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

lääkkeillä paineet alemmas

Vierailija
7/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Laittavat lääkitykseen ja seurantaan. Olet jo hyvän matkaa lyhentänyt elämääsi toisesta päästä. 

Vierailija
8/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko, ap, ylipainoinen?

Vierailija
9/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä ne antaa heti lääkettä verenpaineeseen. Ja pistävät tippaan. 

Vierailija
10/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alentavat verenpaineesi vaikka väkisinkin.

Mullakin oli tuollaiset lukemat heräämössä leikkauksen jälkeen, niin siinä ei kauaa katseltu, kun pumpattiin keho täyteen lääkkeitä, että paineet saatiin alas.

Vierailija
11/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostaako alkoholi verenpainetta ihan noin rajusti? 

Vierailija
12/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne jokaisella rasituksessa noissa lukemissa. 

Vierailija
13/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene terveysasemalle samantien, katsovat siellä sitten uudestaan

Vierailija
14/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en mä jaksa, menee aikaa hukkaan. katon ensi viikolla kun on verikoekin jospa siihen asti pysyn hengissä enkä juo kaljaa.

ap

Vierailija
15/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla paineilla vielä osastolle oteta, mutta vp-lääkkeet saat.

Eri asia jos ikää olisi 25v vähemmän, silloin tutkittaisiin osastolla. 

Vierailija
16/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en mä jaksa, menee aikaa hukkaan. katon ensi viikolla kun on verikoekin jospa siihen asti pysyn hengissä enkä juo kaljaa.

ap

käy nyt samantien niin saat jonkun lääkkeen että tulee alas. ja katso sen jälkeen 5 päivän seurannalla merkitse ylös aamu ja ilta paineet paperille sitten lasket keskiarvon.

Vierailija
17/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet hidasta itsemurhaa. 

Vierailija
18/18 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa tämä sun aloitus olla pelkkää pilaa mutta jos ei ole niin tollasten paineitten kanssa ei enää odoteta. mä en itse noilla paineilla katselisi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi