Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Mikä paras rintareppu?
19.02.2007 |
Hei. Olen tässä mietiskellyt rintarepun hankintaa. Mikä rintareppu on parhaaksi koettu vauvalla? Olen kuullut kehuttavan pata pum rintareppua (meniköhän nimi oikein?), mutta sitä ei käsittääkseni saa käyttää, kun vasta 5kk eteenpäin? Mikä rintareppu olisi jo pienemmällekin hyvä, turvallinen, tukeva ja hyvä kantaa?
Kiitos, jos joku viitsii valaista asiasta ihan tietämätöntä.:)
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Mukavaa, kun laitoitte linkkejä ja kokemuksia noista liinoistakin.:)
Rintareppua ajattelin sellaisille lyhyemmille kauppareissuille ym. käyttöön ja itse saattaisin innostua noista kertomistanne liinoista, kun vaikuttivat niin näppäriltä. Pitkien liinojen kanssa tuntuu jotenkin ajatuskin hankalalta? (sen vähän , mitä nyt olen niihin tutustunut ystävillä.)
Liina voisi kyllä olla näppärä raksallakin pyöriessä, kun pystyisi pitämään pikkuista pidempiä aikoja liinassa. Tuolla, kun on niin huono ja hankala maasto paikka paikoin, että vaunujen kanssa ei pääse liikkumaan ja kuitenkin esikoisen perässä ja vauhdissa on pysyttävä.:)
Mies ei ole kauhean pitkä selkäinen niin voisi sen puolesta Ergogin mennä, mutta täytyy tuumia ja testailla. Kiitokset vaan siitäkin vinkistä.:)
Näitä kaiken maailman kantoreppuja, rinkkoja ja liinoja, kun on ihan valtavat määrät markkinoilla niin tuntuu tosiaan, kun ihan vihreänä niitä pähkäilee, että ei tule mitään. Ja kaikki ovat varsinkin uutena ihan kunnon hintaisiakin ettei viitsisi montaa hukka sijoitustakaan tehdä. Vaan nytten olen paljon, paljon viisaampi.:)
Tuulia