Mä en kestä, että mies pitää yhteyttä exäänsä lasten takia!
Kommentit (11)
Mistäköhän tässä on oikeasti kyse... ei varmaan oikesti siitä miten kamala ex on vaan ennemminkin siitä, että nainen ei kestä sitä, että mies edelleen on exän pompoteltavissa. Se on sellainen ominaisuus miehessä, jolle ei voi mitään enkä usko, että sitä pystyy muuttamaan. Jos ihminen luulee, että pystyy muuttamaan oman miehensä käytöstä, niin minusta on syytä säikähtää ja vielä enemmän, jos uskoo, että pystyy miehen exää muuttamaan. Sinun on vaan hyväksyttävä se, että miehesi on tuollainen ja tuollaisen historian kanssa. Jos et sitä hyväksy, niin sitten sinulla on todellinen ongelma, johon täytyy etsiä ratkaisua. Helpointa on kuitenkin ratkaista ongelmat oman pään sisällä.
Mitä tuohon tulee, niin kyllähän se meilläkin on niin, että minä ja ex pidetään paljon yhteyttä. Välillä mietin, että mahtaakohan nyxä tietää, että miten paljon ex esim. avautuu ongelmistaan minulle. Ainakin minua saattaisi häiritä, että jos minun mieheni avautuisi ongelmissaan mieluummin exälle kuin minulle. Onneksi meillä mies taas talossa ymmärtää varsin hyvin, että exän tukeminen on lapseni kasvun ja kehityksen tukemista ja mitä paremmin ex voi sitä helpommin voi myös meidän perhe, kun poika voi paremmin isän luonaan ollessaan.
Siinä olen kyllä ap:n kanssa ihan eri mieltä, että lapsia, ei edes 16-vuotiasta, ei pidä laittaa välittäjän rooliin. Aikuisten pitää pystyä sopimaan järjestelyt.
Eiköhän se ole vaan hyvä asia jos lapsen vanhemmat ovat yhteydessä toisiinsa.
Kai joku muukin tuntee samoin, tai ainakin on tuntenut. Auttakaa ja helpottakaa ap:n tuskaa
kun rakkauden ja läheisyyden saaminen omilta vanhemmilta on lapsille hyvän elämän edellytys, niin miksi lapsettomat naiset on luoto niiiiiiiiin tyhmiksi ja itsekkäiksi??? Ei mene kaaliin.
Tässä taas todella hyvä esimerkki ihmisestä mikä vihaa toisen lapsia.
patoutumista jonkun ammattiauttajan kanssa. Ei teidän suhteenne kauan voi hyvin jos noin katkera olet miehesi lapsille.
Oletko ajatellut miltä miehestäsi tuntuu jos noin vihaa henkilöä joka on lapset maailmaan synnyttänyt ? Tuollainen viha on sairasta.
exä määräilee ja kiristää miestäni lapsien kustannuksella
exää ja hänen toimintaansa...Aloitit kuitenkin ketjun nimenomaan sanomalla, että et kestä, että mies on yhteydessä ex:ään.
En ollenkaan kiellä, etteikö ole olemassa ikäviä ex-vaimoja siinä missä ikäviä ex-miehiä ja ikäviä uusia partnereitakin. En tiedä taustoja, ja jos miehesi ex uhkailee ja kiristää lapsilla, eikä todellakaan anna 16-vuotiaan (!) itse pitää yhteyttä isäänsä, on hän ikävä, itsekeskeinen ja keskenkasvuinen äiti, kaikki sympatiani sinulle ja miehellesi. Toisaalta olen nähnyt tarpeeksi näitä tilanteita ollakseni skeptinin kaikkien subjektiivista näkemystä kohtaan (Sinulla on omat tunteesi pelissä, samoin miehelläsi on omat taustavaikuttimensa siihen, mitä osia hän exänsä sanomisista tai käytöksestä sinulle kertoo, ja millaisen kuvan siitä miehesi kautta saat. Lisäksi viestisi ei kerro mitään kokonaiskuvasta, esim. siitä miten te itse olette tätä ex-naista ja lapsia kohdelleet nyt uudessa tilanteessa)...
Kaiken kaikkiaan kuitenkin on hyvä asia, että lasten vanhemmat pystyvät olemaan yhteydessä lapsia koskevissa asioissa eron jälkeenkin. Siihen tulee kaikkien aikuisten uusperheissä pyrkiä ja nimenomaan sitä haluta, niin ex-vaimon, miehesi kuin sinunkin.
Tarkistapas nyt vähän omiakin asenteitasi, jos nimenomaan ET HALUA MIEHESI OLEVAN YHTEYDESSÄ lastensa äitiin. Sinunhan kuuluisi harmitella sitä, että yhteydenpito ei ONNISTU.
Ja ymmärrän, ettei uusperheellisyys tee yli-ihmiseksi, tottakai se vituttaa, että väkisin pitää olla yhteydessä miehen aiempaan partneriin, ja varsinkin jos tämä on hankala. Tilanteen te kaikki tiesitte kuitenkin alusta asti, ja tuossa tilanteessa on nimenomaan teidän aikuisten asia kerta toisensa jälkeen ylittää itsenne, ja muistaa mikä on tärkeintä: Lasten etu. Ja lasten etuun nimenomaan kuuluisi, että vanhemmat voisivat olla sivistyneesti tekemisissä keskenään.