Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***3-kuumeilijat*** viikko 8

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitinpa uuden viikkopinon kun en sitä vielä löytänyt.

Tuntuu, että meissä 3-kuumeilijoissa on tosiaan kato käynyt.

Eipä itsellekään kuulu kummempaa. Olen miettinyt, että olisikohan viime kierrossa ollut kuitenkin yritystä kun oireita tuntui olevan ja kuukautisetkin ovat olleet aika erilaiset kun tavallisesti. Mulla on kuitenkin yk:ja sen verran vähän, ettei hanskoja saa vielä lyödä tiskiin, vaan täytyy uskoa omiin mahdollisuuksiin. Jaksamista kaikille.

Tarald, tule takaisin, sinua kaivataan!

Äiti1972 yk4 kp4/~28-30

Vierailija
2/36 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä hiljaista. Piti alkaa kirjoittamaan, vaikka ei mitään erityistä mielessä olekaa.

Äiti1972: Tsemppiä uuteen kiertoon!

Ansku78: Oletkos jo testaillut?

On:Flunssaa poden täällä kotosalla. Sattui olemaan vielä tää päivä vapaata, niin saa parannella itseään rauhassa. Tosin yks kauppareissu tuossa aamupäivällä lasten kanssa tehtiin ja tavanomaiset kiukuttelut tuo ihana esikoinen taas siellä veti läpi. Hävettää kun ihmiset katsoo isoa itkevää ja kiukkuavaa poikaa(5v). Tällä kertaa kiukku alkoi siitä, että kielsin hurjastelemasta pikkukärryillä ja kun pikkusisko vielä nappasi kärryt kassalla, niin johan oli show valmis. No, se siitä. Pian se kiukku aina laantuu ja rauha on taas maassa.

En edes muista mikä kp mulla on menossa, taitaa olla siinä 30 kieppeillä. Nyt en hätäile testaamaan, niinkuin viime kierrossa. Jos ei täti tule, niin viikonloppuna testaan...aikaisintaan perjantaina.

Nezzie, yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oikeastaan mitään uutta kuulu. Esikoisen synttäreitä eillen vietettiin, on jo iso tyttö ,7v.

Kp en ole laskenu mut pitää varmaan tarkistaa et joko tänä viikonloppuna on tädin vuoro ettei pääse yllättämään. varsinki ku olis tarkotus lähteä viihteelle lauantaina.

Vas. rinta on ollu jo jonkin aikaa tosi arka. oon miettiny jo kauhulla kaikki vaihtoehdot läpi mitä se vois olla. mut ainakaan kyhmyjä en oo onneksi löytäny. Tuntuu et nykyään on niin kaikkia et tulee jo epäluuloseksi ittekki.

Tämän kummempia kulumisia ei sit ookkaan. Mukavaa pakkaspäivää kaikille!

Vierailija
4/36 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi. 3 päivää etuajassa!! Mulla ei ole ikinä menkat alkaneet aikaisemmin kuin kp28, muutamia päiviä myöhemmin kyllä, mutta ei ikinä näin päin.

Ne viikonlopun aikaiset nippailut sitten todellakin enteili tätä pirulaista.

Hitto että ottaa päähän. Ja tuntuu ettei mieskään ymmärrä miksi tämä odottamisen odottaminen on näin tuskaisaa. Helkkarin täti kun tuli.

Anteeksi nyt tämä valitus ku patittaa vaan niin älyttömästi :(

Palailen paremmalla ajalla ja toivottavasti myös paremmalla tuulella.

Nezzielle silti peukutukset!!!

Ansku78 yk2 ja kp2/26-30

Vierailija
5/36 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehtinyt koneelle muutamaan päivään. Juhlittiin viikonloppuna miehen 35v synttäreitä... Tulipas herkuteltua kunnolla! =)

Täti oli saapunut joillekin kylään, pahoittelut!!! Sitä aina toivoo ettei tulis, kun noi oireetkin antaa ymmärtää muuta!!!!

on: ei muutosta viime viikkoon! Testi näytti lauantaina negaa. Tätiä ei näy vieläkään...... Soitan tässä just samalla gynelle aikaa... jonossa.

mp73, yk 3, kp 60/n.30

Vierailija
6/36 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi kun on taas kylmä....hrrrrrrrrr, mä niin toivon sydämestäni että kesä saapuisi pian.Omaan oloon ei kuulu kummempia, ovista odotellaan viikonlopuksi ja sen jälkeen aloitan ne Terot...saattaa olla että tämä on nyt sitten viimeinen kunnon yrityskierto, pakko palata takaisin töihin sitten syksyllä...edes puoleksi vuodeksi, niin saa nostettua äippärahaa isommaksi: )) Mutta toisaalta olisikin kiva saada kevätvauva, hui kauhistus sitten eletään jo vuotta 2008!!!Äkkiä tuo aika menee, mutta katsotaan tämä kierto loppuun.Jotenkin sitä ei jaksa uskoa mahdollisuuksiinsa tässäkään kierrossa, kuitenkin jo viisi pettymystä takana.Sitten taas toisaalta, jos tekee päätöksen lopettaa yritys....voi se suodakin positiivisen yllärin.

Harmi niille joille täti kurvasi...ja eikun uutta yritystä: ))

-Happy kp9/24-28 yk6

Vierailija
7/36 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä tosiaan hiljaista, liekkö tuo etelän hiihtoloma viikko sitten syy pää siihen, vai eikö meitä tosiaan ole enempää jäljellä??

Mulla on menny näköjään kierto taas ihan kummalliseksi, pidentyny kai?? Huomiseksi odotan tätiä tulevaksi, koska viime kierrossa oli myös pidentyny kierto saman verran..

Jos ei oo täti kurvannu paikalle vkonloppuna, niin sitten voi jo varmaan testaillakin.. Täytyy kai tuota ovista alkaa uudelleen laskea kun kerran näin usein nämä kierrot on alkanu venyä:(

Harmin paikka, mulla oli ennen tosi säännöllinen kierto, mikähän senkin on sekottanut??

Jään tänne parantelemaan itteäni.

mami 33/26-28

Vierailija
8/36 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nezzielle, Mami0203:lle ja 72oinakselle jokaiselle toivon tädin niin pitkälle kun pippuri kasvaa.

Ansku78: inhottavaa kun täti taas löysi tiensä. Kolme päivää etuajassa on jo aika paljon. Minkä pituiseksi sun kierto nyt jäi?

mp73: joko sait ajan?

Happy: onnea oviksen etsintään. Toivottavasti teroista olisikin jo heti apua.

Onko teille kaikille selvää se, että haluatte tämän kolmannen lapsen vaikka joutuisitte kauankin odottamaan.

Mähän jouduin aika kauan suostuttelemaan miestä yritykseen (siksi tuntuu, että yk:kin olisi jo enemmän kun täällä alkuun vain haaveilin). Kummallekaan ei varmaan tullut mieleen, ettei vauvaa alkaisikaan kuulumaan (tyhmää, tiedän, aiemmin on vaan ollut suht´ helppoa). Nyt musta itsestänikin jo tuntuu, että raja on tosiaan se, että la:n pitää olla ennen kuopuksen 3-vuotispäivää. Sen jälkeen mä vaan hautaan tän vauvankaipuun jonnekin ja me tyydytään kahteen lapseen ja ruvetaan kasvattamaan omaisuutta.

Äh. Silloin kyllä menettää monta asiaa: mä olen ajatellut, että uuden vauvan kanssa olisi saanut nauttia rauhallisesta ja aikatauluttomasta kotielämästä vielä monta vuotta; mieskin olisi saanut jäädä pitkäksi aikaa kotiin kotihoidon tuelle ja mä olisin voinut etsiä uutta työtä ja ennen kaikkea lapsilla olisi ollut enemmän sisaruksia ja ne olis saaneet elää jonkinlaisena joukkueena sen sijaan, että kaikki aina jaetaan puoliksi ja molemmille riittää oma vanhempi...

Menipä taas vuodatuksesksi.

Kaunista laskiaista kaikille ja menkääpä mäkeen jos tarkenette.

Äiti1972 yk4 kp5/~28-30

Vierailija
9/36 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan kylmä ulkona -30, meinaa nenä paleltua kun menee ulos!

Onhan täälä tosi hiljasta! Jospa kaikki on hiihtelemässä, kun etelässä on hiihtoloma. Täälä pohjanmaalla on ensi viikolla. Toivottavasti hieman edes lauhtuu pakkanen.

Täällähän muutamat piinailee kovasti, ainakin Nezzie, 72oinas, mami0203.... +++++++++ teille kaikille!!!!!!!!!!!!

Kaikille muillekin plussatuulia!!!!!

En saanut vielä aikaa gynelle, torstaina soitan uudelleen. Eivät olleet saaneet uutta varauslistaa vielä. Toivottavasti saan pian ajan. Alkaa olla jo todella epätoivoinen olo!!!! Päivät senkun lisääntyy eikä tädistä tietoakaan. Mitään tuntemuksiakaan ei ole ollut muutamaan päivään. Äääh ku tylsää tää epätietoisuus, että tuleeko täti vaiko ei. Testit on kyllä näyttäneet tyylipuhdasta negaa koko ajan, että en ainakaan raskaana ole. No, ei auta muu kuin odotella nyt sinne torstaihin että saan sen ajan ja mielenrauhan.

mp73, yk 3, kp 61/30???? (Kuukausissa laskettuna yk olis jo 5 tai 6)

Vierailija
10/36 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän taustaillut, en oo oikeen saanut inspistä koneella roikkumiseen. Toivon et kevät alkaisi ja jos hormoonit alkais sen myötä kans hyrräämään, niin joskos sitten uudet tuulet puhaltaisivat näihin vauva hommiinkin. Mulla ovis lähenee, en tosin oo tikuttanut vaikka niin uhosinkin silloin alkukiertopäivinä, niin kuin sanoin oon vaan taustaillut ja jotenkin mennyt vaan päivä kerrallaan... (hiipuuko kipinä?)

Mutta toivon että muut nappaavat plussan ja onnistuvat pupuiluissaan!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++

Shani@ kp12/27-29 yk4

Vierailija
11/36 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti hetken sisäistää, mihin ketjuun kuuluu kirjoittaa: onko tyylilyyli, haaveilija vaiko marrastoive (menikö se jo?)!

Mutta nyt osoite on ilmeisen oikea eli kolmatta meilläkin toivotaan, ajatellaan ja yritetään!

Ennestään on -02 ja -05 syntyneet pojat ja olisi mukavaa, jos veljessarja jatkuisi ja toki, toki tyttökin olisi ihku! =)

Tosin olemme onnellisia, vaikka lapsiluku jäisi näihin kahteenkin: iloiseen ja terveeseen pojanviikariin. Jos lisää saadaan, niin mieluusti otettaisiin vielä!

Lapset on tulleet suhthelposti: esikoisen kohdalla tärppäsi " heti" (YK2) ja nuorempi vuodessa (YK13?). Jälkimmäisessä kyllä ehti yritys mennä tyylistä: " Tulee, jos on tullakseen" ovistikutteluun ja Felicitaksen sivujen selailuun - malttamaton kun on ihmismieli.

Minulla pitkä ja epäsäännöllinen kierto KP35-40 osaltaan hidastaa näitä hommia. Esikoisen aikaan kierto oli vielä 30 ja aina säännöllinen. Mutta esikoisen synnyttyä kuukautisia ei näkynyt imetysaikana montakaan kertaa (eli vuoteen) ja sen jälkeen ovat tulleet kyllä, mutta harvemmin kuin aiemmin. Nuoremman imetysaikanakin 4kk:n jälkeen.

Mutta Äiti1972:n kysymykseen, oliko toive kolmannesta selvä, niin enpä tiedä. Olen tainnut ajatella aina kahta lasta tai ehkä jossain hurjassa nuoruudessani neljää, mutta kolme ei ole käynyt koskaan mielessänikään. Nyt se tuntuisi niin sopivalta ja mieskin on samaa mieltä.

Tämä omanapainen höpötys sikseen, onnea onnellisille plussanneille ja meille muille rattoisaa pakkaspäivän viettoa ja pitäkää peti lämpimänä vai mitä pitäisi sanoa! ;-)

Vierailija
12/36 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Irisberg. Hauskaa, että löysit meistä itsellesi sopivan kuumeilupinon.

Shani@lle onnea oviksen metsästykseen, tikuilla tai ilman.

Ja sitten taas omaa napaa. Eilinen omaisuuden keräys oli lähinnä vitsi, toivottavasti ymmärsitte. Sen jälkeen on itsekin joutunut miettimään kaiken uusiksi. Miehen veljen vaimolla selvisi maanantaina olevan pahanlaatuinen kasvain rinnassa, siis rintasyöpä. Miten sitä osaisi olla tarpeeksi kiitollinen kaikesta siitä mitä jo on, erityisesti terveestä perheestä, eikä aina vain haikailisi lisää. Ei se kuitenkaan vauvakuumetta vienyt.

Päivän jatkoa kaikille ja kirjoitelkaapa edes jonnin joutavia, lukijoita kyllä löytyy.

Äiti1972 yk4 kp6/~28-30

Vierailija
13/36 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat kaikille pitkästä aikaa! Arki vie mukanaan, eikä koneella paljoakaan ehdi istuskelemaan.

Ansku78: Harmi, kun täti saapui, mutta onnea uuteen kiertoon!

Irisberg: Meniköhän nimimerkki oikein, kun pääsi jo unohtumaan... :) Tervetuloa uutena mukaan kuumeilemaan! Sinullakin kaksi poikaa, minulla myös vauhtiviikarit. Meidän pojat on 04 ja 05. Kolmen pojan kopla ei kuulosta hullummalta, ainakin vauhtia piisaisi, mutta kieltämättä tytöstä haaveilen.

Me ollaan miehen kanssa aina haaveiltu neljästä lapsesta. Nyt tuntuu, et kolmekin vois olla hyvä. Katsellaan.

ON: Meidänkin vauvayritys pääsi kunnolla alkamaan, kun tyhjennysvuoto cerazettejen jälkeen alkoi viime lauantaina. Nyt on malttamaton ja jännittynyt olo - hui! Mies on innoissaan, kun niilläkin taitaa työpaikalla moni odottaa perheeseen kolmatta tulokasta. Minulla ei ole mitään hajua kierron pituudesta tai ovispäivistä, enkä rupea mitään tikuttelemaankaan, toivotaan vaan kovasti. Ennen kuopusta kierto tais olla 30 päivän pintaan.

Jaksamista ja plussaonnea piinailijoille!

Liinustiina yk1 5/?

Vierailija
14/36 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami0203 ja 72oinas: oikein kovasti ++++säteitä teille molemmille!

Ansku78: voi miten kurjaa kun täti noin hyökkäsi yllättäen sun kimppuun. Tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon!

Unohdin jo uuden tulokkaan nimen, mutta tervetuloa joukkoon! Uutta porukkaa kaivataankin, niin hiljaista täällä on tälläkin viikolla ollut.

On: Mietiskelin, että pitäiskö tänään testata jo, kun tuolla kaapissa kahden testin pakkaus polttelee. Jääkaapissa on avattu punaviinipullo, josta meinasin illalla pari lasillista ottaa, jos testi on nega. Mutta jos positiivisen tuloksen jostain kumman syystä saisin, niin viemäriin menee se punkku. Oireita ei ihmeemmin ole. Eilen oli illalla sellaista menkkamaista jomotusta ja tänään yökkäsin kun laitoin nenäsuihkeen tukkoiseen nenään. Ja se on aika kummallista, nimittäin kovin helpolla en yökkäile. Tulen kyllä kertomaan jos plussa pamahtaa.

Nezzie, yk2, kp jotain 32 ehkä

Vierailija
15/36 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalea plussa tuli! Mutta eiköhän se siitä vahvistu. Toisen jäljelle jääneen testin teen aamulla huvikseni, eipä jää kaappiin pyörimään.

Nezzie(sekavana)

Vierailija
16/36 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hirmuisesti plussasta.

Ja tervetuloa kotiloihin. =)

Siellä kaivataankin paljon uusia kun hirmuisesti on loppusuoralla menijöitä ja kohta rupeavat jakautumaan niin jäämme muutama harva sinne ihmettelemään yksinämme.

Muillekkin tsemppiä ja plussa toivotuksia.

Tsirppana rv 7+4

Vierailija
17/36 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jättisuuret onnittelut NEZZIE!!!!!!!!Ihanaa kun niitä plussia saadaan, vaikkakin vähän harvakseltaan.

Ja joku uusikin oli ilmoittautunut....I:llä se alkoi, mutta muuta en muista, tervetuloa kuitenkin joukkoon tummaan; )))

Äiti1972; Meille oli aina ennen itsestäänselvyys että kaksi lasta on meidän juttu: ))) Mutta kun ne vauvat on vain niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihania.Kyllä tätä kolmosta ollaan pyöritelty joka kantilta ja kun päätös saatiiin aikaiseksi, eipä sitä kuulukkaan!Oli aika järkytys siellä gynellä, kun se tätsykkä sanoi; hei sä et ole enää mikään nuori:( En mä nyt kyllä itseäni mitenkään vanhanakaan pidä, mutta varmaan parhaat lapsenteko vuodet on jo takanapäin

Eilen mieheni veljen perhe ilmoitti iloisesta plussasta; )) Olivat yrittäneet jo lasta kohta kaksi vuotta, sitten clomien ja lugejen ja jonkin muunkin avustuksella saatiin tuo plussa aikaan, toivotaan että vaavi pysyy matkassa mukana loppuun saakka: )

Kohtahan meilläkin alkaa " ne kalenteriin merkityt pakolliset kolopallon-pelaamispäivät" : )))) Huomenna eka ja siitä sitten joka toinen päivä...ja mä en voi kuin nauraa: )))))))Voi hitsi mihin sitä itsensä laittaakaan.....

-happy kp11/24-28 yk6

Vierailija
18/36 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, kun plussiakin tulee!

Kiitokset myös tervetulotoivotuksista! Ollaan vasta vaiheessa " tulee, jos on tullakseen" , niin päiviä en vielä laske. Katsotaan sitten parin kuukauden päästä. ;-)

Mukavaa aurinkoista pakkaspäivää!

Vierailija
19/36 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa Irisberg 3-kuumeilijoihin!

AIHA ja Nea rv 26+2 (jo!)

Vierailija
20/36 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuviikko lähestyy ja kirjoitukset lisääntyy, kiva!

Ihan eka Nezzie, hurjan paljon onnea plussasta, mahtavaa!!! Pidähän minullekkin paikkaa junaan joka matkaa kotiloihin.

Kova hinku olisi mukaan!

Irisberg, tervetuloa mukaan kuumeilemaan!

Shani ja tsippana kävi kirjoittelemassa pitkästä aikaa. mukavaa kuulla teistäkin.

äiti1972; ikävää että olette saaneet ikäviä uutisia suvun puolelta. Meilläkin on niin paljon tapahtunut vuoden aikana ,kaikkea ikävää, että kyllä on pitänyt arvot ajatella uusiksi. Kolmannen vauvan toive on vahvistunut ennestään. Ja olen miettinyt samaa että miksei sitä osaa olla asioita kiitollinen ennenkuin sattuu jotain ikävää.

Liinustiinalle, onnea yritykseen, toivottavasti plussaat pian. ;)

Happy: sinulle myös onnea kolonpallonpelaamiseen! Huumorilla jaksaa vaikka mitä.

Aiha; terveisiä sinullekkin!

Meillekkin on aina ollut selvää että ainakin kolmea lasta yritetään. Tosin mies on puhunut jo neljännestäkin...... Katsotaan.

Kun nyt sais edes tämän kolmanen. Uskomatonta kuinka vaikean takana raskautuminen voi olla. Alunperin ajatus oli et tässä vaiheessa kuljettais jo ison vatsan kanssa ellei peräti vauva olis jo sylissä.

Mitä vielä, edes odotusesta ei ole vielä tietoakaan!

Vähän meinaa jo toivo loppua, väsyy tähänkin, pettymyksiin kuukausi toisensa perään. Nyt elellään piinaviikkoa. Tosin odotukset ei ole kovin korkealla,itsesuojelua ettei putoa taas niin korkealta.Yritän ainakin vaikka välillä ajatukset karkaavat haaveilemaan.....

Viimmekuussa oli muka oireita vaikka millä mitalla ja silti täti tuli. Nyt ei mitään, vas rinta vähän arka mutta muuten ei mitään. Yritetään nyt rauhassa mennä viikonloppua kohti. La olis tarkotus mennä viihteelle, kiva juttu pitkästä aikaa!

Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja paljon plussa+++++++++++++ säteitä kaikille muillekkin piinailijoille!