Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matilda Wirtavuoren puvun ompelijalta pääsi itku!

Vierailija
05.11.2024 |

Nyt kaikki pätevät muotisuunnittelijat ja ompelijat. Tehkää Matildalle uusi kansallispuku Miss Universum-kisaan. Kansallispukukierroksen perusteella valitaan semifinalistit, ja meidän ihanan upea Matilda ei tule olemaan edukseen tuossa koltussa...

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/yllatyskaanne-suunnittelija-irtisa…

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma Matildan itse suunnittelema, äitinsä kanssa uutisen perusteella.

Suomen nykyinen perinne.

Ajatelkaa jos muissa maissa missien pitäisi itse ideoida höyheniä siipiinsä tms.

Vierailija
102/105 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen nykyinen perinne.

Ajatelkaa jos muissa maissa missien pitäisi itse ideoida höyheniä siipiinsä tms.

Kyllä. Tämä on tiedossa, että Matilda on äitinsä kanssa kyseisen puvun suunnitellut. Minun mielestäni missiorganisaation pitäisi huolehtia puvustosta. Ikävä asia, että puvuston hankkiminen on nyt kilpailijan vastuulla. Mitenkähän muiden maiden missit? Joutuvatko itse hankkimaan ja tekemään pukunsa,?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!

Vierailija
104/105 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ensimmäisen kerran tänään muiden puvut. Suomen puku on suorastaan nolo tuossa seurassa. Sopii ehkä jonnekin muualle, mutta ei tähän kisaan. 

Vierailija
105/105 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen nykyinen perinne.

Kyllä. Tämä on tiedossa, että Matilda on äitinsä kanssa kyseisen puvun suunnitellut. Minun mielestäni missiorganisaation pitäisi huolehtia puvustosta. Ikävä asia, että puvuston hankkiminen on nyt kilpailijan vastuulla. Mitenkähän muiden maiden missit? Joutuvatko itse hankkimaan ja tekemään pukunsa,?

Missiorganisaatio ei anna tarpeeksi rahaa joten kaikki pitää maksaa omasta pussista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi