Kenen mielestä Pepe Willberg muka on minkään sortin Mestari?
Kommentit (122)
Pepe on hyvä laulaja. Viime lauantaina tuli Koivusalon Pepe- ohjelma Teemalta. Kannattaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa on mestari, jos pystyy peräsuolen laskeumasta huolimatta esiintymään julkisesti.
Voisitko jo lopettaa tuon laskeumahokemasi. Todella typerää, joka ketjussa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Pepe inisi siitä kun Kari Tapio luloi hänen kappaleensa paremmin. Oli kateellinen Karille.
En tiedä onko Kari Tapio esittänyt muita Pepen kappaleita kuin Pilvi taivaan peittää. Karin versio on vaisu Pepen esitykseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi? Esitti aikoinaan läjän hittejä, joista toki monet olivat ajanmukaisesti käännöksiä. Muutama vuosi sitten ilmestynyt Saimaa-yhtyeen kanssa tehty levy oli myös aivan mainio. Ihmisenä hyvin vaatimaton, ei pitänyt eikä pidä itsestään meteliä. Ihmiset ehkä helpommin pitävät mestarina kukkoilevampaa artistityyppiä?
Miten pelkkä laulaja voi olla mestari?
Minulla on Pepestä hyvin negatiivinen kuva ihmisenä.
Kyllä sillä jo mestarin tittelin voi oikeuttaa, jos pysyy 60 vuotta musiikin avulla leivän syrjässä kiinni, vaikka ei yhtäkään omaa hittiä ole vielä saanut aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No onhan Pepe nyt sentään miljardi kertaa enemmän mestari kuin joku sopimuksiin niitä lukematta nimiään rustaileva persu-uho.
Onko Pepe joku viher-vas suosikki ja PS inhokki?
Vaikka en itse kyseisestä artistista pidä, niin veikkaisin että myös PS-leirissä Pepe:llä on kannattajia.
53: Traveling Wilburys oli kymmenkunta vuotta ennen Mestareita, musamaailmassa se on helkutin pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
40 ja 50 -luvulla syntyneiden ihku suosikki. Muille silkkaa skeidaa.
Eipä nykyiset räppiä kuuntelevat nuoret aikuiset ymmärrä muutenkaan oikeasta musiikista mitään. Pepe esittää sentään oikeaa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Pepe olisi halunnut esittää Elämäni Biisissä vain hänelle entuudestaan tuttuja kappaleita. Syynä se, että olisi osannut sanat varmasti ulkoa. Kun prompterilta ei nähnyt niitä lukea valaistuksen takia. Näin kertoi hiljattain jossain iltapäivälehdessä.
Tuotahan ei nuoret aikuiset ymmärrä ollenkaan. Asiassa valaistutaan vasta 20 - 30 vuoden jälkeen ja sitten se märinä vasta alkaakin, kun ei edes puhelimen ruudulta erota tekstiä rilleillä tai ilmankaan.
En voi sille mitään, mutta minua alkaa aina nukuttamaan kun kuulen Willbergin laulavan. Kyllä hän on ihan taitava muusikko, mutta mulla vain reaktio on tämä.
Tilaa Tanny. Tanny laulaa hyvin.
Kyllähän Vexi Salmi oli suurimpia nimiä sanoittajana. Mm. Pepe Willberg aamu ja elämältä kaiken sain. Hector taitaa olla mestareista se, joka teki itse biisejä. Pave Maijasesta en tiedä. Kirkan leijat oli kova sana. Se rokkityyli syvältä.
siinäpä sananen Mestareista, jospa koostu tästä nelikosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi? Esitti aikoinaan läjän hittejä, joista toki monet olivat ajanmukaisesti käännöksiä. Muutama vuosi sitten ilmestynyt Saimaa-yhtyeen kanssa tehty levy oli myös aivan mainio. Ihmisenä hyvin vaatimaton, ei pitänyt eikä pidä itsestään meteliä. Ihmiset ehkä helpommin pitävät mestarina kukkoilevampaa artistityyppiä?
Miten pelkkä laulaja voi olla mestari?
Minulla on Pepestä hyvin negatiivinen kuva ihmisenä.
Niin oli minullakin Pepestä negatiiviset mietteet mutta tämän Koivusalon dokumenttikuvan jälkeen muutin mieleni, Pepehän on ihan symppis.
Ihan onneton laulaja, en ole koskaan ymmärtänyt hänen hehkutusta
Naisten mies ollut ainakin nuorempana, jälkikasvua useamman naisen kanssa.
Toissakesänä näin Pepen ja Saimaa-orkesterin Pori Jazzeilla.
On se mestari ja Matti Mikkola on nerokas säveltäjä.
No onhan Pepe nyt sentään miljardi kertaa enemmän mestari kuin joku sopimuksiin niitä lukematta nimiään rustaileva persu-uho.