Kenen mielestä Pepe Willberg muka on minkään sortin Mestari?
Kommentit (122)
Pepenääni muistuttaa lähinnä piipittävää kanarianlintua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepen tragedia on persoonan epäsopivuus lahjoihin.
Tekee juuri niinkuin hänelle sanotaan (vaimo sanoo, aiemmin Danny).
Milloin Danny on Pepeä määräillyt? En muista sellaista aikaa ja olen Pepen uraa seurannut 70-luvun alusta.
1978 olivat kiertueella, Armi, Danny, Pepe ja Seija Paakkola.
Kyllä Danny varmaan oli pomo.
Tykkäsin Pepestä jo 70 luvulla
En minäkään pitänyt nuorena, alle kolmekymppisenä , Pepeä yhtään minään.
Nyt vasta vanhempana olen tajunnut, että Pepe on ollut aikoinaan jo 60-luvulla iso stara ja onhan hänellä ihan hlvetin hyvä lauluääni.
Mutta persoonana hiljainen ja taustalle jäävä. Kunnioitan kyllä suuresti.
On tehnyt hienoja biisejä, mutta totuus on, että korviin sattuu kuunnella tuota laulamisen yrittämistä. Suomen Bob Dylan äänellisesti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Danny on Pepeä määräillyt? En muista sellaista aikaa ja olen Pepen uraa seurannut 70-luvun alusta.
1978 olivat kiertueella, Armi, Danny, Pepe ja Seija Paakkola.
Kyllä Danny varmaan oli pomo.
Tykkäsin Pepestä jo 70 luvulla
Ei voi sanoa että Danny määräili, jos on ollut yksi yhteinen kiertue "sadan vuoden" aikana!
Pepe on tyhjää kumiseva tynnyri.
Pepe osaa laulaa, mikä onkin hyvin poikkeuksellista nykynuorten mielestä. Heille riittää rikollisliigojen ääntely, jota musiikiksi jossain päin maailmaa kutsutaan.
Pave Maijanen sanoi että he itsekin karsastivat nimeä, mutta sitten tajusivat mitä siinä ajettiin takaa. He ovat kokeneita ammattilaisia ja nuoremmat kokemattomampia. Kyseessä on vanhaan aikaa käytetty mestari ja kisälli asetelma. Tältä pohjalta nimi piti paikkaansa.
Hymähdän aina vanhentuneille Mestari-titteleille ja kaikille tuleville kruunausyrityksille. Nykyään suomessa on vain yksi Mestari.
Kiitos!
Katsoin dokkarin ja jäin ihmettelemään sitä miten kaikkien näiden vuosikymmenten ja menestyksen jälkeen miehellä voi vieläkin olla noin käsittämättömän huono itsetunto?!? Rehellisesti sanoen ärsyttää tuollainen anteeksi että olen olemassa -tyyli tässä vaiheessa. Mikä on lytännyt Pepen itsetunnon ja itseluottamuksen niin maanrakoon, ettei edes vanhana ukkona voi olla itsevarmempi?
Jos on noin vaivatunut olo esiintyä ja olla ihmisten edessä, niin miksi valitsee esiintyjän uran? Minä vaan kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Jos on noin vaivatunut olo esiintyä ja olla ihmisten edessä, niin miksi valitsee esiintyjän uran? Minä vaan kysyn.
Moni esiintyjä kärsii lavakammosta mutta silti esiintyy. Kai esiintymisen aikana tuleva ihailu korvaa jännityksen.
Markkinointia. Ei se koskaan mikään merkittävä artisti ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri. Missä lukee että on määräillyt?
Ei ole hänen musansa ja lauluäänensä koskaan kuulunut suosikkeihini, mutta kait hän sitten on menneen ajan Mestareita, kun kerran kaikki sellaiseksi hehkuttavat.
Taisi Mestareista olla joku Leidiversiokin. En siitäkään kokoonpanosta tajunnut, miksi juuri ne naissolistit muka muita suurempia tai menestyneempiä olisivat olleet.
Vierailija kirjoitti:
Pave Maijanen sanoi että he itsekin karsastivat nimeä, mutta sitten tajusivat mitä siinä ajettiin takaa. He ovat kokeneita ammattilaisia ja nuoremmat kokemattomampia. Kyseessä on vanhaan aikaa käytetty mestari ja kisälli asetelma. Tältä pohjalta nimi piti paikkaansa.
Näinpä. Ihmiset käsittivät nimen väärin. Ehkä se oli osin tarkoituksellistakin.
Ihmisenä vähän erikoinen, hiljanen ja hidas. Mutta kyllä Pepe on laulaa osannut. Älkää mollatko tai tehkää ite paremmin. Ei taida täälä kellään olla varaa arvostella. Jormas-bändi oli kova sana aikoinaan.