Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä yli 70-vuotiaita kirjoittajia?

Vierailija
05.11.2024 |

Miksi käyt palstalla, kun muut täällä nuorempia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mikään ikäkysymys! Tykkää kirjoittaa asiaa ja hömppää ja vastailla kaiken maailman 'ongelmiin' sekä oikeisiin että keksittyihin. Olisi kiva jos useampi iäkkäämpi alkaisi kirjoittaa täällä.

Palstasta tulee ihan se miksi 'paremmat' kirjoittajat sen tekevät, mutta täällä on sana vapaa ihan kaikille.

Tämmöinen kunnolla toimiva palsta voisi olla jonkunlainen demokratian instrumenttikin, ja ajattelen että hommataan semmoista kirjoittamalla tänne. EHKÄ JOKU PÄIVÄ VALTIOKIN HOKSAA KUINKA PITÄISI TÄMMÖINEN JÄRJESTÄÄ JA KUINKA TÄRKEÄÄ SE OLISI.

Jos yhteiskunta raaistuu ja tulee yhä vaarallisemmaksi niin täällä voisi olla mahdollisuus 'hälyttääkin' jollakin tavalla eli että joku 'poliisi' vähän valvosi. En nyt jaksa selittää mitä tarkoitan tällä.

Toivon myös suoraa yhteyttä palstalta radioon. Ainakin mulla on aina RadioSuomi päällä ja joskus jutut tuntuvat kiertävän palstalta radioon.

Vierailija
2/4 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta! Mitä mietit kun noin kysyt? Varsinkin meillä Suomen ulkopuolella asuvilla eläkeläisillä on aikaa surffailla täällä ja oppia suomesta aika paljon uusia sanoja, ja ihmetellä maailman menoa - varsinkin maailman onnellisimman kansan suhteen, joka jatkuvasti ainakin tällä palstalla valittaa. 

terv. Nainen, 70, Keski-Eurooppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 72 v.

Vierailija
4/4 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset