Oletko himoinnut jotain ihmistä niin, että lähtee järki?
Millaista on tuntea ihan järjetöntä himoa jotain ihmistä kohtaan? Miten kuvailisit tunnetta? Millaisia ajatuksia ajattelet kyseiseen henkilöön liittyen?
Kommentit (81)
Kyllä muutaman kerran on panettanut niin järjettömästi että kullia ja palleja pakotti ja oli pakko päästä naimaan vaimoa.
Pakkomielteinen himo ihmistä kohtaan. Pakkomielteisiä ajatuksia 24/7. Kukaan muu ei kelpaa. Kamalaa.
Mielessä rakentelee yhteisiä tulevaisuuden kuvia.
Voimakas masennus seuraa.
Kyllä, Donald J. Trumpia juuri nyt!!!!!
Olen useasti keskellä yötä lähtenyt panemaan, vaikka olen nukkunut. Pyöräillyt 5 km. Kova ikävä.
Olen muutaman kerran, mutta himoon on kyllä kuulunut vahvaa ihastumistakin. Yhden ihmisen kodalla jotain todella kummallista, sellainen lämmin kuuma tunne kun vain kävelee ohitse. Kuin avaisi saunan oven. En tiedä mitä se on.
Olen, mutta nämä ovat aina kohdistuneet johonkin saavuttamattomaan, useimmiten roolihahmoon. Tähän liittyy vahvasti omat kuvitelmat siitä, millainen persoona tuo henkilö on. Ihastun ja himoitsen käytännössä siis jotakin mikä on olemassa vain omassa mielikuvituksessani. Kukaan aito ja todellinen ihminen ei ole ikinä saanut minua innostumaan.
Himoon auttaa omalla kohdallani se, että katsoo ja kuuntelee vaikkapa sen näyttelijän haastatteluja kuka roolia on esittänyt. Siinä tulee esiin se, kuinka he ovat aina jotain muuta kuin päässäni kehittelemä mielikuva ja himo katoaa.
Työkaveri vuosia sitten. Päivät jolloin hän sattui työpariksi olivat aivan hirveitä, kun työhön keskittyminen oli miinuksen puolella ja unohtelin kesken työtehtävän mitä olin tekemässä. Pahimmillaan ihan fyysisesti vapisin, kun olimme lähekkäin ja olisin vain halunnut käydä miehen kimppuun. Työssä oli läsnä aina myös asiakas, joten uskon että moni huomasi kyllä välisemme dynamiikan, kun näki minut vertailukohtana myös muiden parina. Vaihtopikkuhousuja piti olla työlaukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kadehdin tuollaista olotilaa.
Minä tunnen kyllä läheisyyttä ja kiintymystä ja ihastustakin, mutta jopa silloin kun olisi lupa olla intohimoinen mietin vaan miten edetä ja kuinka nopeasti. MIehet varmaan yleensäkin joutuu jonkin verran pohtimaan tätä etenemiskysymystä enemmän, nainen vaan antaa tapahtua tai panee stopin. Olisi hauskaa kokea sellainen tunne että on ihan sekaisin himosta, ainakin sellaisen ihmisen kanssa joka nauttii siitä - en tietenkään haluaisi mennä ihan niin sekaisin että pakottaisin ketään, tai että innostuisin panemaan valoisana aikana Kaivopuiston nurmikolla (sekin on joskus nähty).
Toivoisin että miehet eivät miettisi liikaa vaan toimisivat. Jos jää liian pitkäksi aikaa miettimään, naiselle voi tulla helposti olo ettei mies ole edes siinä mielessä kiinnostunut. Luulen että oma ujouteni vaikuttaa niin että miehet ovat kanssa
Haluaisitko että mies toimisi jos olisymit varattu?
Vierailija kirjoitti:
Himoitsen tässä koko ajan. Istuu samassa huoneessa kanssani täällä töissä. En ole hiiskunut asiasta hänelle, koska olen itse varattu (hän ei).
👎
Olen himoinnut omaa puolisoani monet kerrat juurikin niin paljon, että tuntuu kuin ei kestäisi nahoissaan ja ihan kuin koko päivän istuisi kusiaispesässä! Tosin, olen huomannut että se liittyy enimmäkseen vain siihen, että on "megaovis" tulossa/menossa, eli sellainen jotenkin normaalista poiketene uskomattoman vahva ovulaatio oireineen, joten varmaan vaan biologista toi ajoittainen superhimo :')
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielteinen himo ihmistä kohtaan. Pakkomielteisiä ajatuksia 24/7. Kukaan muu ei kelpaa. Kamalaa.
Mielessä rakentelee yhteisiä tulevaisuuden kuvia.Voimakas masennus seuraa.
Niin käy. Tämä elämä ei ole enää mistään kotoisin.
Vaimoa joo. En tiedä, onko ihan järjen lähtemisestä kyse, tiettyä "sekoamista" kyllä. Ikävä vaan, ettei hän ole enää vuosiin kokenut samaa minua kohtaan :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tällä hetkellä on myös aika tulinen ihastus meneillään. Tekisi mieli repiä vaatteet toisen päältä, kun näkee. Mutta olen ihastunut varattuun, joten tämä on ihan kidutusta, kun ei voi tehdä asialle mitään ja intohimoiset tunteet menee aivan hukkaan.
Voisipa tunteiden kohteen valita. Tämä iski kuin salama kirkkaalta taivaalta ja välillä aika epätoivoinenkin fiilis, kun ei pysty ajattelemaan muuta. Olispa tunteilla off-nappi.
Mulla on täysin sama juttu! Aivan identtinen. Molemmat olemme varattuja jne. Tämä ei vain mene ohitse. En ymmärrä yhtään mitä ihmettä minulle on tapahtunut oikein !!
No ei ihan täysin sama. Itse olen vapaa, mutta ihastunut varattuun. Mutta en kyllå ymmärrä itsekään mistä tämä tuli. Kyseinen mies ei ole edes mitenkään komea tai edes sitä tyyppiä, jota normaalisti katselisin.
Aika moni vissiin on. Sen verran järjetöntä porukkaa tääl pyörii.
Olin kerran niin ihastunut yhteen mieheen, että oikeasti ajattelin ja fantasioin hänestä lähes koko ajan. Pystyin saamaan orgasmin lähes pelkästään ajatuksen voimalla. Se oli aika hätkähdyttävää. Tunsin jotakin tosi syvää yhteyttä miehen kanssa, vaikka mitään keskustelua ja flirttailua kummempaa ei koskaan edes tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielessä rakentelee yhteisiä tulevaisuuden kuvia.Voimakas masennus seuraa.
Niin käy. Tämä elämä ei ole enää mistään kotoisin.
Vaikka muut yrittävät sanoa järjen ääntä, menee se kuuroille korville. Rakkaus on hulluutta. Onneksi ei tarvi kokea enää sellaista rakkautta.
" Haluaisitko että mies toimisi jos olisymit varattu? "
En todellakaan haluaisi. Aivan eri tilanteesta kyse.
Juu, oli seksisuhde tyypin kanssa, muutoin ei mätsätty. Meillä oli sängyssä tosi hyvä kemia
Se hirveä halu tuli varmaan siitä, että menin täysin sekaisin hänen ominaistuoksustaan ja osittain ehkä siitä, että tiesi ettei meistä ole pariskunnaksi, niin ei tarvinnut esittää siveää tai pohtia muuta kuin hässimistä
Mulla on täysin sama juttu! Aivan identtinen. Molemmat olemme varattuja jne. Tämä ei vain mene ohitse. En ymmärrä yhtään mitä ihmettä minulle on tapahtunut oikein !!