Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko himoinnut jotain ihmistä niin, että lähtee järki?

Vierailija
05.11.2024 |

Millaista on tuntea ihan järjetöntä himoa jotain ihmistä kohtaan? Miten kuvailisit tunnetta? Millaisia ajatuksia ajattelet kyseiseen henkilöön liittyen? 

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

himoitse kaikki nuori tytto nii paljo että se pakko valila käydä ottamasa se koska mina vahva mies mina voida ottaa se

Vierailija
22/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee vaan mitä eläimiä naiset on. Viettiensä vietäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ei näköjään toiminut. Eli siis mitä jos himotus vaan lisääntyy kyseistä henkilöä kohtaan, vaikka kuinka hoitelisi hommat itse kaikessa hiljaisuudessa?

Itse ainakin tekisin aloitteen. En halua elää katumalla tekemättömiä asioita. 

Mulla on sama ajatus elämästä. Haluan elää täysillä. Mutta ymmärtääkseni epäröinnin, jos on vaikka pitkässä suhteessa, joka on päässyt vähän väljähtymään. Ei siitä niin vaan lähdetä jahtaamaan sitä himojen kohdetta, jos on yhteiset talot ja lapset.

Olisi kamalaa viettää elämänsä väljähtyneessä suhteessa.

Vierailija
24/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee vaan mitä eläimiä naiset on. Viettiensä vietäviä.

Missä sellaista näät?

Vierailija
25/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tämä on varmaan miesten ongelmia ja miesten keskustelu. Vai onko joku nainen joskus kokenut tuollaista?

Vierailija
26/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ei näköjään toiminut. Eli siis mitä jos himotus vaan lisääntyy kyseistä henkilöä kohtaan, vaikka kuinka hoitelisi hommat itse kaikessa hiljaisuudessa?

Itse ainakin tekisin aloitteen. En halua elää katumalla tekemättömiä asioita. 

Mulla on sama ajatus elämästä. Haluan elää täysillä. Mutta ymmärtääkseni epäröinnin, jos on vaikka pitkässä suhteessa, joka on päässyt vähän väljähtymään. Ei siitä niin vaan lähdetä jahtaamaan sitä himojen kohdetta, jos on yhteiset talot ja lapset.

Olisi kamalaa viettää elämänsä väljähtyneessä suhteessa.

Mun mielestä myös. Yllättävän moni sitten kuitenkin elää elämänsä sellaisessa kämppissuhteessa, koska ei ole riitoja, niin ei heidän mielestään kannata erota. Näin me ollaan erilaisia. Itse masentuisin noissa olosuhteissa.

Vierailija
27/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tämä on varmaan miesten ongelmia ja miesten keskustelu. Vai onko joku nainen joskus kokenut tuollaista?

Ei ole. Itse ainakin kommentoin aiemmin ja olen nainen. Jos sulla ei ole suuria tunteita tai himoja, niin ei se tarkoita etteikö jollain muulla naisella voisi olla.

Vierailija
28/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usein.

Onneksi aina 2 viikon välein aloittaa uudet rippikoululeiriläiset.

T. Pekka-Pappi

Vierailija
29/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsen tässä koko ajan. Istuu samassa huoneessa kanssani täällä töissä. En ole hiiskunut asiasta hänelle, koska olen itse varattu (hän ei).

Vierailija
30/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ohi himoitseminen, kun hiukan purkaa painetta omin käsin. Sen jälkeen oikeastaan hävettää oma käytös ja on tyytyväinen että ei himoissaan munannut itseään tällä kohteelle.

Ei mene ainakaan mulla. Hetkeksi voi tulla vähän helpompi olo, mutta ei sitä iloa kauaa kestä, koska oma käsi ei ole lähelläkään sitä mitä tuntisin, jos saisin koskettaa tuota toista ihmistä. Varmaan räjähtäisin.

Vierailija
31/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten jos tämä ei auta? Himotus vaan jatkuu ja oikeastaan lisääntyy vaan. Mitä tämä tällainen on? 

Ihastusta ja intohimoa. Historia on täynnä rakkaustarinoita ihmisistä, jotka on rakastuneena menettäneet terveen järkensä.

Vierailija
32/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kadehdin tuollaista olotilaa. 

Minä tunnen kyllä läheisyyttä ja kiintymystä  ja ihastustakin, mutta jopa silloin kun olisi lupa olla intohimoinen mietin vaan miten edetä ja kuinka nopeasti. MIehet varmaan yleensäkin joutuu jonkin verran pohtimaan tätä etenemiskysymystä enemmän, nainen vaan antaa tapahtua tai panee stopin. Olisi hauskaa kokea sellainen tunne että on ihan sekaisin himosta, ainakin sellaisen ihmisen kanssa joka nauttii siitä - en tietenkään haluaisi mennä ihan niin sekaisin että pakottaisin ketään, tai että innostuisin panemaan valoisana aikana Kaivopuiston nurmikolla (sekin on joskus nähty).

Toivoisin että miehet eivät miettisi liikaa vaan toimisivat. Jos jää liian pitkäksi aikaa miettimään, naiselle voi tulla helposti olo ettei mies ole edes siinä mielessä kiinnostunut. Luulen että oma ujouteni vaikuttaa niin että miehet ovat kanssani vielä extravarovaisia. Olen joskus päättänyt tapailun kun tuntui, ettei mies joko halua tai uskalla tehdä fyysistä aloitetta, enkä tiedä olisiko mikään aika auttanut. Mies oli mielettömän kuuma ja jo ensimmäisestä tapaamisesta toivoin mielessäni että hän tekisi sen, mutta kun ei niin ei.

Vierailija
33/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestä todella paljon <3 

Vierailija
34/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himoitsetko niin paljon että haluat syödä hänen kakkaa

Kyllä olen, ja olen myös niin tehnyt, siis syönyt. Jostain syystä himo kuitenkin lakkasi sitten siihen. No tulipahan kokeiltua ainakin.

Vierailija
35/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ihmisen kanssa olin varmaan psykoosissa. Onneksi meni ohi, tosin pari vuotta kesti.

Vierailija
36/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ihan sekopää kun ihastun jonkun ulkonäön vuoksi. Ei tarvii olla edes ja ehkä parempi ettei olekaan  mikään missityyppi vaan ihan tavallinen nainen. Joku piirre vaan saa ihastumisen aikaan.

Viimeisimmäksi jäi mieleen se perjantaidokumentissa ollut vaalea, parisuhteessa elävä nainen jolla monenlaista ikävää asiaa ja ongelmaa mutta ulkonäkö ja olemus miellytti aivan hirveästi.

Olin ihan lääpällään. Onneksi en kuitenkaan koskaan anna tuollaisten ihastumisten ohjailla tekemisiäni eikä tuo ihastuminen onneksi johda mihinkään

Vierailija
37/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tunne himoa ihmistä kohtaan vaan tunnen himoa seksiin. Siis sellaista että ei pysty hengittämään ja tekisi suorastaan mieli läähättää kuin koira. Ja tuntuu että alapää räjähtää.

Vierailija
38/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksipuolisesti ihastunut ja tämä on kärsimystä. Jos olen miehen lähellä, niin tuntuu melkein mahdottomalta estää itseäni koskemasta häneen. Todella vaikealta. Toistaiseksi ei ole onneksi tapahtunut mokia.

Taitaa olla taas se aika vuodesta, kun pitää katsoa Holiday-leffa.

Vierailija
39/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksipuolisesti ihastunut ja tämä on kärsimystä. Jos olen miehen lähellä, niin tuntuu melkein mahdottomalta estää itseäni koskemasta häneen. Todella vaikealta. Toistaiseksi ei ole onneksi tapahtunut mokia.

Silloin kun tuo ihastus ei ole lähellä niin on jatkuvasti mielessä ja mikäli valokuva jostakin löytynyt, vaikkapa netistä niin sitä on vähän väliä katsottava ja ihailtava sekä haaveiltava kyseisestä henkilöstä.

Menee parissa vuodessa ohi tuo kärsimys.

Vierailija
40/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun tuo ihastus ei ole lähellä niin on jatkuvasti mielessä ja mikäli valokuva jostakin löytynyt, vaikkapa netistä niin sitä on vähän väliä katsottava ja ihailtava sekä haaveiltava kyseisestä henkilöstä.

Menee parissa vuodessa ohi tuo kärsimys.

Itse ostin jopa tuon ihastukseni nimellä varustetun nimimukinkin😅🤭