Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko himoinnut jotain ihmistä niin, että lähtee järki?

Vierailija
05.11.2024 |

Millaista on tuntea ihan järjetöntä himoa jotain ihmistä kohtaan? Miten kuvailisit tunnetta? Millaisia ajatuksia ajattelet kyseiseen henkilöön liittyen? 

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan. Ei ole toivottava olotila. 

Vierailija
2/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää? Miksi ei ole toivottava olotila?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi himoitseminen, kun hiukan purkaa painetta omin käsin. Sen jälkeen oikeastaan hävettää oma käytös ja on tyytyväinen että ei himoissaan munannut itseään tällä kohteelle.

Vierailija
4/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsetko niin paljon että haluat syödä hänen kakkaa

Vierailija
5/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta. Sun kannattaisi poistua tältä palstalta kokonaan.

Vierailija
6/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
7/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kadehdin tuollaista olotilaa. 

Minä tunnen kyllä läheisyyttä ja kiintymystä  ja ihastustakin, mutta jopa silloin kun olisi lupa olla intohimoinen mietin vaan miten edetä ja kuinka nopeasti. MIehet varmaan yleensäkin joutuu jonkin verran pohtimaan tätä etenemiskysymystä enemmän, nainen vaan antaa tapahtua tai panee stopin. Olisi hauskaa kokea sellainen tunne että on ihan sekaisin himosta, ainakin sellaisen ihmisen kanssa joka nauttii siitä - en tietenkään haluaisi mennä ihan niin sekaisin että pakottaisin ketään, tai että innostuisin panemaan valoisana aikana Kaivopuiston nurmikolla (sekin on joskus nähty).

Vierailija
8/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta. Sun kannattaisi poistua tältä palstalta kokonaan.

Joillain voi olla poikkeavia himoitsemisen kohteita, kuten nyt tämä kakka. Hän ei vielä ehkä ole uskaltanut alkaa hekumoimaan kakalla, vaikka siitä nyt kyseleekin. Kyllä hän varmaan vielä uskaltaa, se vain ottaa oman aikansa.

Vierailija
9/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten jos tämä ei auta? Himotus vaan jatkuu ja oikeastaan lisääntyy vaan. Mitä tämä tällainen on? 

Vierailija
10/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ei näköjään toiminut. Eli siis mitä jos himotus vaan lisääntyy kyseistä henkilöä kohtaan, vaikka kuinka hoitelisi hommat itse kaikessa hiljaisuudessa?

Vierailija
11/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran niin paljon että kun hän kertoi että on kiinnostunut toisesta eikä halua minua yritin itsem urhaa :( toivon etten ihastu enää ikinä.

Vierailija
12/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ei näköjään toiminut. Eli siis mitä jos himotus vaan lisääntyy kyseistä henkilöä kohtaan, vaikka kuinka hoitelisi hommat itse kaikessa hiljaisuudessa?

Itse ainakin tekisin aloitteen. En halua elää katumalla tekemättömiä asioita. 

Vierailija
13/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei nyt taida olla ihan (sosiaalisesti) järkevää tämä ihastukseni.

Vierailija
14/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tällä hetkellä on myös aika tulinen ihastus meneillään. Tekisi mieli repiä vaatteet toisen päältä, kun näkee. Mutta olen ihastunut varattuun, joten tämä on ihan kidutusta, kun ei voi tehdä asialle mitään ja intohimoiset tunteet menee aivan hukkaan.

Voisipa tunteiden kohteen valita. Tämä iski kuin salama kirkkaalta taivaalta ja välillä aika epätoivoinenkin fiilis, kun ei pysty ajattelemaan muuta. Olispa tunteilla off-nappi.

Vierailija
15/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran niin paljon että kun hän kertoi että on kiinnostunut toisesta eikä halua minua yritin itsem urhaa :( toivon etten ihastu enää ikinä.

Voi kamala mikä kokemus sinulla. Toivon sinulle kaikkea hyvää jatkossa <3

Vierailija
16/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tämä on ihan erilaista kuin mikään muu ennen. Pakko olla jotain biologista vetovoimaa.

Vierailija
17/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tekisin aloitteen. En halua elää katumalla tekemättömiä asioita. 

Mulla on sama ajatus elämästä. Haluan elää täysillä. Mutta ymmärtääkseni epäröinnin, jos on vaikka pitkässä suhteessa, joka on päässyt vähän väljähtymään. Ei siitä niin vaan lähdetä jahtaamaan sitä himojen kohdetta, jos on yhteiset talot ja lapset.

Vierailija
18/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko himoinnut jotain ihmistä niin, että lähtee järki?

Vierailija

05.11.2024 | 11:03

Millaista on tuntea ihan järjetöntä himoa jotain ihmistä kohtaan? Miten kuvailisit tunnetta? Millaisia ajatuksia ajattelet kyseiseen henkilöön liittyen? 

Olen kokenut juuri tuon että järki menee. Kun tutustuin häneen niin olin abi ja juttu ei kehittynyt miksikään seksijutuksi ja siitäkö vasta hulluksi meinasin tulla. Ymmärsin silloin tämän jo itse eli että rakkaussuhteeseen pitää tulla seksi kuvioihin. Se juttu päättyi siten että sairastuin tästä tilanteesta ihan oikeasti siten että kuukautisetkin jäivät kokonaan pois.

En muista enää mitä hänestä ajattelin. Kaikki oli vaan niin kokonaisvaltaista. Kuinkas sitten kävikään niin että rakastuin toiseenkin ja se juttu taas alkoi sitten pyöriä tämän jutun päälle ja tuli hirvittävää sotkua... Hänestä menin aivan sekaisin vaikka ehkä nyt tuntuu että hieman eri tavalla koska hyppäsimme sänkyyn samantien... SIITÄKIN ON JÄRKI OLLUT MENNYT, mutta jouduin käsittelemään vaikeita asioita mm pahoinpitelyn, pettämisen, kolmannen pyörän ja abortin, joten miten tämmöistä miestä sitten enää voi mitenkään 'himoita'... niin siinä sitten kuitenkin kävi... Taidan olla ihan vammainen näistä jutuista...  

Vierailija
19/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja tapahtunut erittäin harvoin. Sattumoisin viimeksi viime lauantaina, kun näin tuntemattoman naisen eräässä ruokailupaikassa. Ensihuomion kiinnitti hänen puheäänensä ja sitä seurasi ulkonäkönsä. Kaikki oli ulkoisesti kohdillaan olemuksensa ja kävelytapansa kera. Tunnistin oman reaktioni ja näin pari päivää jälkeenpäin se oli ja on edelleen pupillit laajentavaa hektistä himoa ja samalla kertaa otsat yhteen painautuvaa lujaa kiintymystä(seinää vasten). Mutta tosiaan, hyvin harvoin. 

Vierailija
20/81 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei nyt taida olla ihan (sosiaalisesti) järkevää tämä ihastukseni.

Miksei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän