Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan kissaani niin paljon. Miten se voi olla niin ihana?

Vierailija
05.11.2024 |

Alle vuoden ikäinen ja niin rakas. Ollut välillä meillä vähän sopeutumisvaikeuksia molemmilla. Olemme kuitenkin luoneet hyvän suhteen ja tuo karvapallo on mitä ihanin eläin. Se on paras kaverini nykyään enkä ole mikään ihan nuori enää.

Tuo rakas lemmikkini lohduttaa, nukumme yhdessä, hellyyttä on valtavasti. Leikimme ja elämme rauhaa ylläpitäen, kuuntelee jos en aivan kaikista metkuista pidä. Tuo on niin söpökin.

Minä luulen, että kissani rakastaa minua myös. 

Ei minulla muuta, olen heltynyt ja olisi ikävää jos joutuisin tuosta luopumaan. 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kissa ja se oli huipputyyppi. Toki samoin kolme sitä edeltänytäkin olivat hyvin kiintyneitä. Molemmpinpuolista kiintymystä oli. Kiitollinen olen noista vuosikymmenistä. 

Vierailija
2/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea välillä näin lämmittäviä aloituksia! Rattoisaa loppuvuotta sinulle ja kissallesi <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se antaa pusujakin huulille. Niin kauniisti tulee aina minut herättämään hyrräämällä ja leipomalla. Nytkin istuu ja kehrää sylissäni niin onnellisena. Tässä olen viime viikkoina ollut niin onnellinen tuosta pienestä. 

Ap 

Vierailija
4/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kissa ja se oli huipputyyppi. Toki samoin kolme sitä edeltänytäkin olivat hyvin kiintyneitä. Molemmpinpuolista kiintymystä oli. Kiitollinen olen noista vuosikymmenistä. 

Minä niin ymmärrän. <3 

Ap 

Vierailija
5/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa lukea välillä näin lämmittäviä aloituksia! Rattoisaa loppuvuotta sinulle ja kissallesi <3

Kiitämme! <3

Ap 

Vierailija
6/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on ihania. En ymmärrä miten joku voi hylätä.

Vierailija
7/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämääni tuli kaksi kissaa naisystävän myötä ja enpä olisi uskonut kuinka rakkaita noista kahdesta on voinut tulla. Ja lyhyessä ajassa. Suunnitelmissa on antaa kahdelle nuoremmallekin kissalle koti kun elämän tilanne sallii.

Pidän eläimistä, mutta en koskaan ajatellut eläväni sellaisen kanssa ja nyt tilanne on muuttunut niin, etten pysty kuvittelemaan elämää ilman kissoja.

Vierailija
8/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole töissä?

Vierailija
9/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole töissä?

Tänään on vapaapäivä. Mites se tähän liittyi? 

Ap

Vierailija
10/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun se leipoo mun tissejä ja nuolee suloisesti mun naamaa

Vierailija
11/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissassa on jotakin ja yleensä eläimissä.Kissaton elämä on vain puolet elämästä.  

Vierailija
12/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tavallaan niin koomistakin, että välillä jos ajattelen, että jos joutuisin tuosta luopumaan jostain syystä niin alkaa melkein kyyneleet valumaan ja pakko ottaa lähemmäksi kainaloa. Se pitää olla kainalossani, usein kehrää siinä ja lopulta nukahtaa sikeään uneen. <3

Ap 

Vierailija
13/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kissaa ei kyllä välttämättä ole tuplasti parempi kuin kaksi.

Vierailija
14/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiva kissa antaa enemmän elämään iloa kuin huono parisuhde jonkun narsistin kanssa.

Vierailija
15/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kaunis 11v kissani sai eutanasian 3 päivää sitten. Ikävä on ihan hirveä sinisilmää, pumpulikarvaa, samettitassua. Toinenkin kissa etsii kaveriaan eikä ymmärrä mihin se on kadonnut 💔

Vierailija
16/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan samoin 😻😻😻

Vierailija
17/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa oli pois 3kk ja 2viikkoa ja nyt tuli kotiin.

Kesäloma vähän venähti.

Vierailija
18/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pullero on ollut meillä nyt 7 vuotta, ikää tuon saman 7 vuotta. On löytökissa. Löytyi pienenä pentuna hylättynä. Me sitten hänet otimme löytökodista.

Vierailija
19/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän rakkaat ja tulikuumat terveiset kaikkien kirjoittajien lemmikeille. Lämmintä loppuvuotta! 

Vierailija
20/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muut kissaihmiset. Ymmärrän NIIN täysin. Minulla jo suht iäkäs kissa, mutta välillä niin hassu ja lapsellinen, leikkisä. Osoittaa kiintymystä katsein, elein, kehräämällä. Kun luen iltakirjaa sängyssä, istuu tai kököttelee ihan pääni vieressä, välillä laittaa tassua naamalle ja hiuksiin. Tämä ja kaikki muutkin elämäni kissat ovat olleet persoonia. Kaikki kissaihmiset tietävät tämän. Kissa ei ole vain kissa, vaan oma persoonansa. Ja olen aivan vakuuttunut, että kissallani on viisas mieli ja sielu. Sanotaanko näin, että sielukkaat ja herkät ihmiset vaistoavat tuon. Toisaalta kissa vaistoaa herkän ihmisen ja on onnellisimmillaan sellaisen kanssa.

Ja juu, tiedän jo etukäteen kuinka rankkaa tulee olemaan eron hetki. Itken aivan varmasti monta päivää ja töistä on otettava pari palkatonta vp.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi