Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan kissaani niin paljon. Miten se voi olla niin ihana?

Vierailija
05.11.2024 |

Alle vuoden ikäinen ja niin rakas. Ollut välillä meillä vähän sopeutumisvaikeuksia molemmilla. Olemme kuitenkin luoneet hyvän suhteen ja tuo karvapallo on mitä ihanin eläin. Se on paras kaverini nykyään enkä ole mikään ihan nuori enää.

Tuo rakas lemmikkini lohduttaa, nukumme yhdessä, hellyyttä on valtavasti. Leikimme ja elämme rauhaa ylläpitäen, kuuntelee jos en aivan kaikista metkuista pidä. Tuo on niin söpökin.

Minä luulen, että kissani rakastaa minua myös. 

Ei minulla muuta, olen heltynyt ja olisi ikävää jos joutuisin tuosta luopumaan. 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin hetkellä moni syöttää kissalleen tehotuotettua broileria. Ei kiinnosta broilerin elämä, kun se ei ole söpö. 

Oikeastaan ei kiinnosta kyllä kissankaan. Moni lemmikkikissa elää surkeissa ja ahtaissa oloissa turhautuneena. Kissa on peto, saalistaja, joka tarvitsisi paljon virikkeellisemmän elämän kuin mitä yksi kerrostalohuoneisto pystyy tarjoamaan. 

Kissa nyhjää omistajassaan kiinni, koska kissalla ei ole mitään muuta tekemistä. 

Sinähän olet oikea päivänsäde. Oletko ikinä hoitanut mitään lemmikkiä? Se voisi auttaa masennukseen.

Vierailija
42/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kaunis 11v kissani sai eutanasian 3 päivää sitten. Ikävä on ihan hirveä sinisilmää, pumpulikarvaa, samettitassua. Toinenkin kissa etsii kaveriaan eikä ymmärrä mihin se on kadonnut 💔

Ne muistot ovat ikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin hetkellä moni syöttää kissalleen tehotuotettua broileria. Ei kiinnosta broilerin elämä, kun se ei ole söpö. 

Oikeastaan ei kiinnosta kyllä kissankaan. Moni lemmikkikissa elää surkeissa ja ahtaissa oloissa turhautuneena. Kissa on peto, saalistaja, joka tarvitsisi paljon virikkeellisemmän elämän kuin mitä yksi kerrostalohuoneisto pystyy tarjoamaan. 

Kissa nyhjää omistajassaan kiinni, koska kissalla ei ole mitään muuta tekemistä. 

Ja tämä nyhjääminen on sitten olevinaan "rakkautta". 

Vierailija
44/59 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne ihania. Meillä osaa antaa tassua, istua, mennä maahan jne. Kaikin tavoin kiltti pallero. 

Vierailija
45/59 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun se leipoo mun tissejä ja nuolee suloisesti mun naamaa

Mitä helvettiä??

Vierailija
46/59 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa tarvitsee paljon virikettä. Se on totta. Valjasulkoilua tai ison ulkotarhan. Itse en kissalleninsyötä tehotetuotettua broileria. En tosin tiedä onko pakastesei tai luomunaudanjauheliha parempaa? Tuoretta kalaa ei saa kun kalasta. 

Vierailija
47/59 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maailman pikkuruisin kissa, jolla on maailman söpöimmät tassut ja joka tulee kutsusta luokse <3 Rakastan niin kovasti

Vierailija
48/59 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään kissoja mutta ymmärrän tuon ihmetyksen miten siitä voikin saada niin paljon iloa koska itse olen sellainen koirien kanssa. Hoidan muiden koiria joskus. Joskus mua ahdistaa tosi paljon ja silloin kuvittelen kuinka yksi niistä koirista nukkuu mun kanssa selkä selkää vasten! Se rauhoittaa mun mieltä. Joku varmasti ajattelee että olen ihan sekaisin. 

Vierailija
49/59 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan kissan. Exä vei mun kissan mennessään. Onko suositella rotua? 

Vierailija
50/59 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas mitä lapsellista lässytystä. Voi ku mun kissa on niin ihQQ!! IhQ pihQ höpsön löpsö!!! 

Vierailija
51/59 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas mitä lapsellista lässytystä. Voi ku mun kissa on niin ihQQ!! IhQ pihQ höpsön löpsö!!! 

Luit kuitenki kommentit läpi.

Vierailija
52/59 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa tarvitsee paljon virikettä. Se on totta. Valjasulkoilua tai ison ulkotarhan. Itse en kissalleninsyötä tehotetuotettua broileria. En tosin tiedä onko pakastesei tai luomunaudanjauheliha parempaa? Tuoretta kalaa ei saa kun kalasta. 

Järvikalaa ei saa antaa raakana loisvaaran vuoksi. Keitettävä ensin.

Vierailija
53/59 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan kissan. Exä vei mun kissan mennessään. Onko suositella rotua? 

On. Anna koti kodittomalle kissalle.

Vierailija
54/59 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet oikea päivänsäde. Oletko ikinä hoitanut mitään lemmikkiä? Se voisi auttaa masennukseen.

Minulla on ollut eläimiä paljon. Kissoja myös. Olen huomannut, että maalla vapaasti hiirestävä kissa on kaikkein onnellisin. 

Vierailija
55/59 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInun vanhoilla vanhemmillani oli parhaimmillaan seitsemän kissaa. Yksi niistä, Isoksi kissaksi sanottu, meni aina illalla nukkumaan mennessä makaamaan joksikin aikaa äitini rinnan päälle ja jäi sitten sänkyyn. Äitini sairasti muistisairautta ja kissat olivat hänelle tärkeitä.

Äitini kuoltua nuorin kissaporukasta otti tavakseen nukkua isän pään takana. Vähän kuin korvasi äidin poissaoloa, sanoi isä. Mutta kun isä ennen kuolemaansa sai nopean dementia, johon liittyi pakonomaista puhumista, kissa kaikkosi muualle nukkumaan. Kissat on hyvin herkkiä ilmapiireille.

Koska oltiin Savossa, niin katraan äitiä sanottiin Äetkissaksi ja sillä kirjoitusasulla se myös meni eläinlääkärin tiedostoihin. :)

Minua liikutti aloittajan tekstissä lause: luulen että kissanikin rakastaa minua. Takuulla rakastaa.

Kun menin kotiin äitini kuoleman  jälkeen ja sanoi tuvassa kissoille: "ei oo enää mummoo täällä", yksi kissoista kääntyi katsomaan sänkyä, jossa äiti nukkui isän kanssa.

Kivoja kissahetkiä ap:lle! :)

Vierailija
56/59 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että olen työtön eikä ole rahaa eläinlääkärikuluihin eikä hoitopaikkaan viemiseen, jos jonnekin välillä matkustan :(  On meillä perheessä kotona aikoinaan ollut kissoja :)  Ehkä vielä joku päivä. 

Vierailija
57/59 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan ainoa elinkeino on miellyttää ihmistä, joka ruokkii sitä ja pitää huolta. Joten evoluutio on muokannut kissasta mahdollisimman hurmaavan olennon, koska se on se piirre joka eniten edesauttaa elossapysymistä.

Vierailija
58/59 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissan ainoa elinkeino on miellyttää ihmistä, joka ruokkii sitä ja pitää huolta. Joten evoluutio on muokannut kissasta mahdollisimman hurmaavan olennon, koska se on se piirre joka eniten edesauttaa elossapysymistä.

Ei evoluutio muokkaa lemmikkejä. Ihminen niitä jalostaa. 

Kissan on evoluutio muokannut tehokkaaksi pienpedoksi. Ihmisen tulisi ihailla kissassa näitä ominaisuuksia eikä sitä kun kököttää tylsistyneenä ikkunalaudalla. 

Vierailija
59/59 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinsuojelulakiin tulisi saada pykälä, jossa jokaiselle kissalla määrätään ulkoilumahdollisuus edes lasitetun tai verkotetun parvekkeen muodossa. Täysin sisälle suljettuja kissoja käy sääli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi