Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksihalut eivät täsmää parisuhteissa

Vierailija
05.11.2024 |

"Etenkin 30-39-vuotiaat miehet haluaisivat merkittävästi enemmän seksiä kuin naiset."

Näin sanoo päivän Hesarin pääkirjoitus. En millään tavoin lähde syyllistämään miehiä tai naisia. Itsekin olen 34 vuotias mies (vaimo 36) ja tilanne kotona on että minä toivoisin useammin seksiä kuin sitä on. Mietin miksi se on näin, ilmeisesti yleisemminkin. Onko se joku biologinen juttu? 

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se rakkaus on pitänyt sotkea tähän seksiasiaan, ei seksiin mitään rakkautta tarvitse.

Vierailija
122/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kirjoittavat tässä ketjussa niin, että mies haluaa ja nainen ei. Meillä on toisinpäin. Mies ei halua enää lainkaan seksiä kanssani. Siis 0 kertaa vuodessa nykyään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kirjoittavat tässä ketjussa niin, että mies haluaa ja nainen ei. Meillä on toisinpäin. Mies ei halua enää lainkaan seksiä kanssani. Siis 0 kertaa vuodessa nykyään. 

Sinulla halut olemassa miten olet hoitanut niitä ?

Vierailija
124/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaapa naiset e-pilleritöntä vaihetta, niin voi tapahtua ihmeitä: seksihalut palaavat takaisin.

Varmasti 90% pillereitä käyttävistä naisista mielellään kokeilisi, mutta sitten miehen pitäisi käyttää kondomia. Usein tästä muodostuu ongelma.

Käytä pessaaria. 

Vierailija
125/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia on aivan yksiselitteellisesti selvillä, että evoluutioon vaikuttaa vain ja ainoastaan geneettinen perintö, mutta vuosituhansien ja jopa paljon suuremmallakin VIIPEELLÄ evoluutio hakeutuu oleviin oloihin sopivaksi uusien mutaatioiden kautta. 

Viime vuosisatojen vaikutus geenimutaatioiden valintaan on niin pieni, että se ei ole mitattavissa.  Kynis.mi

Vierailija
126/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla halut olemassa miten olet hoitanut niitä ?

Yksin olen hoidellut, mutta ei se vastaa oikeaa seksiä miehen kanssa lainkaan. Siitä puuttuu sekä toisen ihmisen kosketus että kaikkein tärkein eli se, että olisi mies, joka haluaisi minua ja pitäisi minua puoleensavetävänä.

Ymmärrän hyvin, että seksittömässä suhteessa tulee sellainen kelpaamaton ja ruma olo kaikille, sekä miehille että naisille, kun puoliso on haluton.

Vierailija
127/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla (keskimäärin) seksin haluaminen on enemmän mielentila, miehillä (keskimäärin) enemmän fyysinen tarve. Mielentila katoaa paljoin helpommin arjen pyörityksessä kuin fyysinen tarve.

Höpöhöpö, juuri tuo naisen fyysisen tarpeen vähättely on syy huonolle seksille. Itselle seksi on fyysisten paineiden purkamista.

Vierailija
128/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole sen enempää fyysinen tunne. Itsellä (nainen) panetus tuntuu nimenomaan sellaisena, että alapäähän on pakko saada täytettä ja heti. Mahlat valuu pitkin reisiä ja tykyttävä tunne, kun klitoris erektoituu. Tätä on päivittäin.

Vierailija
129/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa mainittu Hesarin pääkirjoitus viittaa saman lehden artikkeliin, jossa kommenttikentässä taas sama nainen jankuttaa, miten tärkeää seksi juuri hänelle on. Sama tyyppi kommentoi kaikkia vähänkin seksiin viittaavia juttuja ja aina uudelleen kertoo, kuinka ei voisi elää seksittömässä liitossa. Nyt tiedämme senkin, että hän tarvitsee seksiä joka päivä. Jokainen, joka on lukenut Hesarin artikkeleiden kommentteja, tietää tuon naisen mieltymykset. Minulle se ainakin on aivan "too much information" - en halua tietää kenestäkään tuollaista asiaa.

Kun Hesarin juttuja saa yleensä kommentoida vain omalla nimellään, niin ainakin on selvää, kenen kanssa ei halua joutua juttusille.

Miksi luet seksiaiheisia keskusteluja foorumilla, jossa anonyymi kirjoittaminen ei ole mahdollista, jos et halua lukea ihmisen s

No mikset jätä kommenttikenttää lukematta? Eihän tuo nyt kovin intiimi tieto ole, jos joku tarvitsee seksiä päivittäin. Onhan se hyvä, että naisetkin nykyään saavat toteuttaa seksuaalisuuttaan naislähtöisesti eikä seksi ole vain miestä varten.

Vierailija
130/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa mainittu Hesarin pääkirjoitus viittaa saman lehden artikkeliin, jossa kommenttikentässä taas sama nainen jankuttaa, miten tärkeää seksi juuri hänelle on. Sama tyyppi kommentoi kaikkia vähänkin seksiin viittaavia juttuja ja aina uudelleen kertoo, kuinka ei voisi elää seksittömässä liitossa. Nyt tiedämme senkin, että hän tarvitsee seksiä joka päivä. Jokainen, joka on lukenut Hesarin artikkeleiden kommentteja, tietää tuon naisen mieltymykset. Minulle se ainakin on aivan "too much information" - en halua tietää kenestäkään tuollaista asiaa.

Kun Hesarin juttuja saa yleensä kommentoida vain omalla nimellään, niin ainakin on selvää, kenen kanssa ei halua joutua juttusille.

Taitaa kirjoitella tässäkin ketjussa...

Eiköhän kiimaisia naisia löydy usemapikin Suomessa...

Vierailija
131/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaapa naiset e-pilleritöntä vaihetta, niin voi tapahtua ihmeitä: seksihalut palaavat takaisin.

Varmasti 90% pillereitä käyttävistä naisista mielellään kokeilisi, mutta sitten miehen pitäisi käyttää kondomia. Usein tästä muodostuu ongelma.

En ole vielä yhtäkään tarinaa kuullut, että mies olisi sanonut vetäneensä housut jalkaan, kun on sanottu, että kumia pitää käyttää. Mutinaa yms? Toki, mutta että olisi lopettanut siitä syystä leikin kesken? En ensimmäistäkään kertaa. 

Kyllä, mutta satunnaisten kumppanien kanssa kondomi on jo tautien takia edellytys. E-pillereitä käytetään yleensä vakiintuneissa suhteissa, ja luulen että sitä mutinaa olisi enemmän jos joka kerta ehkäisynä olisi kondomi. Itselleni kyl

Miksi alistut miehellesi? En minä vakituisessa suhteessa käyttäisi hormonaalista ehkäisyä. Miehen käytettävä kumia.

Vierailija
132/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole sen enempää fyysinen tunne. Itsellä (nainen) panetus tuntuu nimenomaan sellaisena, että alapäähän on pakko saada täytettä ja heti. Mahlat valuu pitkin reisiä ja tykyttävä tunne, kun klitoris erektoituu. Tätä on päivittäin.

Tarvitseeko tähän olla mies, joka osoittaa rakkauttaan ja halujaan, joten haluat häntä niin paljon, että panettaa. Syntyykö sinulel panetus ilman sinua kiinnostavaa ja arvostavaa miespuolista kohdetta.?

Vierailija
133/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pääsisin ajassa takaisinpäin ohjeistamaan nuorta itseäni, niin käskisin etsimään halukkaan naisen aviovaimoksi. Vähemmistöähän tuollaiset naiset ovat, mutta kyllä heitäkin on.

Mites tämä seulonta onnistuu, kun naiset ovat pääsääntöisesti hyvinkin halukkaita. Suhteen alkuvuodet. Jännä miten se alussa ihana mies muuttuu niin vastenmieliseksi monessa suhteessa.

Vierailija
134/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko tähän olla mies, joka osoittaa rakkauttaan ja halujaan, joten haluat häntä niin paljon, että panettaa. Syntyykö sinulel panetus ilman sinua kiinnostavaa ja arvostavaa miespuolista kohdetta.?

Syntyy panetus ilman arovstavaa miespuolista kohdetta, eikä kohdistu kehenkään tiettyyn mieheen. Pitää vaan päästä purkamaan ne paineet. Esim ei minulla koskaan seksintarve liity vain yhteen mieheen vaikka sopisinkin yksiavioisuudesta.

Vierailija
135/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pääsisin ajassa takaisinpäin ohjeistamaan nuorta itseäni, niin käskisin etsimään halukkaan naisen aviovaimoksi. Vähemmistöähän tuollaiset naiset ovat, mutta kyllä heitäkin on.

Mites tämä seulonta onnistuu, kun naiset ovat pääsääntöisesti hyvinkin halukkaita. Suhteen alkuvuodet. Jännä miten se alussa ihana mies muuttuu niin vastenmieliseksi monessa suhteessa.

Se on se hormonaalinen ehkäisy. Valitettavan monessa suhteessa se nainen sen aloittaa.

Vierailija
136/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kateellinen seksuaalisille naisille vai mikä nyppii?

Vierailija
137/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntyy panetus ilman arovstavaa miespuolista kohdetta, eikä kohdistu kehenkään tiettyyn mieheen. Pitää vaan päästä purkamaan ne paineet. Esim ei minulla koskaan seksintarve liity vain yhteen mieheen vaikka sopisinkin yksiavioisuudesta.

No eipä ole sitten paljoakaan tunteita toista kohtaan, jos yksiavioisuudesta pitäisi sopia. 

Vierailija
138/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta vastaan myös. Minua on panettanut varmaan aikuisikäni jokainen päivä, joskus useammastikin. Silloin kun minulla oli epäarvostava mies, tyydytin itse itseäni päivittäin. Seksiä en hänen kanssaan halunnut, koska ei tuntunut hyvältä olla alasti hänen kanssaan. Nykyään kun on arvostava ja rakastava mies, panetus kohdistuu häneen ja jos olemme erossa, ajattelen aina häntä runkatessani.

Vierailija
139/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole sitte

Tottakai on, mutta seksi on minulle fyysinen perustarve eikä liity rakkauteen. Vähän sama kuin ruoka ja uni. Mutta ei se poista sitä, etteikö rakastaisi syvästä kumppaniaan.

Vierailija
140/148 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä yhtäkään tarinaa kuullut, että mies olisi sanonut vetäneensä housut jalkaan, kun on sanottu, että kumia pitää käyttää. Mutinaa yms? Toki, mutta että olisi lopettanut siitä syystä leikin kesken? En ensimmäistäkään kertaa. 

Kyllä, mutta satunnaisten kumppanien kanssa kondomi on jo tautien takia edellytys. E-pillereitä käytetään yleensä vakiintuneissa suhteissa, ja luulen että sitä mutinaa olisi enemmän jos

"Miksi alistut miehellesi? En minä vakituisessa suhteessa käyttäisi hormonaalista ehkäisyä. Miehen käytettävä kumia."

On se kummaa, kun vanhempi sukupolvikin käyttää kondomia ja tiesi jopa nuoruudessaan eri kondomimerkkejä. Jotain se 60-luvun seksuaalinen vapautuminen opetti e-pillereiden myötä, kun tippurista tuli riesa. Siihen vielä päälle 80-luvun AIDS-hysteria, niin johan jo alkoi monella hälytyskellot soida ja kondomeiden tärkeyttä korostettiin mainonnassa. Nykyiset nuoret (aikuiset) panevat ympäriinsä ja kondomit korvataan seksitautitesteissä käymisellä ja antibiooteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi