HS: Kuljettaja poisti liputtoman maahanmuuttaneen ulos bussista Helsingissä: Huonostihan siinä kävi
MM-mies syytti kantista rasisteeraamisesta mutta sai itse tuomion väkivaltaisuuksista. Tästä on vielä pitkä matka yhteisiin peli-iltoihina ja ruoanlaittotuokioihin
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat oppineet käyttämään rassekorttia aina kun tekevät rikoksia. Ainoa keino joka niihin tehoaa on maastakarkoitus.
Ihmeellisintä on että se kuvitteli menestyvänsä käräjillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset laittako noita maksumuurin takana olevia linkkejä, ei kaikilla ole rahaa jotta ne pääsis lukeen!
Voi lukea kuitenkin sivun alareunassa olevan kommenttiosion. Lisäksi mikäli energiaa riittää, uutisen voi lukea missä hyvänsä kirjastossa paperilehtenä tai lukulaitteella missä on kaikki suomalaiset sanomalehdet tai onko Hesarikin jopa siinä sähköisessä kirjastossa joka nettiin keväällä avattiin.
HS ei ole E-kirjastossa, mutta mm. Kauppalehti on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu paskaa. Kummankin osapuolen syytteet hylättiin.
Et sitten lukenut edes artikkelia?
Parikymppinen mies nousi ilman lippua bussiin Helsingissä lokakuussa 2021.
Bussikuski poisti liputtoman matkustajan, ja tilanne videoitiin.
Käräjäoikeus hylkäsi syytteet pahoinpitelystä ja kunnianloukkauksesta.
Hovioikeus vahvisti käräjäoikeuden päätöksen.
-eri
Eli bussikuski säästyi tuomiolta, noinkohan sai pitää työpaikkansa. Muuttajille pääntaputus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksittäistapaus, kommentoi Ohisalo Brysselistä.
Nämä ovat persujen itse tuomia, neva forget 2015
Timo Soinin tuomia ja tiedät sen itsekin.
Soiniko ne toi junalla Ruotsista tänne? Vai toiko ruotsi pohjasakan Suomen rajalle ja ne oli pakko ottaa vastaan. Ruotsi itse oli poiminut rusinat pullasta.
Tilanne on ääriharvinainen.
Tarkoitan siis sitä, että vielä löytyi 2020 luvulla kantasuomalainen bussinkuljettaja Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat oppineet käyttämään rassekorttia aina kun tekevät rikoksia. Ainoa keino joka niihin tehoaa on maastakarkoitus.
Ihmeellisintä on että se kuvitteli menestyvänsä käräjillä.
Ne tietää että niitä suositaan kaikkialla kaksoisstandardein. Ei siinä ole mitään ihmeellistä tai uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Soinin tuomia ja tiedät sen itsekin.
Soiniko ne toi junalla Ruotsista tänne? Vai toiko ruotsi pohjasakan Suomen rajalle ja ne oli pakko ottaa vastaan. Ruotsi itse oli poiminut rusinat pullasta.
Miksi suomi ottaa vastaan? Miksei karkota takaisin toiseen schengen maahan?
Ohjelma Fatin valinta kertoi naisesta, joka lähti Ranskaan ja jätti viisi lastaan omaisten huostaan. Hän kertoi olleensa järkyttynyt kun meni ruokakauppaan ja siellä häneltä vaadittiin maksua ostoksista!!!!
Kun maahanmuuttajilla, siirtolaisilla ja pakolaisilla kaikilla on kuitenkin kännykät niin mistä tälläinen käsitys, että Eurooppa maksaa kaiken ?????
Te, jotka työskentelette heidän kanssaan, kysykää heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän siinä kävi:)
No, miten sen nyt ottaa. Minusta on väärin, että tavallinen työtään tekevä bussikuski joutuu painimalla opettamaan ihmisiä tavoille. Ja sitten joutuu käymään läpi stressaavat oikeusprosessit.
Hyvin harvoin on kantiskuskeja Stadissa, ainakin linjoilla joita itse käytän päivittäin työmatkoilla.
Kumpaakaan ei tuomittu mistään. Eikä kuljettajan etnisestätaustasta ollut mitään mainintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miten sen nyt ottaa. Minusta on väärin, että tavallinen työtään tekevä bussikuski joutuu painimalla opettamaan ihmisiä tavoille. Ja sitten joutuu käymään läpi stressaavat oikeusprosessit.
Hyvin harvoin on kantiskuskeja Stadissa, ainakin linjoilla joita itse käytän päivittäin työmatkoilla.
Eihän tämä kuski välttämättä ollut "kantis". Todennäköisesti ei ollutkaan. Olipahan vain oikealla asialla.
Artikkelissa ei ole mainintaa kummankaan osapuolen kansallisuudesta.
Miksi tätä ketjua ei ole poistettu, eihän aloituksessa pidä mikään juttu paikkaansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä enää ihmettele, miksei naiskuskeja näy. Bussikuskin vaatimus ajokortin lisäksi pitäisi olla musta vyö jossain itsepuolustuslajissa ja lupa käyttää temppuja niin paljon kuin tilanne vaatii eli vastustaja on kanveesissa.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on ääriharvinainen.
Tarkoitan siis sitä, että vielä löytyi 2020 luvulla kantasuomalainen bussinkuljettaja Helsingissä.
Larun linjoilla on ainakin yksi tomera kantis puikoissa. Hän pysäyttää bussin ja rauhoittaa tilanteet, joita kyllä harvoin on. Ihana mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin tuli 50 000, nut tulee myös 40 000 vuosi. Bullshittiä oikeisto puhuu ja lupailee maahanmuuton hillitsemisestä.
Mitä sekoilet? Perussuomalaiset (johon oikeistolla virheellisesti viittaat) on halunnut hillitä maahandunkeutumista, mutta "suvaitsevammat" puolueet ja heidän kannattajansa ovat laittaneet vastaan.
Miksi niitä sitten tulee kyseinen määrä, joukossa ei ole Ukrainalaisia.
-oikeistolainen
-Suomeen kohdistuva
maahan muutto muodostuu
pääasiassa työn tai opiskelun
perusteella Suomeen muuttavista ja
heidän perheenjäsenistään.
Työperäinen maahan muutto on ollut alkuvuoden 2024 aikana yhä historiallisen korkealla.
-Maahan muutto virasto 2024
Miettikääpä paljonko tästä tulee oikeuskuluja kaikkine oheiskuluineen veronmaksajille.
Eihän tuolla raukalla ole varaa edes bussilippuun, joten tuskin siltä saadaan ikinä senttiäkään, kun ei se tule koskaan töitäkään tekemään.
Näitä kun saadaan pari tuhatta lisää niin eiköhän se nosta jokaisen veroprosenttia jo sellaisen 10-15% ylöspäin, että näillä mennään.