HS: Kuljettaja poisti liputtoman maahanmuuttaneen ulos bussista Helsingissä: Huonostihan siinä kävi
MM-mies syytti kantista rasisteeraamisesta mutta sai itse tuomion väkivaltaisuuksista. Tästä on vielä pitkä matka yhteisiin peli-iltoihina ja ruoanlaittotuokioihin
Kommentit (132)
ja veronmaksajat maksaa tuonkin aivan turhan oikeudenkäynnin
Älkää hyvät ihmiset laittako noita maksumuurin takana olevia linkkejä, ei kaikilla ole rahaa jotta ne pääsis lukeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla tulokkaista ei ole rahaa edes bussilippuun, joten julkisesta liikenteestä pitää tehdä ilmaista ja kustannettava miljonääriverolla.
Mutta luonnollisesti niin, että kantasuomalaiset edelleen maksavat matkoistaan vaikka tuplahinnan.
Eikös HSL juuri ilmoittanut nostavansa taas lippujen hintoja?
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän siinä kävi:)
No, miten sen nyt ottaa. Minusta on väärin, että tavallinen työtään tekevä bussikuski joutuu painimalla opettamaan ihmisiä tavoille. Ja sitten joutuu käymään läpi stressaavat oikeusprosessit.
Käsi ylös, kuka yllättyi että oli maksumuurin takana?
K*sipäitä löytyy jokaisesta etnisestä ryhmästä, myös suomalaisista. Miksi ei myös m-muuttajista?
Vierailija kirjoitti:
Yksittäistapaus, kommentoi Ohisalo Brysselistä.
Nämä ovat persujen itse tuomia, neva forget 2015
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla tulokkaista ei ole rahaa edes bussilippuun, joten julkisesta liikenteestä pitää tehdä ilmaista ja kustannettava miljonääriverolla.
Kaikilla "tulokkailla" on rahaa enemmän kuin rittävästi. Siitä pitää valtio huolen. Lopeta siis lässytys.
Vierailija kirjoitti:
K*sipäitä löytyy jokaisesta etnisestä ryhmästä, myös suomalaisista. Miksi ei myös m-muuttajista?
Totta. K*sipäitä on paljon myös suomalaisissa. Kukaan ei halua olla sellaisten kanssa tekemisissä, joten miksi niitä sitten pitää hankkia tänne lisää ulkomailta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Soinin tuomia ja tiedät sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaali haisee. Neva on joki ko. trollin kotimaisemissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Persut ainoana puolueena oli vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultiin niiden olevan moni-osaajia mutta ne olivatkin sotarikollisia, mielisairaita, ra1skaajia sekä älykääpiöitä.
Jaa, minä tiesin jo 2015 mitä sorttia Lähi-Idästä pukkaa. Ei varsinaisesti tarvinnut olla ennustaja.
"seuralainen videoi tilannetta"
Eli kuvasi todisteita seuralaistaan vastaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei älyllä loista...
Vierailija kirjoitti:
Äärettömän typerää oli vielä mennä videolle sanomaan että tekee tahallaan ja tarkoituksenaan saada korvauksia.
Persporvarit haluaa maamuja 50000 joka vuosi. EK nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin tuli 50 000, nut tulee myös 40 000 vuosi. Bullshittiä oikeisto puhuu ja lupailee maahanmuuton hillitsemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärettömän typerää oli vielä mennä videolle sanomaan että tekee tahallaan ja tarkoituksenaan saada korvauksia.
Ei hitto! Suomeen saatiin ihka oma Einstein!