Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö jos rintojasi katsotaan

Vierailija
04.11.2024 |

Pitääkö kukaan nainen siitä, että hänen rintojaan katsotaan kun kyseessä ei ole oma mies?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä-

Vierailija
2/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tapahtuu. Tuntuu oudolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jos katsotaan nätisti.

Vierailija
4/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiasta on nätisti katsominen?

Vierailija
5/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kukaan koskaan katsonut. :D Pitkät hiukset vielä eessä ni eipä siinä mitään näe kun ei oo mitkään megamelonit. Just sopivat silti itelle.

Vierailija
6/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kukaan koskaan katsonut. :D Pitkät hiukset vielä eessä ni eipä siinä mitään näe kun ei oo mitkään megamelonit. Just sopivat silti itelle.

En usko. Kyllä katsojia on ollut. Et vain ole pannut merkille.

Vierailija
7/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. En oo ollut niin läheisissä tunnelmissa miesten kanssa ja kuten sanoin, ei oo mitään nähtävää jos ei tarkkaan katso ja sen huomaisin.

Vierailija
8/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka ystävällisesti hymyillen, ei kuola valuen irstas kiilto silmissä tuijottaen.

Vierailija
9/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan? Vaatteet päällä vai ilman? Ymmärsin ensin ikään kuin ilman!!!??? En usko että tykkäisin jos tuntematon alkaisi tuijottaa rintojani, mutta en muista sellaista tilannetta koskaan, että joku olisi reagoinut tuolla tavalla rintoihini - paitsi eräs exä joka hipaisi rintojani... vahingossa tai tahallaan - en tiedä... Omani taitavat olla kokooni nähden ihan sopivat ja siinä mielessä eivät kiinnitä erityisesti huomiota. Kyllä ne ihan kunnolliset 75C ovat... Kuvittelisin että naisen rintoja katsoo mies, jonka mielessä ne herättävät jotain ajatuksia tai tunteita... siinä mielessä liian suuret tai liian pienet tai että muodoissa on jotakin mikä kiinnittää huomion... tai sitten jotain miehen päässä josta en edes osaa kuvitella mitä se olisi... onhan noita joilla on ihan fetissikin... vaikea kuvitella...  

Vierailija
10/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka ystävällisesti hymyillen, ei kuola valuen irstas kiilto silmissä tuijottaen.

Mukava kuulla välillä tällainenkin mielipide. 😊

Vierailija
11/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Vierailija
12/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan katsomisella vaatteet päällä. Kaupassa, kadulla, töissä jne.

Vierailija
13/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan huomioi tuijottelijoita. Siihen on varmaan niin turtunut että se on samantekevää.

Vierailija
14/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Kerran komee nuori miesopettaja katteli niitä ;)

Vierailija
15/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. En oo ollut niin läheisissä tunnelmissa miesten kanssa ja kuten sanoin, ei oo mitään nähtävää jos ei tarkkaan katso ja sen huomaisin.

Kuvauksen perusteella katselisin kyllä suuntaasi kiinnostuneena jos samaan tilaan sattuisimme.

Vierailija
16/34 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan ok ja hauskoja semmoiset vaivihkaiset katseet, joita miehet yrittävät peittää, eksyy mullakin katse vahingossa jalkoväliin, käsiin, silmiin tai hartioihin :)

Semmoinen pervo suoraan tuijottelu tai huomauttelu taas ei oo mukavaa

Vierailija
17/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan ok ja hauskoja semmoiset vaivihkaiset katseet, joita miehet yrittävät peittää, eksyy mullakin katse vahingossa jalkoväliin, käsiin, silmiin tai hartioihin :)

Kommentoinpa tähän vaikka on naisille suunnattu kysymys..olen huomannut kuinka naisilla katse joskus viivähtää etumuksessani 😊 ja mukavalta se tuntuu..

Vierailija
18/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellaiset työvaatteet jossa tiimalasivartaloni erottuu. Kyllä sen huomaa kun joku mies katsoo, vaikka nopeastikin. Minua tämä ei haittaa yhtään vaikka minulla on isot rinnat. Tällainen tilanne tuo mukavaa pilkettä päivään. Molemmille.

Vierailija
19/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellaiset työvaatteet jossa tiimalasivartaloni erottuu. Kyllä sen huomaa kun joku mies katsoo, vaikka nopeastikin. Minua tämä ei haittaa yhtään vaikka minulla on isot rinnat. Tällainen tilanne tuo mukavaa pilkettä päivään. Molemmille.

Tiimalasivartalo ja isot rinnat, ei mikään ihme, että katsotaan. Olisi oikeastaan epänormaalia, jos ei katsottaisi.

Vierailija
20/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoinpa tähän vaikka on naisille suunnattu kysymys..olen huomannut kuinka naisilla katse joskus viivähtää etumuksessani 😊 ja mukavalta se tuntuu..

Kyllä - tähän olen syyllistynyt. Katson kyllä koko kroppaa ja kasvoja enkä esim silmiä tai hartioita. Silmiin katsominenhan olisi ihan hirveetä - ei voi katsoa ketä tahansa miestä silmiin... tietysti normaalissa puheessa katsotaan silmiin eikä niin että katse harhailee mutta se on eri juttu kuin joku seksisävytteinen silmiin katsominen - sellaista en edes muista koska olen tehnyt. Nykyään 'arvioin' myös naisia ja mietin, että tommostako - noitako paikkoja - miehet katselevat. Epäilen että tämä johtuu tästä että koko yhteiskunta on seksistynyt mitä omituisemmalla ja suoraan sanoen törkeällä tavalla. T. N 75C edellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme