Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö jos rintojasi katsotaan

Vierailija
04.11.2024 |

Pitääkö kukaan nainen siitä, että hänen rintojaan katsotaan kun kyseessä ei ole oma mies?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään jos katsotaan nätisti.

Millaiasta on nätisti katsominen?

No vaikka ystävällisesti hymyillen, ei kuola valuen irstas kiilto silmissä tuijottaen.

Kuten vauvat?

Vierailija
22/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan vetää kuivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan vetää kuivat.

🤣 annahan palaa..

Vierailija
24/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan naisesta" en osaa sanoa kun en tunne, mutta itse koen sen tosi tukalana ja epämiellyttävänä. Asia sinänsä ei oikeastaan kiinnosta sen enempää kuin joku katsoisi kyynärpäitä, mutta kun sosiaalisesti sellainen ei ole hyväksyttävää, ajatus lähtee laukalle, mistä muusta tämä tissituijottaja ei ole tajunnut, ettei sovi? Alkooko hän mahdollisesti sylkeä lattialle vai käydä kiinni? Vai onko puserossani huomiota herättävä tahra?

Vilkaisua ei lasketa tuijottamiseksi, se on tahatonta, eikä sitä, että mies katselee ajatuksissaan kaukaisuuteen ja satun olemaan siinä tiellä, vain tahallinen mulkoilu.

Vierailija
25/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin 

Vierailija
26/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rinnoissani ei ole juuri katsomista, mutta olen ylpeä reisistäni, ja olen huomannut, että kun niitä pidän esillä, varsinkin kesäisin lyhyen mekon kanssa, ne saavat huomiota. Se ei minua haittaa, päinvastoin.

Vierailija
27/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esim kylpylöissä näkee kun miehet katsoo. Altaaseen laskeutuessa rinnat askelten mukaan värähtelee ja usein näkee kun katseita kerään. Toki rinnat on isot mutta ei katseet haittaa. Päinvastoin.

N

Vierailija
28/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: perus b80, ei siis juuri mitään nähtävää.

Puolituttu mies tuli baarissa juttusille, ja katseensa harhautui jatkuvasti rintoihin ja palasi taas silmiin. Totesi sitten naurahtaen,  että mulla on aika avara kaula-aukko (ihan tavallinen toppi). Ei haitannut, sen kun katselee.

Kiinnostava, entuudestaan tuntematon mies baarissa tuli juttusille. Ensin katsoi silmiin ihan tavallisesti, mutta koko ajan tuijotti pidempään ja pidempään rintoja. Alkoi ärsyttää, on kai minussa muutakin. Juttu jäi siihen.

Entuudestaan tuntematon mies baarissa kulkee ohi, vilkaisee rintamuksen ja skannaa kokonaisuuden muutenkin, toteaa ohi mennessään, että oon kaunis. Tuntui kivalta, tulin hyvälle tuulelle.

Entuudestaan tuntematon mies jää baarissa tuijottamaan rintamusta ja toteaa, että on kivat tissit. Inhottaa. Katsomisen voin jättää huomiotta, tehkööt mitä haluaa, mutta kommentointi on täysin asiatonta.

Riippuu siis ihan tilanteesta ja tavasta, joskus ihan ok, joskus ei ok

Vierailija
29/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli vanhempi katujen mies juttelemaan. Ei yrittänyt iskeä eikä mitään sellaista. Jutteli vain niitä näitä hetken. Lähtiessään sanoi hymyillen, että sinulla on kauniit rinnat ja lähti pois. Olin silloin noin 25v. Jotenkin tuli hyvä mieli vaikka olikin outo tilanne.

Vierailija
30/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja varsinkin jos katselia on Keijo-Petteri.

Vierailija
31/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Minulla on isot rinnat, ja nuorempana kärsin siitä oikeasti. Kadulla äijät tuijottelevat, ja baareissa jotkut puhuivat vain rinnoilleni. Opin pukeutumaan peittävästi. Nyt, yli viisikymppisenä on mukavaa, kun rinnat jo roikkuvat, eivätkä enää kiinnitä huomiota, ja voin pukeutua kuten haluan.

Vierailija
32/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helposti naiset huomaavat katseet?

Vierailija
33/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei välttämättä huomaa jos keskittyy kokonaan johonkin eri asiaan. 

Vierailija
34/34 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka tuijottaa ja missä. Uimahalli, kuntosalin suihkussa vain muita naisia, saa katsoa minua, en todellakaan pahastu. Jos taas mennään kadulla kesäasusteissa ja rintani saa liikaa huomiota miehiltä, eihän se ehkä niin kivaa ole, kestän tämän ihan hyvin mutta jossain kohtaa liika on liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän