Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taivutko näihin kolmeen liikkeeseen? - Suuri osa 14-vuotiaista ei näihin enää pysty

Vierailija
04.11.2024 |

Kolme liikettä. Kyykky, käsien kurkottelu selän takana ja lattialla istuminen. Mitä ajattelet, jos sinun lapsesi on yksi niistä, jotka eivät pysty esim näihin liikkeisiin? Palstalla varmasti on vanhempia, joita tämä asia koskee. Miksi tähän on tultu? Eikö ole suuri huoli lapsista, jotka ovat jo teininä kuin vanhoja ihmisiä? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyyn kantapäät lattiassa en ole päässyt ikinä, tai ainakaan kouluiästä pitäen. Lattialla istuminen selkä suorana onnistuu. Vielä vuosi sitten sain sormet yhteen selän takana. Sitten kaatua rojahdin koko painollani olkapään varaan, eikä se ole vieläkään tällistä täysin toipunut, eikä kurkottelukaan enää onnistu. Olen 61-vuotias.

Vierailija
22/24 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53v mies ja pystyn noihin. Mitä tähän sanoo #miesviha porukka? Olisiko edes tämä sellainen asia mistä voitte kehua minua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53v mies ja pystyn noihin. Mitä tähän sanoo #miesviha porukka? Olisiko edes tämä sellainen asia mistä voitte kehua minua?

Sika, kauhea petturi ja onneton luuseri. Yäk. Senkin mies.

Vierailija
24/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn todellakin. Ja hyvin moneen muuhun liikkeeseen, olen aina ollut erittäin notkea.

Ikää minulla nyt 70, täytin syyskuussa.   Olen ikäni liikkunut ja pitänyt huolta kunnostani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi