Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko piikkimatto, painopeitto ja lihashuoltovasarat on unohtuneet kaappiin?

Vierailija
04.11.2024 |

Vai onko aktiivikäytössä?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa kysyttyyn, mutta jalkahierontalaite on kyllä käytössä. Ai että.

Vierailija
22/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painopeitto on. Ainoa hankaluus pussilakanan laitto. Vanhan ihmisen käsivarret ei oikein tykkää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimatto on jokailtaisessa käytössä, ihan loistava rentouttaja. Lihashuoltovasara vei euron hierojalta, harmi hänelle, vähemmän vaivaa ja kustannuksia minulle. Painopeittoa en ole kokeillut, mutta mies voisi hyötyä siitä.

Vierailija
24/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painopeitto on käytössä. Näin kylmällä ilmalla minulla on toinenkin peitto, jonka päällä sitten painopeitto, niin tarkenee hyvin.

Näin kylmällä ilmalla? Miten aiot tarjeta pakkasilla?

Pakko säästää sähkölaskuissa että on sitten varaa pitää kovilla pakkasilla edes jotenkin siedettävää lämpötilaa. Oletko sattunut huomaamaan miten hinnat on noussut ja sähkölämmitys maksaa maltaita?

Mulla on kaukolämpö. En ikinä asuisi asunnossa/talossa missä sähkölämmitys.

Vierailija
25/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimattoa käytän joka ilta sängyssä ennen nukahtamista, ensin selälle ja sit vielä jaloille. Painopeitto oottaa pääsyä pesuun ja otan sen talveksi taas käyttöön. Kesällä se on liian kuuma. Lihashuoltovasaraa en omista.

Vierailija
26/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista mitään näistä,  en myöskään airfryeriä, en leipä- tai jäätelökonettakaan. Hyvin pärjään silti. 

Vierailija
27/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komerossa ovat leipäkoneen ja juoksumaton kavereina.

Nyt käytän harvakseltaan airfryeriä...

Vierailija
28/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimatto on käytössä melkein joka päivä, ollut jo vuosia. Piti ostaa toinen kun miehen kanssa aina kinasteltiin että kumpi saa sen ensin. Lihashuoltovasaraa käytetään tarvittaessa, on kyllä hyvä. Painopeittoa en olekaan kokeillut, ehkä se olisi minulle tarpeeksi viileä kun potkin normaalipeiton aina yöllä pois...?

Vierailija
29/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on unettomuutta ja piikkimatto käytössä joka yö. Laitan sen nukkumaan mennessäni joko niskan, yläselän tai lantion alle, mikä rentouttaa nopeasti. Otan sitten maton pois, käännän kylkeä ja alan nukkua. Toimii hyvin.

Vierailija
30/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painopeitto on käytössä. Näin kylmällä ilmalla minulla on toinenkin peitto, jonka päällä sitten painopeitto, niin tarkenee hyvin.

Näin kylmällä ilmalla? Miten aiot tarjeta pakkasilla?

Hyvin tarkenee juurikin tuolla peittokombolla myös pakkasilla. Kesällä tarkeni pelkällä painopeitolla, mutta ei enää.

Vierailija
31/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kaivaisitte esiin sen miehen munan? Levitätte ne reidet että voin nuolla, antaudutte tissien hyväilylle ja kunnon panolle? Mutta joogaa piikkimatolla lihasvasaran kanssa. se on varmasti parempi kuin maata hikisenä minun kainalossa orgasmin saaneena.

Vierailija
32/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään noista mainituista. Tuo lihashuoltovasara minua on huvittanut siitä asti, kun ne tulivat myyntiin. Tuttu vanha peli. 60-luvulla se tunnettiin hieromakoneena. Siinä oli useita erilaisia kärkiä.  

Vierailija
33/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kaivaisitte esiin sen miehen munan? Levitätte ne reidet että voin nuolla, antaudutte tissien hyväilylle ja kunnon panolle? Mutta joogaa piikkimatolla lihasvasaran kanssa. se on varmasti parempi kuin maata hikisenä minun kainalossa orgasmin saaneena.

Minkä miehen? Ei ollut kaupan hyllyllä sellaisia tarjolla, sen sijaan piikkimattoja oli.

Vierailija
34/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Hulavanne. Sähköiset laihdutusperhoset jotka laitetaan vatsalle ja värisevät...

Vierailija
35/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä miehen? Ei ollut kaupan hyllyllä sellaisia tarjolla, sen sijaan piikkimattoja oli.

Olen uniikki tuote jota ei hyllyltä voi ostaa. Jos minut löytää olen ihan ilmainen ja saatan jopa tiskata oma aloitteisesti:)

Vierailija
36/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin on panopeitto ihan käytössä.

Sama täällä. Se on ihan paras peitto.

Vierailija
37/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikkimattoa käytän joka ilta sängyssä ennen nukahtamista, ensin selälle ja sit vielä jaloille. Painopeitto oottaa pääsyä pesuun ja otan sen talveksi taas käyttöön. Kesällä se on liian kuuma. Lihashuoltovasaraa en omista.

En tiennytkään että piikkimatto on näin suosittu, pitäisiköhän itsekin kaivaa esiin.

Vierailija
38/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihashuoltovasara on ihan ehdoton nivelongelmaisten jalkojen vetreyttäjä.

Tuppaa ympäröiviin lihaksiin tulla jännitystä, kun yrittävät kompensoida kehnoja polvia

Vierailija
39/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään noista mainituista. Tuo lihashuoltovasara minua on huvittanut siitä asti, kun ne tulivat myyntiin. Tuttu vanha peli. 60-luvulla se tunnettiin hieromakoneena. Siinä oli useita erilaisia kärkiä.  

Ihan eri tekniikkaa. Vasara tosiaan jyskyttääkunnon frekvenssillä

Vierailija
40/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikkimatto on ihana, olen käyttänyt niitä jo melkein 20 vuotta. Lisäksi olen hankkinut vielä erillisen piikkityynyn. Näiden päällä makaan joka ilta ennen nukkumaanmenoa. En luopuisi :D

Sama, mulla on ollut käytössä yli 5 vuotta. Auttaa nukahtamaan hyvin. Monesti nukun samaan syssyyn jopa pari tuntia sen päällä, kun piikit ei enää tunnu teräviltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme