Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko piikkimatto, painopeitto ja lihashuoltovasarat on unohtuneet kaappiin?

Vierailija
04.11.2024 |

Vai onko aktiivikäytössä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painopeitto on käytössä. Näin kylmällä ilmalla minulla on toinenkin peitto, jonka päällä sitten painopeitto, niin tarkenee hyvin.

Näin kylmällä ilmalla? Miten aiot tarjeta pakkasilla?

Hyvin tarkenee juurikin tuolla peittokombolla myös pakkasilla. Kesällä tarkeni pelkällä painopeitolla, mutta ei enää.

Kesällä tarkenee pelkällä pussilakanalla.

Vierailija
42/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kaivaisitte esiin sen miehen munan? Levitätte ne reidet että voin nuolla, antaudutte tissien hyväilylle ja kunnon panolle? Mutta joogaa piikkimatolla lihasvasaran kanssa. se on varmasti parempi kuin maata hikisenä minun kainalossa orgasmin saaneena.

Voin sanoa 100% varmuudella, että sä et saisi mulle orgasmia aikaiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihashuoltovasara on ihan valtavan hyvä kapine.  Käytän melkein joka päivä.

Piikkimatto jäi käyttämättä kokonaan.

Painopeittoa ei ole, mutta olen ajatellut hommata sellaisen.

Vierailija
44/55 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painopeitto on käytössä. Näin kylmällä ilmalla minulla on toinenkin peitto, jonka päällä sitten painopeitto, niin tarkenee hyvin.

Hyvin tarkenee juurikin tuolla peittokombolla myös pakkasilla. Kesällä tarkeni pelkällä painopeitolla, mutta ei enää.

Kesällä tarkenee pelkällä pussilakanalla.

Tarkenee, mutta uni ei tule ilman peittoa.

Vierailija
45/55 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

piikkimattoa käytän melkein joka päivä.

Vierailija
46/55 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita en omistakaan, mutta kyllä painopeitto on käytössä.

Vierailija
47/55 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihashuoltovasarat joku pölli työpaikalta ennen kuin ehdin lainata, ne oli tarkoitettu juuri kaikille lainataviksi. Piikkimatto on outo, ja tykkään kevyestä peitosta joten ei ole tullut näitä hankittua.

Vierailija
48/55 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimatto on, muita noista en omista. On edelleen aktiivikäytössä.

Vierailija
49/55 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimattoa käytän joskus, ostettiin se halvalla, kun buumi meni ohi. Painopeitto on pojalla jatkuvassa käytössä. Lihashuoltovasaran ja painohulavanteen hankinta on harkinnassa. Unohtui katsoa viimeksi hulavannetta kaupassa käydessä, kun olisi saanut halvalla.

Vierailija
50/55 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on painopeitto ihan jokaöisessä käytössä edelleen. Lihashuoltovasaraa lapset käyttää paljonkin, kun on treenit 5xvko, omatoimitreenit 2-3xvko ja peli kerran viikossa, toimii hyvin palauttavana toimenpiteenä. Piikkimattoa meillä ei ole.

Vierailija
51/55 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen traumatisoitunut varhaisessa vaiheessa miehen painosta päälläni, joten painopeitto ei todellakaan sovi.

Vierailija
52/55 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sas nähdä, mitä kallista mainosmies keksiikään tän Joulun suosikkilahjaksi?

Vierailija
53/55 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ei taida olla mitään. Sängyn alta sen sijaan löytyy jos jonkinmoista kuntoiluvälinettä. Ärsyttää imuroida sieltä väleistä.

Aromipesä ei tahdo mahtua keittiön kaappiin.

Vierailija
54/55 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kaivaisitte esiin sen miehen munan? Levitätte ne reidet että voin nuolla, antaudutte tissien hyväilylle ja kunnon panolle? Mutta joogaa piikkimatolla lihasvasaran kanssa. se on varmasti parempi kuin maata hikisenä minun kainalossa orgasmin saaneena.

Ala sinäkin määrittää onnellisuutesi ilman että tarvitset muita ihmisiä. Se riippumattomuus tekee onnelliseksi.

Vierailija
55/55 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko säästää sähkölaskuissa että on sitten varaa pitää kovilla pakkasilla edes jotenkin siedettävää lämpötilaa. Oletko sattunut huomaamaan miten hinnat on noussut ja sähkölämmitys maksaa maltaita?

Pitää olla sähkölämmitteinen torkkupeitto että voi säästää sähköä asunnon lämmityksessä... Sähkölämmitteiset ja ilmastoidut istuimet, ehkä vieläpä hierontatoiminnoilla olisi kyllä mukavia kotioloissakin, mutta tietysti huonekaluina maksaisivat 100x sen mitä Mersun penkki purkaamolta hankittuna :D<

On olemassa hierontamattoja jotka laitetaan tavallisen tuolin päälle. Ei maksa paljoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan